גם דורון אביטל הצטרף למחזור החדש של הרמב"ם היומי - סרוגים

גם דורון אביטל הצטרף למחזור החדש של הרמב"ם היומי

לפני חודש יצא לדרך המחזור החדש של לימוד "הרמב"ם היומי" אשר לומדים בו פרק יומי מספר משנה תורה לרמב"ם במשך כשלוש שנים: "מדובר באוצר של ממש שמחכים את האדם ונותן לו כלים מעשיים ופרקטיים להתנהל ביום יום"

author-image
גם דורון אביטל הצטרף למחזור החדש של הרמב"ם היומי

לפני חודש יצא לדרך המחזור החדש של לימוד "הרמב"ם היומי" אשר לומדים בו פרק יומי מספר משנה תורה לרמב"ם במשך כשלוש שנים.

למחזור החדש הצטרפו אלפי לומדים חדשים, ילדים ומבוגרים, בהם דורון אביטל מנהריה, בן 47, בעלה של מירב אחות במרכז הרפואי לגליל ולהם ארבע בנות מקסימות אשר לומדות במוסדות החינוך הממלכתי דתי באולפנת הראל ובבית הספר "אבן שוהם" בעיר. דורון עוסק לפרנסתו כסגן מנהל סניף רמי לוי בעכו ומתעסק בייעוץ עסקי, במסגרת העבודות הללו נחשף לקהלים רבים ומגוונים בחברה הישראלית.

דורון מספר מה גרם לו להצטרף למחזור החדש של לימוד הרמב"ם היומי: "מעבר לקביעת עיתים לתורה, אני אוהב וממליץ על לימוד אישי שיש לו ערך מסוים. על הרמב"ם למדנו בבית הספר ובתיכון וכולנו כיהודים נחשפנו למורשת המופלאה והנפלאה שלו אבל יש הבדל בין להיחשף לבין לצלול לעומק הלימוד כאשר הלימוד הוא גם מובנה וגם מקיף ויסודי כי במסגרת הלימוד של השלוש שנים מקיפים את משנה תורה של הרמב"ם באופן יומי ויסודי מאוד כך שלא מפספסים כלום. לימוד בעיני הוא כמו בניין שאתה מוסיף לבנה ועוד לבנה ולבסוף מקבלים את התמונה המלאה שזה למעשה פירושי הרמב"ם באופן הלוגי שבו הוא חשף מגוון אדיר של נושאים שבהם הוא נוגע כגון: רפואה, הנהגות האדם, מצוות, וכל זה ביחד נותן תמונה שלמה של הרמב"ם כגדול דור. זה מרתק ומדהים לראות איך ההדרכה של הרמב"ם היא רלוונטית לימינו לאדם הפרטי".

עוד מוסיף: "אני ממליץ לכל אדם ללא קשר להשקפה או מגזר להצטרף למפעל "הרמב"ם היומי", כי זה קודם כל תורה לשמה, קביעת עיתים לתורה, ובנוסף מדובר באוצר של ממש שמחכים את האדם ונותן לו כלים מעשיים ופרקטיים להתנהל ביום יום. אני לומד מהספר "משנה תורה לרמב"ם", בנוסף אני קורא ומשלים באמצעות הודעות הוואטסאפ, באפליקציה ובסרטונים הערוכים מאוד יפה ומונגשים לציבור דרך אתר הידברות וכיף שיש מגוון אפשרויות ללמוד את הלימוד היומי. כמו"כ, חשוב לי לקחת בכל יום זמן איכות ללימוד אם זה אחרי תפילת שחרית או בשעות הערב, אני תמיד מצפה לזמן הזה שאני מחכה ומפנה בכל יום".

מנכ"ל "הרמב"ם היומי" זיו הדזל אמר: "כחלק בלתי נפרד מהשאיפה הכללית לקבוע עיתים לתורה, אנו ברמב"ם היומי שמנו לנו כמטרה להקיף את כל חלקי התורה. הפוסק היחיד בכל הדורות אשר כתב חיבור המקיף את כל התורה הוא הרמב"ם בספרו משנה תורה. מאז סיום כתיבת הספר לפני כ-850 שנה לומדים אותו בבתי המדרש כספר חובה. תפיסתנו היא שהספר כל כך חשוב והוא חייב להגיע לכלל ישראל מחוץ ליושבי בית המדרש. אנו מנגישים לקהל הרחב על כלל גווניו את הלימוד היומי ברמב"ם, בוואצאפ, בפייסבוק ובכל אמצעי. אנו שמחים על כל אחד שבוחר להצטרף לאחד מן המסלולים השונים ונרגשים מהעוצמות של דורון אביטל היקר ".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו