מעוררת השראה: קייט מידלטון מציגה סטייל היריון - סרוגים

מעוררת השראה: קייט מידלטון מציגה סטייל היריון

חודש לאחר חשיפת ההיריון, הדוכסית קייט מידלטון התאוששה מהבחילות ויצאה להציג סטייל הריון (עם בטן זעירה במיוחד) וגם הפעם לא אכזבה אותנו  

author-image
מעוררת השראה: קייט מידלטון מציגה סטייל היריון
  (צילום מתוך אינסטגרם: @katemidleton)

לאחר שבחודשיים האחרונים נאלצה לבטל את השתתפותה בשלל אירועים, בשל מצבה הרפואי ממנו סובלת בהריונות. נראה כי הדוכסית קייט מידלטון הצליחה להתאושש וחזרה לשמחתנו לשגרה מלאה בשיק. אמש הצטרפה אל בעלה הנסיך וויליאם ואחיו הנסיך הארי לביקור מלכותי בתחנת הרכבת הותיקה בלונדון פדינגטון.

הביקור המלכותי נערך לכבוד בכורת הסרט "פדינגטון 2" שאירח כ-130 ילדים המטופלים במספר עמותות צדקה הנתמכות על-יד ארמון המלוכה הבריטי.  הדוכסית נראתה זוהרת במיוחד בשמלה בוורוד בייבי של המעצבת אורלה קיילי, שחשפה בטן זעירה של חודש רביעי. בהתאמה לסרט השחור בקו הצווארון ובמותני השמלה, נעלה קייט נעלי עקב נמוכים עם עקב רחב יחסית למה שהתרגלנו לראות אותה  (בכל זאת בהיריון). השמלה אגב שעלתה כ-645 שקלים בלבד-אזלה מהאתר תוך שעות ספורות.

את חשיפת ההיריון השלישי, השיקה מידלטון לראשונה בציבור- בביקור מלכותי שעשתה לפני מספר ימים. בו הופיעה בשמלת תחרה עדינה ומרשימה בצבע תכלת, בעיצוב הלייבל טמפרלי לונדון השייך למעצבת הבריטית אליס טמפרלי. שם דווקא הבטן של יורש העצר הבא בלט קצת יותר לטענת הרשת, אך עדין אנחנו לא היינו מצליחות להבחין בהריון אם כרוז הממלכה לא היה מגלה לנו לפני חודש.

אין ספק שההריון עושה טוב לדוכסית האהובה, לפחות מבחינת הסטייל ומקוות שגם מבחינה רפואית.

 

A post shared by The Bite (@thebitesite) on

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אתם אתר דתי??
לא יאומן | 04-02-2018 23:21
מתקרבים בצעדי ענק לרפורמים!!!