הזוי או גאוני? LG השיקה סמארטפון דוחה יתושים - סרוגים

הזוי או גאוני? LG השיקה סמארטפון דוחה יתושים

ענקית הטכנולוגיה LG החליטה להשיק סמארטפון שביכולתו גם לדחות יתושים בטכנולוגיה שאינה פוגעת בבני אדם. בבדיקות שנערכו הצליח המכשיר לטענתם להרחיק עד 75 אחוזים מהיתושים

הזוי או גאוני? LG השיקה סמארטפון דוחה יתושים
  (צילום מסך)

בזמן שחברות טכנולוגיה מתהדרות בסמארטפונים שיכולים לזהות פנים או לצלם מתחת למים, ענקית הטכנולוגיה LG החליטה להשיק דווקא סמארטפון שדגל החדשנות שבו הוא היכולת לדחות יתושים.

אומנם אצלנו תקופת היתושים הקשה כבר חלפה, אך במדינות כמו הודו היתושים שורצים בכל עונה ונוסף על כך כל עקיצה עלולה להפוך לעניין של סכנה של ממש. בדיוק עבור אותן מדינות LG פיתחה את LG K7i, שאומנם לא מתהדר כרגע בשיא החדשנות לעומת מכשירי הדגל הקיימים בשוק ועובד על אנדרואיד 6.0 (מרשמלו). אך מתהדר ביכולת שקצת יותר נצרכת עבורם- דחיית יתושים.

הדבר הבא של LG – להרחיק יתושים בקליק (צילום מתוך יוטיוב/ Techlomedia)

על פי החברה, הסמארטפון החדש מרחיק יתושים באמצעות תוסף שהוצמד על גב המכשיר. שביכולתו לשדר גלי קול בתדר של 30 קילו-הרץ, שמסוגלים לטענתם להרחיק עד 75% מהיתושים שבסביבת הסמארטפון. בנוסף מציינים LG כי הגלים אינם מזיקים לבני האדם לעומת חומרי ההדברה המסוכנים.

מחירו של LG K7i, עומד על 122 דולר וזמין למכירה כרגע בהודו בלבד. על אף ההתלהבות והפרסומים של LG, מומחים מהאיגוד האמריקני לניטור יתושים טען כי נושא הרחקת היתושים באמצעות גלי קול כבר הוכחה כשיטה שאינה יעילה במיוחד ולכן כנראה נאלץ להמשיך לסבול מיתושים גם בקיץ הקרוב.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
למה לא קראו לו lg k300?
מישו | 15-10-2017 20:46
בה דום טססס