''חיים בסרט'': שירי מימון מגיבה למשחיתי תמונתה בשלט - סרוגים

"חיים בסרט": שירי מימון מגיבה למשחיתי תמונתה בשלט

השופטת והזמרת שירי מימון החליטה להגיב לאנונימיים שהשחיתו את תמונתה משלטי החוצות של התכנית ''האקס פקטור'' בטבריה, בעוד שאת תמונות השופטים הגברים שלצידה השאירו במודעה ללא פגע

author-image
''חיים בסרט'': שירי מימון מגיבה למשחיתי תמונתה בשלט
  (צילום: מתוך יוטיוב/ The X Factor Israel)

לאחר שבסוף השבוע האחרון, נחשף כי תמונותיהן של המנחה בר רפאלי והשופטת שירי מימון נמחקו בפרעות משלטי חוצות של תכנית הטלוויזיה "אקס פקטור" בעיר טבריה. בעוד שתמונות הגברים במודעה נותרו ללא כל פגע. השופטת והזמרת שירי מימון החליטה להגיב לאנונימיים שהשחיתו את תמונתה.

"זה שלט חוצות בעיר טבריה האהובה שרוסס ע״י אלמונים שחיים בסרט" כתבה מימון אמש לצד תמונת המודעה שהושחתה, אליה הוסיפה גם את התמונות שלה ושל רפאלי. "אז אם הם שכחו איך אני ובר נראות אני כאן כדי למהר ולהזכיר להם! תראו איזה יופי- נשים במלוא הדרן!. אז לכל מי שאוהב נשים מכבד, מעריך, מוקיר, מאדיר ומעריץ – כי לכל זה אנחנו ואתן ראויות-מוזמן לצפות בעונה החדשה של אקס פקטור" כתבה לעוקביה.

(צילום מתוך אינסטגרם/ shirimaimon1)

במשטרת טבריה עדין מנסים לאתר את משחיתי השלט ולהעמידם לדין. במשטרה מסרו כי, "שוטרי משטרת ישראל חוקרים את נסיבות האירוע וסורקים אחר שלטים שהושחתו בעיר".

בעיריית טבריה "העירייה רואה בחומרה רבה את תופעת הוואנדליזם שהתרחשה על גבי שלט החוצות המסחרי ומגנה אותה בכל תוקף. ראש העיר, יוסי בן דוד, הנחה את השיטור העירוני המשולב, סיירת ההורים העירונית והמוקד העירוני להגביר את העירנות, הן ע"י ביצוע סיורים מוגברים בשטח והן ע"י השימוש במצלמות המוקד הפזורות ברחבי העיר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו