קשת תשיק סדרה חדשה על החיילים החרדים - סרוגים

קשת תשיק סדרה חדשה על החיילים החרדים

בקרוב תשדר הזכיינית קשת סדרת דרמה חדשה שתציג את המורכבות שבשירות צבאי של חיילים חרדים, על ידי הצגת הקשיים איתם מתמודדים במהלך השירות ולאחריו כשהם חוזרים הביתה למשפחותיהם

author-image
קשת תשיק סדרה חדשה על החיילים החרדים
  (צילום מסך מתוך קשת)

לאחר ההצלחה הגדולה של שטיסל, השנה נזכה לראות לא מעט סדרות שעוסקות בדתיים וחרדיים על המסך. הזכיינית קשת החליטה להשיק סדרת דרמה חדשה שתעסוק באחת הסוגיות המדוברות בישראל- גיוס חרדים לצה"ל.

הסדרה הדוקומנטרית החדשה 'כיפת ברזל', בכיכובם של רועי ניק('בתולות'), דולב מסיקה ודני שטג. תעסוק בסיפורה של מחלקה חדשה המתגייסת לצה"ל, דרך עיניהם של שלושה חיילים מזרמים חרדיים שונים. הסדרה תציג את החרדים במדים שלא מוותרים על התפילה, הציצית והכיפה, והתגובות שאיתן הם מתמודדים כשהם חוזרים הביתה למשפחותיהם.

לא במקרה את הסדרה נבחר לביים אלון זינגמן, שביים את הסדרה שטיסל. את "כיפת ברזל" יצרו יואב שוטן גושן, איילת שוטן גושן, אבנר ברנהיימר ורעיה שוסטר במטרה להציג מכיוון שונה את המורכבויות שבגיוס חרדים לצה"ל, הן מצד הצבא שמתאים את עצמו לשגרת חייהם ואמונתם, והן מצד החיילים שנדרשים להסתגל למסגרת חדשה ויחד עם זאת להתמודד עם התגובות לגיוסם ברחוב החרדי.

סדרת הדרמה החדשה "כיפת ברזל" תשודר החל מה-1.11 בערוץ 12

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לא החיצוניות עיקר אלא הפנימיות עיקר
בני | 03-10-2017 12:03
לא כל מי שיש לו פאות וזן וכיפה שחורה הוא חרדי ואולי דתי אצל חלק גדול מהתחפות זה התרסה נגד המשפחה המיגזר והשכנים עם הזמןחלק גדול מהם מאבד את זהותו הקודמת והוא כבר לא הולך עם התחפוסת ציבורהחרד מפחד להרחיק את אותם הצעירים מחשש שהמדינה תתנקל להם