ניקול ראידמן מספרת על המהפך האופנתי שעשתה לשרה נתניהו

ניקול ראידמן מספרת על המהפך האופנתי שעשתה לשרה נתניהו

השינוי האופנתי שעברה הגברת הראשונה של ישראל הספיק להרשים אפילו אותנו, הגברת שאחראית על העניין, הלא היא ניקול ראידמן חשפה בראיון ל'ידיעות אחרונות' על הקשר הקרוב שלה עם שרה נתניהו ועל התכנון לרוץ לפוליטיקה 

author-image
"שרה הביאה בגדים שנראים בני־ברק ונעליים מהשואה"
  (צילום מתוך אינסטגרם/ nicolraidman@)

אנחנו כבר הספקנו להחמיא בלא מעט הזדמנויות, לגברת שרה נתניהו על השינוי האופנתי והמחמיא שעברה. זאת בחסות הגברת ניקול ראידמן, שהפכה להיות גם החברה הקרובה של משפחת נתניהו.

הקשר האישי והקרוב בין השתיים, החל ממש רגע לפני הביקור המרגש של הנשים הכי אופנתיות- מלניה ואיוונקה טראמפ בישראל "הדרמה מתחילה כשאני מקבלת פתאום באמצע הלילה טלפון, 'שלום, מדברים מהלשכה של שרה נתניהו'". מספרת ראידמן בראיון ל־7 לילות שיתפרסם בשישי הקרוב. "יש משימה לאומית. טא דאם! ישר הרגשתי את כל הציונות יוצאת לי. ישר מרגישה בן־גוריון"

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman) on

כבר למחרת הוזמנה שרה להגיע אל חנות המותגים בבעלותה של ניקול שם זכתה למלתחה חדשה עבור הביקור נשיאותי "שרה כנראה לא הבינה לאן היא מגיעה. אז היא הוציאה בגדים שהיא הביאה איתה – ובמקרה הטוב היה שם זארה. נראה בני־ברק. מכנס מ־1971. נעליים מהשואה" חשפה ראידמן. "כשהתחלנו למדוד והיינו עד השעות הקטנות של הלילה, מגברת נתניהו היא הפכה לשרה. ואחרי שבוע־שבועיים, היא פתאום אומרת לי, 'זה קוטור? זה סטייל? הוודג' סבבה?'"

#Repost @madamedepompadourboutique (@get_repost) ・・・ טוב, טראפ כבר באוויר, פוטין עדיין לא הגיע , ואני מרשה לעצמי לסכם את הימים האחרונים. זכיתי להכיר אישה מדהימה , אנטלגנטית , אינושית וחכמה . בזכות זאן כהן ( שהכיר בינינו ) וסנדרה רינגלר , הצלחנו בזמן מאוד קצר לבנות מספר לוקים אלגנטיים ומכובדים לגברת נתניהו ! אני גאה מאוד, שלקחתי חלק בזה. זה כבוד גדול להלביש את הגברת הראשונה של מדינת ישראל ועוד לביקור ההסטורי של דונלד טראמפ ! דש למלניה….. שלום !

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman) on

מאז הביקור של טראמפ בישראל, ראידמן כבר הספיקה לראיין את שרה, להזמין אותה ליום הולדתה הנוצצת ואפילו לתעד בכעס את העובש והמטבח השבור במעונו של ראש הממשלה בירושלים. "אני נכנסת לחדר השינה שם", משחזרת ראידמן, "ושואלת את שרה למה יש לכם קופסאות פלסטיק פה? קאיה ישנה איתכם? היא אומרת, 'לא, בגלל הנזילה'. בואי נגיד שראש הממשלה לפני שהוא נכנס לחדר השינה שלו צריך לקחת מטרייה. אמרתי, 'אני חייבת לצלם'".

הקרבה למשפחת ראש הממשלה כנראה הדביקה גם בראידמן את החיידק לרוץ לפולטיקה וחשפה בראיון את כוונתה לרוץ לעיריית תל־אביב בבחירות הקרובות ברשימה עצמאית שהיא תקים "סבתא שלי ז"ל אמרה, 'את תהיי הגולדה מאיר הבאה'". כשהמטרה ששהיא הציבה לעצמה היא- להיות סגנית ראש העיר ולעשות מהפך בכל חלקי תל אביב מסביון עד דרום "למה צריך לתת את זה לסודנים?", אומרת ראידמן על דרום תל אביב. "זה לא היה הריביירה, אבל זה התחיל כמו חיידק. כמו וירוס. ומתפתח. שיעשו להם במדבר מושב סודן ויעברו לשם. ולא תגידי שאלו אנשים נורמטיביים. התחושה שם היא של הארלם".

הראיון המלא - ביום שישי במוסף "7 לילות" ובאפליקציית ידיעות אחרונות

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אשה מרשימה ויראת שמיים
כל הכבוד | 27-09-2017 20:16
עשתה את הכל בעשר הצבעות. ירבו כמותה!