פותח שנה: יונתן רזאל בסינגל חדש מצמאה 4 - סרוגים

פותח שנה: יונתן רזאל בסינגל חדש מצמאה 4

לכבוד יום כיפור המתקרב, יונתן רזאל בסינגל שני ומרגש מתוך האלבום צמאה 4. בו מבצעים מיטב האמנים והיוצרים את מיטב ניגוני חב"ד בהפקתו של נאור כרמי • האזינו עכשיו 

author-image
פותח שנה: יונתן רזאל בסינגל חדש מצמאה 4
  (צילום: יח"צ)

לאחר שהתרגשנו לשמוע את נתן גושן מבצע את כחומר ביד היוצר, היום יוצא לאור הסינגל השני  "יעלה תחנוננו" מתוך פרויקט 'צמאה 4' אותו מבצע יונתן רזאל.  מילות השיר לקוחות מפיוט בתפילת 'כל נדרי' ביום הכיפורים, ומביע תחנונים אל ה' ומבטא ביטחון שאכן הוא ימלא את משאלות עם ישראל.

את הפיוט המיוחד שר רזאל בלחן החסידי, המיוחס לחסיד חב"ד ר' שלום חריטונוב (1933-1886). לצד עוד מיטב חידושים מיוחדים שנזכה לשמוע מ'צמאה 4' המפגיש אמנים ויוצרים ישראלים מובילים עם ניגוני חב״ד מסורתיים. ביניהם : קובי אוז, קובי אפללו, נתן גושן, שלמה גרוניך, אמיר דדון ועידן חביב. לצד מבצעים מוכרים ואהובים- אביתר בנאי, אריאל זילבר, אברהם פריד, שי צברי, יונתן רזאל וישי ריבו.

גם אלבום זה, כקודמיו, מופק על ידי נאור כרמי: ״התרגשות גדולה לקראת צאתו של האלבום הרביעי בסדרת צמאה. כל הזמרים המשתתפים באלבום, בחרו בעצמם את הניגונים מתוך חיבור אישי כאשר כולם כאחד ציינו באוזניי עד כמה המילים מהמקורות והניגונים המסורתיים המיוחסים לאדמו״רים השונים בחסידות חב״ד, נוגעים בהם אישית״.

מופעי ההשקה הגדולים של צמאה 4, ייערכו במסגרת אירועי י״ט כסלו תשע״ח בבנייני האומה בירושלים,
במתכונת של מספר שיא של מופעים שיתפרסו השנה על פני חמישה ימים מלאים בהשתתפותם של: אברהם פריד, יונתן רזאל,אריאל זילבר, ישי ריבו ואחרים.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו