"לא ראוי": הח"כית לשעבר תמונה ליו"ר הרשות השניה - סרוגים

"לא ראוי": הח"כית לשעבר תמונה ליו"ר הרשות השניה

שר התקשורת איוב קרא (הליכוד) מתכוון למנות את חברת הכנסת לשעבר יוליה שמלוב-ברקוביץ' ליו"ר הרשות השנייה במקומה של אוה מדז'יבוז', שתפרוש בקרוב, מהלך אשר צפוי לעורר סערה

"לא ראוי": הח"כית לשעבר תמונה ליו"ר הרשות השניה
  (צילום: אורי לנץ/פלאש90)

שר התקשורת איוב קרא (הליכוד) מתכוון למנות את חברת הכנסת לשעבר יוליה שמאלוב-ברקוביץ' ליו"ר הרשות השנייה במקומה של אווה מדז'יבוז', שתפרוש בקרוב. שמאלוב-ברקוביץ', כך דווח באתר 'דה מרקר'.

כזכור, שמאלוב ברקוביץ' כיהנה כח"כית מטעם מפלגת קדימה ואף התמודדה ברשימת הליכוד ב-2013.

כיום משמשת שמאלוב-ברקוביץ' כיועצת אסטרטגית בתחום השיווק. היא כיהנה בעבר כמנכ"לית עיתון וסטי ולאחר מכן ניהלה את ערוץ 9 ברוסית. היא הייתה חברה במפלגת קדימה ונכנסה לכנסת ב-2009 לאחר התפטרות חיים רמון. בכנסת הביעה עמדות ימניות מובהקות. היא כיהנה בתפקיד חברה בוועדת הכלכלה ובוועדות נוספות. ב-2013 הצטרפה לליכוד, אך נכשלה ולא הצליחה להשתלב בפריימריז במקום ריאלי. לאחר מכן הצטרפה למפלגת כלכלה שלא עברה את אחוז החסימה.

ראוי לציין כי אם בסופו של יום ינסה קרא להוביל מהלך למינויה של שמאלוב ברקוביץ' ליו"ר הרשות השניה הוא צפוי להיתקל בהתנגדות רבה. כבר כעת, עם היוודע דבר כוונתו של קרא למנותה, גורמים בשוק התקשורת אומרים כי מינויה של פוליטיקאית מקורבת לתפקיד הוא מהלך "לא ראוי", ועלול להחריף את הלחץ הפוליטי על גופי השידור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו