חדשות בריאות

טרגדיה: יולדת נפטרה בבית החולים בילינסון

טרגדיה בביתי החולים בילינסון. יולדת נפטרה בחדר הלידה לאחר שסבלה ככל הנראה מתסחיף מי שפיר. הרופאים הצליחו להציל את בנה שמאושפז במצב קשה בשניידר

טרגדיה: יולדת נפטרה בבית החולים בילינסון
צילום: למצולמים אין קשר לכתבה (חן לאופולד/פלאש90)

טרגדיה בחדר לידה. יולדת נפטרה בחדר הלידה. בנה מאושפז במצב קשה.

אישה בת 33 מאזור המרכז הגיעה אמש למרכז הרפואי בילינסון ללדת בשבוע 41. במהלך הלידה חשה האישה ברע והחלו אצלה פרכוסים. הצוות הרפואי הבהיל אותה לחדר הניתוח במטרה להציל את האם והעובר. הסימנים הצביעו על תסחיף מי שפיר.

למרות השתדלות הרופאים כל מאמצי הצוות הרפואי להצילה עלו בתוהו, והאם נפטרה. התינוק ניצל והועבר לפגייה בבית החולים שניידר כשהוא במצב קשה.

מבית החולים בילינסון נמסר: בית החולים משתתף בצערה הקשה של המשפחה. המקרה דווח למשרד הבריאות, משפחתה של היולדת הסכימה במעשה אצילי לתרום את קרניותיה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
בושה למדינה
07.12.22

רופאים רוצחים