שלכם בפנים? אלו בתי הספר המצטיינים ביותר - סרוגים

שלכם בפנים? אלו בתי הספר המצטיינים ביותר

משרד החינוך פרסם את רשימת בתי הספר התיכוניים הנחשבים לבתי ספר המצטיינים ביותר. בצמרת הדירוג: ישיבה תיכונית ושתי אולפנות. הרשימה המלאה בפנים

שלכם בפנים? אלו בתי הספר המצטיינים ביותר
  (צילום: שאטרסטוק)

משרד החינוך פרסם לפני זמן קצר (שני) את רשימת 285 בתי הספר התיכוניים הנחשבים לבתי ספר מצטיינים בשנת הלימודים הנוכחית, בתחום הערכי, הלימודי והחברתי.

בחירתם של בתי הספר הללו התקבלה על סמך חישובם של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים וכן בהתאם לשיעור השיפור המשמעותי ביותר אשר חוללו אותם מוסדות חינוך באותם מדדים ובהשוואה להישגי השנה הקודמת. לאור הישגיהם, בתי ספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי הנע בין 3,000 ₪ לכ- 8,000 ₪, זאת בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר במסגרת הרפורמה "עוז לתמורה".

בין הזוכים בדירוג הגבוה ביותר בקרב התיכונים ניתן לראות את בית הספר למדעים ומנהיגות בירכא שהצליח להתברג ברשימה זו הפעם החמישית ברציפות. בית ספר נוסף הוא התיכון הישראלי למדעים ולאמנויות בירושלים. ישיבה שדורגה גבוה היא ישיבת אלוני הבשן, כאשר גם אולפנת צביה בכוכב יעקב ובמעלות-תרשיחא, הצליחה להתברג גבוה ברשימה.

לרשימת בתי הספר המלאה לחץ כאן

שר החינוך, נפתלי בנט, מסר לאחר פרסום הרשימה כי "במסגרת רפורמת התמונה החינוכית שהנהגתי במערכת החינוך, נקבעו שורה של מדדים אשר נועדו לשקף את העשייה המבורכת והמגוונת של בתי הספר. כך גם מתווה התגמול הדיפרנציאלי, הוא כולל שורה של מדדים חינוכיים, שמציגים את מכלול העשייה המבורכת של המנהלים והמורים".

בנט הוסיף כי "חוסנה של החברה הישראלית טמון באיכות מנהליה ומחנכיה. אני מברך את המנהלים ועובדי ההוראה שהצטיינו בטיפוח ובעיצוב הערכים של הדורות הבאים. הם חיבקו את תלמידי החינוך המיוחד, חיזקו את המימד החברתי ולא ויתרו לרגע על מצוינות ועל הישגים לימודיים. בשם התלמידים, בשם החברה הישראלית ובשמי אני רוצה לומר לכם, עובדי הוראה יקרים, תודה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו