ח"כ מוטי יוגב מסביר למה הגיע לכנס התמיכה בנתניהו - סרוגים

ח"כ מוטי יוגב מסביר למה הגיע לכנס התמיכה בנתניהו

אורח מפתיע בהפגנת התמיכה של הליכוד בראש הממשלה בנימין נתניהו, ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי, שהסביר: "לא ניתן לרוחות רעות להפיל ראש ממשלה וממשלה נבחרת בישראל"

author-image
ח"כ מוטי יוגב מסביר למה הגיע לכנס התמיכה בנתניהו
  (צילום: דוברות מוטי יוגב)

אורח מפתיע בהפגנת התמיכה של הליכוד בראש הממשלה בנימין נתניהו, ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי.

"החלטתי ללכת לגני התערוכה, למרות שגם לי יש ביקורת מדינית וערכית על הממשלה והעומד בראשה. הייתי רוצה עוד בנייה, יותר חוסן, יותר יהדות, יותר לאומיות, יותר משילות." מסר יוגב לסרוגים, "אבל התקשורת וגורמים אחרים כבר גזרו את דינו של ראש הממשלה, עוד לפני שנסתיימה בכלל החקירה."

רק בבחירות מחליפים ממשלה

לעצרת התמיכה בנתניהו הגיעו כשלושת אלפים חברי ליכוד, שהניפו שלטים נגד התקשורת, נגד החקירות שהן "ניסיון פוטש" ובעד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"אני פה בגני התערוכה, בגלל שאני בוחר בעם ישראל, שבחר בממשלה הלאומית הזו וגם כיום בוחר בה. לא ניתן לרוחות רעות להפיל ראש ממשלה וממשלה נבחרת בישראל, ממשלה זה לא רק העומד בראשה, ורק בבחירות מחליפים ממשלה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
חנפן דוחה לך לעזזל
מוני | 10-08-2017 0:02
אדיוט שימושי בגללך ומלקקי הפינכה ריקלין ושאר עומרי ישראל ביבי ממשיך לדפוק את הימין
2
לא צריך לחפש תירוץ ''למה הייתי'' אלא ''למה לא הייתי''
ד.ק. | 10-08-2017 12:18
העצרת הייתה קידוש ה' גדול, כפי שהתבטאו 2 ראשי ישיבות. אין ספק כי הליכוד יקבל 40 מנדטים בחירות הבאות בעוד שנתיים סקר קטנטן שנערך היום, גילה כי לו היו מתקיימים היום בחירות, היה הליכוד מקבל 38 מנדטים
חחחחחחחחח.... 40 מנדטים לליכוד?
אלקנה | 25-01-2018 13:58
ספר לי מה הסוקר שלך מעשן... הרי אין אפשרות פיזית שזה יקרה. השיא המוחלט הוא 30 מנדטים, וגם זה כי ביבי שתה לבנט מנדטים בשלושת הימים האחרונים לפני בחירות 2015... מחנה הימין הולך וקטן, גוש המרכז מתחזק. מי שימני - צריך להצביע לבית היהודי. אחרת, נקבל שמאל. באחריות. הכתובת על הקיר.
3
דע לך מר יוגב, כי רבי קלמן ליבסקינד כועס עליך
עמך | 11-08-2017 8:43
לך מר יוגב זכור רבי קלמן ליבסקינד כילד טוב ירושלים. אבל היום הוא עשה תפנית. הוא לא יכול היה לסרב לקרן החדשה היודעת לשמן את הגלגלים של הרכב היוקרתי. ואל תתפלא מר יוגב, כי בעוד שנתיים רבי ליבסקינד יהיה נציג מרץ בכנסת.