'הולך על מים' עמוקים: מוקי משיק את האלבום הכי מפתיע שלו

'הולך על מים' עמוקים: מוקי משיק את האלבום הכי מפתיע שלו

לאחר שנכנס ללב הקהל הישראלי עם 'ילד של אבא', מוקי ממשיך להפתיע עם האלבום החדש והשביעי שלו במספר 'הולך על מים' שביצירתו לקחו חלק: שלמה ארצי, דודו טסה, חנן בן ארי ועוד • אנחנו הופתענו לטובה

author-image
גם חנן בן ארי ושלמה ארצי שם: מוקי משיק אלבום חדש
  (צילום: יח"צ)

משהו טוב ממשיך לקרות אצל מוקי: לאחר 'ילד של אבא' מוקי ממשיך במגמה ברורה ובוגרת שמציגה טקסטים עמוקים וחשופים במעטפת מוסיקלית מגוונת ומעניינת.

האלבום החדש והשביעי במספר 'הולך על מים' אותו משיק היום, לאחר עבודה של שנה עם המפיק המוסיקלי אורי אבני ,אתו עבד מוקי גם בשני אלבומיו האחרונים ('לב חופשי' ו'ילד של אבא') מציג שינוי מוזיקלי מרענן ומסקרן שהצליח לשכנע אפילו אותי.

'לגעת בשמיים' השיר שהלחין חנן בן ארי 

מתוך 10 השירים שיש באלבום תוכלו למצוא שירים שהלחינו- שלמה ארצי, דודו טסה, חנן בן ארי ועוד, העבודה המשותפת הזו אכן מציגה תוצר מעניין במיוחד.

– 'הולך על מים' שיר הנושא של האלבום

מהאלבום יצאו כבר הלהיטים: 'דבר איתי', 'רגע של חסד', 'הולך על מים' ו'לגעת בשמיים'. זה לאחר שלוש שנים שעברו מאז לב חופשי, שהגדיר את מקומו בצמרת המוסיקה הישראלית עם זכייה בתארים "איש השנה במוסיקה" בגלגלצ, "זמר השנה" ברשת ג' ובתחנות האזוריות, "שיר השנה" בכל תחנות הרדיו ובאקו"ם לשיר "ילד של אבא" ו"השיר הישראלי המושמע ביותר" – "לב חופשי".

– 'רגע של חסד' השיר שהלחין שלמה ארצי 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אלקין ...
אמרי מימון אליהו | 08-04-2022 7:04
אלקין