ספיישל ט"ו באב: הזוגות המוכרים שמתאימים בגדים - סרוגים

ספיישל ט"ו באב: הזוגות המוכרים שמתאימים בגדים

לכבוד חג האהבה היהודי המתקרב, מצאנו תופעה די מתוקה ובעיקר מלאה בסטייל. שהיא אפילו סוד לזוגיות ארוכה ומאושרת, אם אתם שואלים את הזוג היפני הפופלרי באינסטגרם שמתחזקים זוגיות פוטוגנית (ותואמת) כבר 37 שנה

author-image
ספיישל ט"ו באב: הזוגות המוכרים שמתאימים בגדים
  (צילום מתוך אינסטגרם/ katemidleton)

חג האהבה היהודי, ט"ו באב מתקרב ובמיוחד לכבוד המאורע החגיגי מצאנו תופעה זוגית די מתוקה ובעיקר מלאה בסטייל, שמסתבר שגם לא מעט זוגות מוכרים בעולם כבר אימצו אותה.

אז הכירו את תופעת הסטייל הזוגי, בו בני הזוג מתאימים כמחווה ביניהם את הלוק. זה יכול לבוא לידי ביטוי, החל מעניבה בצבע תואם ועד ללבישת אותם צבעים, טקסטורות וסוגי בדים דומים. אם תשאלו אותנו אנחנו לגמרי חושבים שזה פוטוגני ומגניב, ולגמרי שווה לאמץ לקראת עונת החתונות המתקרבת או לפחות בט"ו באב הקרוב.

1. הדוכסית קייט מידלטון והנסיך ווילאם

על אף שאנחנו עוקבות הדוקות אחרי הסטייל המהמם והצנוע של הדוכסית, יש מצב שפספסנו את העניין שלא מעט פעמים הזוג המלכותי התאים בניהם את הלוק בשלל אירועים מתוקשרים.

נראים מתאימים מתמיד (צילום מתוך אינסטגרם/ katemidleton)

חלומי: ככה זה נראה שכל המשפחה בסטייל תואם (צילום מתוך אינסטגרם/ katemidleton)

"התאמה אופנתית זה טרנד שאנחנו רואים עוד ועוד" הסבירה הסטייליסטית הבריטית נעמי איסטד לאתר 'דיילי מייל' על התופעה "זה עובד נהדר לעיני המצלמה, בתמונות זה נראה נפלא, ותמיד הטון של ויליאם עדין יותר, כך שהזרקורים תמיד נשארים על קייט".

והוסיפה "אני אישית חושבת ששילוב צבעים עם בן הזוג זה דבר נפלא, בעיקר כשזה זוג שתמיד נמצא לעיני המצלמות, וחוסר תיאום יכול ליצור מראה לא נעים. זוגות שמתואמים מדי גם זה מאוד לא נעים, ואפילו אסור, בעיני, מבחינה אופנתית"

מציגים אהבה בבירת האופנה פריז (צילום מתוך אינסטגרם/ katemidleton)

מחמיא להם שחור זוגי (צילום מתוך אינסטגרם/ katemidleton)

2. הזוג היפני טומי ואקיטה

זוג יפני הנשוי באושר כבר למעלה מ37 שנים, נהנים להזדקן ביחד ובעיקר להתאים שלל לוקים תואמים ומתוקים להפליא. על אף שהם כבר עברו את גיל ה- 60, נהנים כמו לא מעט צעירים לשתף הכול באינסטגרם שלהם, אחריו עוקבים למעלה מחצי מיליון איש.

האינסטגרם שלהם bonpon511@, קרוי על שמות החיבה שלהם בון ופון ותאריך יום הנישואין שלהם ה11 במאי. כנראה שככה זה כשהאישה מעצבת והבעל זורם עם הרעיון ללבוש את מה שהיא בוחרת. אקיטה אפילו מגלה שזה הסוד שלהם לזוגיות ארוכת ימים.

מתאימים בסטייל (צילום מתוך אינסטגרם bonpon511@)

ככה זה כשהאישה מעצבת והבעל זורם (צילום מתוך אינסטגרם bonpon511@)

"אנחנו יוצרים תלבושות שמהדהדות אחת בשנייה, ולא סט" הסבירה המעצבת טומי לתקשורת היפנית "אני מנסה ליצור אווירה דומה. שנינו אוהבים להתלבש, אבל אנחנו לא מתלבשים תואם מבחינתי, אלא לובשים 'אקו'".

אוהבים להתלבש ולתעד (צילום מתוך אינסטגרם bonpon511@)

3. זוגות שנתפסו מאמצים את הקו 

גם את נשיא ארה"ב דונלד טארמפ ורעייתו מלניה ואפילו את ראש הממשלה ביבי נתניהו ושרה הצלחנו לתפוס בכמה רגעים מותאמים במיוחד. לאור התמונות, אנחנו ללא ספק ממליצים להם לאמץ בחום את הטרנד.

מלניה ודונלד- זוגיים להפליא בכחול (צילום מתוך אינסטגרם/ melaniatrumpfashion)

מתאמים בסטייל (צילום: קובי גדעון)

 

הולם אותם כחול (צילום:חיים זק/ פלאש 90)

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
קייט
חסוי | 27-09-2018 16:57
קייט היא פשוט מושלמת פה שהיא מאוד צנועה