'מאיימת עלי בסגנון מאפיה סיציליאנית': יאיר נתניהו ממשיך להיות בכותרות

'מאיימת עלי בסגנון מאפיה סיציליאנית': יאיר נתניהו ממשיך להיות בכותרות

יאיר נתניהו עולה שוב לכותרות והפעם בעקבות תגובתו לעמוד הפייסבוק 'שישים ואחת', שפרסם בתחילת השבוע פוסט ביקורת קשה נגדו. "אנחנו יודעים שבמשפחת נתניהו אוהבים תביעות דיבה, מקווים שעורכי הדין של המשפחה לא יותר מידי עסוקים בימים אלו" השיב העמוד לתגובתו של יאיר

בעקבות תגובה: יאיר נתניהו מועמד לתביעה
  (צילום:Hadas Parush/Flash90)

לאחר שבתחילת השבוע עורר סערה, בעקבות פוסט של שכנתו שטענה שהוא לא הרים אחרי הכלבה קאיה את צרכיה ואף הגיב בגסות כאשר ביקשה ממנו. בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו ממשיך לעורר סערה ברשת והפעם בעקבות תגובתו לפוסט שפורסם נגדו.

עמוד הפייסבוק 'שישים ואחת', פרסם בתחילת השבוע פוסט ביקורת בשם "5 עובדות על יאיר נתניהו, הילד של כולנו, או הילד שכולנו משלמים לו את הוצאות המחיה והאבטחה". הפוסט שבין היתר זכה לאלפי שיתופים ולמעלה מ15 אלף לייקים גרם ליאיר נתניהו להגיב דרך חשבון הפייסבוק שלו על הפוסט ולעמוד בפני תביעת דיבה בעקבות כך.

תגובתו של יאיר לפוסט נגדו (צילום מסך מתוך פייסבוק)

בעמוד הפייסבוק 'שישים ואחת' לא נתרו אדישים לתגובתו של יאיר שבין היתר כינה את חברי הקרן 'מולד' שמפעילים את העמוד כ"חברי הקרן להשמדת ישראל וגרורותיהם" ושלחו אמש ליאיר מכתב התראה לפני תביעת דיבה. ואף פרסמו בעמוד הפייסבוק שלהם סרטון עם פניה ישירה ל"עוקב החדש", יאיר נתניהו.

בסרטון ביקשו מיאיר להתנצל ולמחוק את התגובה ובתמורה לכך התביעה תבוטל "אתה באמת רוצה להעמיס עוד תביעות דיבה בגלל ההתנהגות שלך?" כתבו. אך כפי שזה נראה כרגע יאיר נתניהו ממש לא מתכוון לקחת את הדיל ופרסם בחשבון הפייסבוק על שמו "הקרן להשמדת ישראל במימון סורוס והאיחוד האירופי אשכרה מאיימת עלי בסגנון מאפיה סיציליאנית . בעצם יותר מתאים להם התואר בולשיביקים" לצד שלל פוסטים ששיתף המוכיחים את דבריו.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הילד המטומטם של שרה
גד | 02-08-2017 17:14
אתה נשמע כמו אביך, חולה פרנויה, אף אחד לא מאיים עליןאלאבצוני לומר לך שאתה ממש טמבל, אבל כשהאמא היא שרה, אז מה הפלא.
2
התנהגות לא ראויה של יאיר נתניהו. האף שלו בשמיים.
| 03-08-2017 14:17