הותר לפרסום: זה המאבטח הישראלי שהיה מעורב בתקרית בירדן

הותר לפרסום: זה המאבטח הישראלי שהיה מעורב בתקרית בירדן

זיו מויאל תושב הדרום בן 28, הוא המאבטח הישראלי שירה למוות בצעיר שדקר אותו באמצעות מברג ובבעל הבית בירדן, כך הותר לפרסום. פרטיו של מויאל פורסמו בעקבות חשיפת שמו ותמונתו בירדן ככל הנראה במטרה לייצר לחץ על ישראל

זה המאבטח הישראלי שהיה מעורב בתקרית בירדן
  הדיווח בעיתון "אל-רד" הירדני

זיו מויאל תושב הדרום בן 28, הוא המאבטח הישראלי שירה למוות בצעיר שדקר אותו באמצעות מברג ובבעל הבית בירדן, כך הותר לפרסום. פרטיו של מויאל פורסמו בעקבות חשיפת שמו ותמונתו בירדן ככל הנראה במטרה לייצר לחץ על ישראל.

העיתון הירדני "אל-רד" פרסם מוקדם יותר לראשונה את תמונתו של המאבטח שהיה מעורב בתקרית בשגרירות ישראל בעמאן ביום ראשון בשבוע שעבר. בעיתון פרסמו צילום של תעודת הדיפלומט של המאבטח הישראלי עם שמו. על פי פרטי התעודה הדיפלומטית, מויאל מוגדר כ"נספח" ותוקפה של התעודה יפוג בעוד פחות משבועיים. פרסום התמונה שלו הוא בהחלט בעייתי גם עבור ישראל וגם עבור הירדנים, ובישראל נאלצו בלית ברירה ליישר קו עם הירדנים ולהתיר את הפרסום.

באתר החדשות הירדני "עמון ניוז" אף פרסמו את טופס הבקשה ששלחה שגרירות ישראל בעמאן למשרד החוץ הירדני בעניין מתן אשרת שהיה ותעודת דיפלומט למאבטח הישראלי ביוני בשנה שעברה מה שמלמד שמדובר ככל הנראה בהדלפה של אנשים מתוך הממשל הירדני.

כזכור, מוחמד אל-ג'וואודה, צעיר ירדני שהגיע לעבודות ריהוט לקח מברג ודקר את המאבטח שהגיב בירי והרג אותו. גם בעל הדירה, הרופא בשאר אל-חמארנה, שנהרג מכדור תועה ובישראל הציעו לפצות את משפחתו. בתחילה דווח כי מדובר במאבטח דרוזי אך הפרסום היום חושף את שמו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו