הישג אדיר • אשת השנה של מגזין 'פורבס': איילת שקד - סרוגים

הישג אדיר • אשת השנה של מגזין 'פורבס': איילת שקד

שרת המשפטים, איילת שקד, זכתה במקום הראשון של המגזין היוקרתי 'פורבס' בדירוג הנשים המשפיעות על החברה בישראל: "במהלך השנתיים לכהונתי במשרד המשפטים שברתי מוסכמויות רבות והיד עוד נטויה"

הישג אדיר • אשת השנה של מגזין 'פורבס': איילת שקד
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שרת המשפטים, איילת שקד, נחשבת בעיני רבים, כאחת הנשים החזקות והמשפיעות במדינות ישראל, וכעת יש לזה גם סימוך רשמי לאחר ששקד זכתה במקום הראשון של המגזין היוקרתי 'פורבס' בדירוג הנשים המשפיעות על החברה בישראל.

"כמדי שנה מפרסם 'פורבס' בפרויקט מיוחד את רשימת 50 הנשים המשפיעות בישראל, כשהשנה כובשת את פסגת הדירוג שרת המשפטים איילת שקד בזכות מעורבותה בכל צומת מרכזי בשיח הישראלי", נמסר מהמגזין היוקרתי.

השרה שקד עצמה הודתה למגזין על בחירתו בה והבטיחה להמשיך לפעול: "אני מודה למגזין 'פורבס' על בחירתו בי כאישה המשפיעה ביותר בישראל לשנה זו".

"הרשימה כולה מורכבת מנשים חכמות מצטיינות ומוכשרות. כבוד גדול בשבילי להוביל כזו רשימה", אמרה שקד והוסיפה כי "אמשיך לפעול למען קידום הנושאים החשובים העומדים על סדר היום. במהלך השנתיים לכהונתי במשרד המשפטים שברתי מוסכמויות רבות והיד עוד נטויה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
שרה סתומה
אייל | 29-07-2017 0:12
בעברנו הרחוק למדה איתי ,הית סתומה ונשארה סתומה לא יודע את מי היא מייצגת ועל מי היא משפיעה ומי עומד מאחורי המגזין הדבילי הזה אז עליי היא בטוח לא משפיע ראויה לגיחוך לא מעבר
בירור
| 01-08-2017 10:10
מי אתה ? איפה הכרת אותה? מה עומק ההיכרות או שסתם חפצה נפשך להשחיר פניה של שרה בישראל ?!
2
שקד לראשות הממשלה
פיני | 29-07-2017 23:01
גם צפונית, גם נשואה לטייס, גם ספרדיה גם אשכנזיה, גם חילונית, וגם קרובה לדתיים, אמיצה וחכמה מתאימה בול.
זאת בדיוק הבעיה גברים מהציונות הדתית נפלו ברישתה
אין לאישה הזו שום סיכוי שבעולם | 30-07-2017 5:42
להיות ראש ממשלה לא רק בשל היותה אישה, אנגלית עילגת, דיבורים דיבורים דיבורים וכמעט שום עשיה, תאוות כוח לאישה חילונית שהשתלתה על הציונות הדתית בעורמה וגנבת דעת יחד עם בנט שרוצקי גבה אותם ,והתוצאה פגישה עם הרפורמים חילול שבת בפרהסיה בנתינת ראיונות לתקשורת בלילות שבת שידור חי, הפקרת אנשי עמונה ותשעת הבתים בעופרה, כלל לא מייצגת את הציונות הדתית, יש אלפי נשים טובות ממנה בכל התחומים וודאי בתחומים ההלכתיים. הציונות הדתית נפלה שדודה למדדים חיצוניים יופי שלמעשה הוא מלאכותי. ריקנות מוחלטת.
3
מגיע לה ובצדק- גם יפה וגם אופה, סוף סוף שרים מלבבים
גיא כביר מפתח תקווה | 31-07-2017 13:12
עלינו להיות גאים שיש למדינת ישראל שרה יפה וצעירה ומצטיינת,ואגב ביבינט זה לא גיבנת זה ביטחון המולדת
4
כל הכבוד לאיילת המטפסת במעלה ההצלחה במשרד הנשפטים השורץ תנינים שמאלנים. האדם נבחן במעשיו. אכן, רשימת ההישגים עד כה, ראויה לשבח, וידה עוד ארוכה "כאיילה שלוחה" בשירו של עמיחי.
| 01-08-2017 0:15