טראמפ: לא נאפשר לטרנסג'נדרים להתגייס לצבא - סרוגים

טראמפ: לא נאפשר לטרנסג'נדרים להתגייס לצבא

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, פרסם היום בחשבון הטוויטר שלו, סדרת ציוצים בהם הודיע כי צבא ארה"ב לא יגייס יותר טרנסג'נדרים: "הצבא שלנו חייב להיות ממוקד, מכריע ובעל שאיפת ניצחון"

טראמפ: לא נאפשר לטרנסג'נדרים להתגייס לצבא
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

על רקע המאבק נגד פקודת השירות המשותף, והקמפיינים הליברלים שמנהלים בצה"ל, בארה"ב המנגינות מתחילות להשתנות.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, פרסם היום בחשבון הטוויטר שלו, סדרת ציוצים בהם הודיע כי צבא ארה"ב לא יגייס יותר אנשים שמחליפים את זהותם המינית (טרנסג'נדרים).

הצבא צריך להיות ממוקד בנצחון

"לאחר התייעצות עם הגנרלים שלי ומומחים צבאיים, אני שמח להודיע כי ממשלת ארצות הברית לא תקבל או תאפשר לטרנסג'נדרים לשרת באף תפקיד בצבא ארה"ב".

טראמפ הסביר את החלטתו: "הצבא שלנו חייב להיות ממוקד, מכריע ובעל שאיפת ניצחון ולא יכול להיות עמוס בעלויות הרפואיות העצומות ובהפרעות הכרוכות בהמצאות טרנסג'נדרים בצבא".

הכרזה ברורה על סדרי עדיפויות

אל"מ (מיל') רז שגיא, יו"ר הפורום לחוסן צה"ל בתגובה להחלטת הצבא האמריקאי בנוגע לאי גיוס טרנסג'נדרים: "צבא ארצות הברית קיבל היום החלטה המוכיחה את היותו צבא שמבסס את עצמו על הדיבר הצבאי הראשון, יכולתו המבצעית. הצבא האמריקאי בחר להמשיך ולהיות ערוך ומוכן לניצחון בקרב ולא גוף שמשקיע את זמנו וכספו בשילוב שיוויוני, אך שגוי מקצועית. אין בהחלטה הזו משום פגיעה בציבור זה או אחר, אלא הכרזה ברורה על סדר העדיפויות של הצבא, כל צבא. הפורום לחוסן צה"ל קורא לשר הביטחון ליברמן ולרמטכ"ל איזנקוט לנהוג בדרך דומה. להשקיע את כוחו, זמנו ותקציבו של צה"ל, בביסוס כוחו ובהבטחת הניצחון הבא ולא בשילוב כפוי, מזיק בריאותית ושגוי מקצועית של חיילות בתפקידי לחימה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הוואי שהיה פה פוליטיקאי עם ביצים גדולים כמו טראמפ
| 26-07-2017 17:38
2
היגיון פשוט
יהודי | 26-07-2017 18:13
כל הכבוד לנשיא!