הרב דרוקמן התעקש: הפנימייה הצבאית באור עציון לא תיסגר

הרב דרוקמן התעקש: הפנימייה הצבאית באור עציון לא תיסגר

הרב חיים דרוקמן התעקש וכינה את המהלך 'עוול משווע'. משרד הביטחון החליט להיענות: הפנימייה הצבאית באור עציון לא תיסגר. המתווך: משה ליאון

הפנימייה הצבאית באור עציון לא תיסגר
  משה ליאון בבית הרב דרוקמן (מרכז ישיבות בני עקיבא)

הרב חיים דרוקמן התעקש, ומשרד הבטחון החליט להענות: הפנימייה הצבאית באור עציון לא תיסגר.

חודשיים לאחר הדיון בועדת החוץ והבטחון בו זעק ראש ישיבת אור עציון על העוול המשווע שבסגירת הפנימייה הצבאית הדתית לפיקוד באור עציון, מול השארת הפנימייה החילונית בחיפה, משרד הבטחון הודיע על ביטול הכוונה לסגור את המוסד.

מי שתיווך בין הצדדים היה חבר מועצת העיר ירושלים מטעם הליכוד-ישראל ביתנו, הסרוג משה ליאון, מקורבו של שר הבטחון אביגדור ליברמן שמנסה לחבור לציונות הדתית לקראת הבחירות הבאות לראשות העיר. בשבוע שעבר התקיימה פגישה בין הרב דרוקמן לליברמן ובימים הקרובים צפויים מנכ"ל משרד הבטחון אודי אדם ומנכ"ל משרד החינוך שמואל אבוהב לסכם את הפרטים הסופיים.

(הדיון בועדת החוץ והבטחון של הכנסת)

הרב דרוקמן: תוקל עוול משווע

הרב חיים דרוקמן אמר בעקבות ההחלטה: "אני שמח שתוקן העוול המשווע שקיפח את הנוער הדתי, אני שמח שבמדינת ישראל יש שוויון בחינוך וטוב שהפנימיה הצבאית באור עציון תפעל במקביל לפנימיה הצבאית בחיפה. למרות שאנו כבר בחופש הגדול אני בטוח שיבואו ושימצאו התלמידים שימשיכו את המפעל החשוב של הפנימייה הצבאית"

סגן ראש העיר ירושלים משה ליאון שהיה כאמור השושבין של ההסכמות אמר ״אני שמח על ההצלחה בחיבור בין הרב דרוקמן לבין השר ליברמן ומברך על הזכות שניתנה לי לתרום לפנמייה הצבאית להמשיך לגדל דור של מפקדים, לוחמים וחיילים ערכיים ומובילים. אין לי ספק שתרומתה של אור עציון למדינה תמשיך להוכיח את עצמה שוב ושוב״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ליברמן אוהב שמלקקים לו - בחיים לא נצביע עבורך
ציוני דתי | 10-07-2017 16:04
אופורטוניסט
2
ואולי זה,ולא רק זה, מראה
דודי קנצפולסקי | 10-07-2017 19:30
על חולשת השפעתו של הרב דרוקמן שצריך תיווך ושתדלנים כדי להשיג מטרה כל כך פשוטה. חומר למחשבה.
רק מעטים יודעים אץ השפעתו של הרב דרוקמן ואל לנו לזלזל
| 12-07-2017 2:53
אחד מהרבנים הבכירים והמשפיעים ביותר במדינה ובציונות הדתית בפרט. חלק נרחב ממקבל החלטות מתייעצים עימו רבות.
3
אוי לנו
אריק | 11-07-2017 17:10
בטווח הקרוב ב''ה שהפנימייה הצבאית התייצבה ותתאושש, אך בטווח הרחב זה מבטיח את תמיכתו של הרב דרוקמן בשר החינוך נפתלי בנט שכמובן לוקח אליו את כל הקרדיט (כידוע לכל מתפקדי הבית היהודי שקיבלו אתמול הודעה ''בנט הציל את הפנימייה הצבאית'', כל המעורב בנושא יודע שבנט עשה מעט וההצלחה צריכה להירשם לאדם אחר.. אבל גם אילו זה רק שתדלנותו של בנט, איפה היית בעמונה איפה אתה בנתיב האבות? איפה בפקודת השירות המשותף? רחבת הכותל? אהה זה מפריע לפתיחת המפלגה לקהלים חדשים אז כמובן שצריך לשמור על הרב דרוקמן כפלסתר
בנט אכן היה מעורב
| 12-07-2017 2:51