כבוד למגזר: האל"מ הסרוג שזכה בפרס בטחון ישראל - סרוגים

כבוד למגזר: האל"מ הסרוג שזכה בפרס בטחון ישראל

אלוף משנה ש', בוגר מסלול אלקטרו אופטיקה במרכז האקדמי לב, המשמש כרמ"ח מערכות שכבה עליונה במנהלת חומה במפא"ת זכה השבוע בפרס ביטחון ישראל

כבוד למגזר: האל"מ הסרוג שזכה בפרס בטחון ישראל
  (צילום: באדיבות המרכז האקדמי לב)

"להיות תמיד צעד אחד לפני מבקשי רעתנו"

אלוף משנה ש', בוגר מסלול אלקטרו אופטיקה במרכז האקדמי לב בירושלים המשמש כרמ"ח מערכות שכבה עליונה במנהלת חומה במפא"ת, קיבל השבוע בבית הנשיא בירושלים את פרס ביטחון ישראל על תרומתו לפיתוח פרויקט חץ 3 ביחד עם זוכים נוספים.

הפרויקט מומש בשיתוף פעולה של תעשיות ביטחוניות (התעשייה האווירית כקבלן ראשי, תעש , תממ ורפאל ושותפים נוספים), מנהלת חומה במשרד הביטחון וחיל האוויר. הפרס היוקרתי הוענק במעמד נשיא המדינה, שר הביטחון אביגדור ליברמן, הרמטכ"ל גדי אייזנקוט, מנכ"ל משרד הביטחון אלוף אודי אדם ועוד. חץ 3 צפוי לתת מענה במסגרת ההגנה הרב שכבתית של מדינת ישראל והוא משתתף בשכבות ההגנה כיפת ברזל-שרביט קסמים חץ 2 וחץ 3, כאשר המערכת עצמה אמורה לתת מענה לטילים המהירים יותר וליירט אותם מחוץ לאטמוספרה.

ש' מספר כי הייתה לו הזכות להיות שותף לפרויקט הזה כמעט מיום היוולדו בשנת 2008. "המיירט הזה נמנה על המיירטים המתקדמים ביותר בעולם ,"הוא מציין בהתרגשות ."מספיק לשמוע את דבריו של ראש תכנית הטילים האמריקאית הגנרל פטריק אוריילי שאמר בעדות שלו בקונגרס שהתכנון של המיירט הזה מתקדם יותר מכל מה שקיים היום בארצות הברית בתחום הזה .

השמיים הם לא הגבול

עוד מגלה ש' כי בתחילת הפרויקט שררה סקפטיות גדולה בארצות הברית ובארץ בנוגע לאפשרות לקיימו, שכן מדובר בפרויקט על גבול הבלתי אפשרי מבחינה פיזיקלית." לפני כמה חודשים אחד מחברי הקונגרס שהיה מהמתנגדים הגדולים לפרויקט הגיע ארצה והצגנו לו את תוצאות המערכת.

חבר הקונגרס ציין בכנות כי הוא היה אחד מהמתנגדים לפרויקט, והוסיף: "היום אני יודע שטעיתי, ואני שמח שטעיתי'. האמריקאים מבינים שיכולות המיירט הזה הן מעבר לכל דמיון. הביטוי 'השמיים הם לא הגבול' משקף את יכולות המיירט הזה שמיירט מחוץ לאטמוספרה. מבקשי רעתנו ממשיכים לפתח את האיומים הקונבנציונליים והלא קונבנציונליים שלהם בשיא המרץ והתפקיד שלנו הוא תמיד להיות צעד אחד לפניהם כדי להעניק את ההגנה הזו לתושבי מדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
יישר כוח.
יהודי. | 06-07-2017 15:45
2
יראתו וצניעותו קודמות לחכמתו
מאיר | 06-07-2017 17:40
ברוך ה' נשא בת תלמיד חכם והקים משפחה גדולה ותורנית למופת, משפחה שכולה צניעות וטוב לב באופן יוצא מן הכלל. ידיד ששמע על הפרס רק מהכתבה.
3
מגיע לו!
אלישיב | 08-07-2017 23:58
אדם ומשפחה שכל כולם צניעות, תורה וטוב לב!