כדורסל: מכבי ת"א ממשיכה להתחזק - סרוגים

כדורסל: מכבי ת"א ממשיכה להתחזק

אחרי חזרתו של נבן ספאחיה לעמדת המאמן, מכבי תל אביב החתימה לשנתיים את ג'ייק כהן, ששיחק בעונה הקודמת במכבי אשדוד. בנוסף, הוכרז כי גיא גודס ישמש כעוזר המאמן- תפקיד שבו זכה עם הצהובים ביורוליג

כדורסל: מכבי ת"א ממשיכה להתחזק
  חוזר ללבוש צהוב - ג'ייק כהן (צילום מסך טוויטר)

מכבי תל אביב ממשיכה ברצף ההחתמות, שהתחילה עם שובו של המאמן נבן ספאחיה.

המועדון הצהוב הודיע היום כי הפרוורד ג'ייק כהן, ששיחק במכבי אשדוד בעונה הקודמת, יחזור להיכל מנורה מבטחים לאחר שחתם על חוזה לשתי עונות. זו תהיה הקדנציה השנייה של השחקן היהודי-אמריקני במכבי ת"א, ששיחק עם הצהובים בשנת 2013- אך הושאל למכבי ראשל"צ באמצע העונה. מאז הספיק לשחק גם בקבוצת אריס סלוניקי היוונית לפני שחזר לישראל בשנה שעברה.

הצהובים גם הכריזו באופן רשמי על חזרתו של גיא גודס למועדון. גודס חתם על חוזה לשנה, וישמש כעוזר הראשי של המאמן נבן ספאחיה ויצטרף לטל בורשטיין שישמש כעוזר משנה.

נזכיר כי מדובר בתפקיד שגודס מכיר היטב – בשנת 2007 שימש כעוזר מאמן בקדנציה הקודמת של ספחיה בהיכל. כמו כן, גודס היה עוזר המאמן של דייויד בלאט בעונת 2013/2014- שבו הצהובים זכו ביורוליג. בעונה שלאחר מכן הוא התקדם לתפקיד המאמן הראשי, אבל לא הצליח לזכות באליפות ובסוף פוטר מהמועדון.


כעת מחכים בהנהלת הקבוצה לשחרורו של שחקן עבר נוסף: טייריס רייס. השחקן האמריקני צפוי לעזוב את ברצלונה, ולחתום על חוזה לשנתיים עם הצהובים. רייס קיבל הצעה של כמיליון דולר, אך במכבי מחכים להודעה רשמית מברצלונה על שחרורו כדי לסגור את החוזה באופן סופי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו