הערב: השקת מכשיר הדגל החדש של חברת OnePlus - סרוגים

הערב: השקת מכשיר הדגל החדש של חברת OnePlus

יצרנית הטכנולוגיה הסינית OnePlus תשיק הערב את מכשיר הדגל החדש שלה, שייקרא OnePlus 5. בימים האחרונים פורסמו מגוון פרטים על התכונות הצפויות של המכשיר החדש, ביניהם מצלמה כפולה, מעבד עוצמתי וסוללה גדולה יותר

author-image
הערב: השקת מכשיר הדגל החדש של חברת OnePlus
  מכשיר ה-OnePlus 5 החדש שיושק הערב (צילום מתוך טוויטר)

בשנים האחרונות יצרנית הטכנולוגיה הסינית OnePlus נהפכה לאחד השמות החמים ביותר בעולם הטכנולוגיה, בזכות יכולתה לייצר סמארטפונים באיכות גבוהה- אך במחירים נמוכים. הערב תקיים החברה אירוע מיוחד בו תשיק את מכשיר הדגל החדש שלה- OnePlus 5.

המכשיר החדש הוא ממשיך דרכו של מכשיר הדגל הקודם של החברה, OnePlus 3T, שהושק בנובמבר האחרון. באירוע ההכרזה, שיחל בשעה 19:00 (שעון ישראל), מנכ"ל החברה פיט לאו יציג את התכונות של המכשיר החדש, שצפוי לכלול שדרוגים רבים.

ההזמנה הרשמית לאירוע ההשקה (צילום מתוך טוויטר)

בשבועות האחרונים פורסמו ברשת פרטים שונים על מפרט המכשיר החדש, שצפוי להשתוות למכשירי דגל מובילים בשוק. חלק מהפרטים הוכרזו על ידי החברה עצמה- וחלקם מתבססים על תמונות שדלפו לרשת.

בין השאר, המכשיר צפוי לכלול מסך בגודל 5.5 אינץ' באיכות HD, וכן מעבד Snapdragon 835 הזהה למעבד הנמצא במכשיר הGalaxy S8- של סמסונג. על פי דיווחים ברשת, הסמארטפון יכלול נפח אחסון של 64 או 128 ג'יגה בייט, וכן זיכרון פעולה (RAM) בגודל 6 או 8 ג'יגה בייט.

סוללת המכשיר החדש תהיה גדולה יותר מהדגם הנוכחי של החברה, וצפויה להיות בגודל 3,600 Mah. בדומה לדגמים קודמים של OnePlus, הטענת הסוללה תהיה מהירה במיוחד, כאשר לטענת החברה יהיה ניתן להטעין את המכשיר במלואו תוך שעה.

ה-OnePlus 5 יכלול גם עיצוב חדש, שנחשף באופן רשמי אתמול בפרסומת ששודרה בטלוויזיה בהודו. הפרסומת הציגה את מערך הצילום החדש של המכשיר, שיכלול מצלמה כפולה ברזולוציה של 20 מגה פיקסל, וכן מצלמת סלפי ברזולוציה של 16 מגה פיקסל. בניגוד למרבית הסמארטפונים החדשים בשוק, הפרסומת חשפה כי כפתור הבית של המכשיר החדש יהיה פיזי.


בתמונה שפורסמה בטוויטר הרשמי של החברה ניתן לראות בבירור את גב המכשיר הבנוי ממתכת. ברשת מיהרו להשוות את עיצוב המכשיר החדש למכשיר האייפון 7 של אפל, שכולל עיצוב דומה ביותר.

מצאו את ההבדלים: מכשיר ה-OnePlus 5 מול האייפון 7 פלוס. (צילום מתוך טוויטר)

למרות המפרט המרשים למדי, ברשת מאוכזבים מהמחיר הצפוי של המכשיר, שצפוי להיות יקר יותר מבעבר. על פי הדיווחים, מחיר המכשיר החדש יעמוד על 480 דולר (כ-1700 שקלים). מדובר בעלייה משמעותית ממחירי מכשירי הדגל הקודמים של OnePlus, שעמדו על כ-400 דולר עד כה.

למרות העלייה במחיר, עדיין מדובר במחיר זול מאד ביחס למפרט העוצמתי של המכשיר. כמו כן, מדובר במחיר הנמוך משמעותית ממכשירי דגל אחרים הכוללים מפרט דומה, כגון הGalaxy s8 של סמסונג וה-G6 של LG. בשבועות הקרובים נדע האם המהלך יפגע בחברה- או שמא היא תשמור על מעמדה העולה המכובד בשוק הסמארטפונים התחרותי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו