'תתפטר': בני אלבז בהודעה אישית לאריה דרעי

'תתפטר': בני אלבז בהודעה אישית לאריה דרעי

הזמר החרדי בני אלבז שהוביל את קמפיין "הוא זכאי", פרסם היום סרטון לאריה דרעי לצד הכיתוב "השיר האחרון שאני שר לך מלב אל לב" בו הוא קורא לדרעי להתפטר מתפקידו כיו"ר ש"ס • צפו עכשיו

'תתפטר': בני אלבז ב'שיר אחרון' לאריה דרעי
  (צילום: פלאש 90)

ב1999 הזמר החרדי בני אלבז שר והוביל את הקמפיין 'הוא זכאי' נגד הרשעתו של אריה דרעי בפלילים. מאז התהפך המטבע בניהם ובימים אלה בעוד ששוב דרעי פוגש את חדר החקירות, אלבז פרסם היום סרטון חריף לדרעי לצד הכיתוב "השיר האחרון שאני שר לך מלב אל לב" בו הוא קורא לו להתפטר מתפקידו כיו"ר ש"ס, על מנת להציל את המפלגה מנפילה ובהזדמנות זו ביקש מחילה ומסר "לא אקפיד עליך יותר".

צפו עכשיו בסרטון:

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
לעג לאינטילגנציה.
עד מתיי ?! | 01-06-2017 16:21
2
העימות על גזירת הגיוס לצה"ל: תיעוד חדש שפורסם בחדשות 2
העימות על גזירת הגיוס לצה"ל: תיעוד חדש שפורסם בחדשות 2 | 04-06-2017 18:50
העימות על גזירת הגיוס לצה"ל: תיעוד חדש שפורסם בחדשות 2 מציג אשר קליין מנהל ועד הישיבה תוקף באלימות קנאי מחוגי 'העדה החרדית' - המפגין נגד הגיוס לצה"ל מול משרדי בניין 'ועד הישיבות' בירושלים • התיז עליו חומצה ואחר כך הכה אותו עם מקל השלט שנשא • ועד הישיבות משקרים: ועונים שמדובר באדם מעורער בנפשו ולכן חייבים להרגו ח"ו. תיעוד שפרסם יאיר שרקע, כתב הדתות של חדשות 2, מציג כיצד אדם חרדי מכה את אחד ממפגיני הקנאים סמוך לבניין 'ועד הישיבות'. מול 'ועד הישיבות', הגוף האחראי לדחיית השירות בצה"ל לכל בני הישיבות, מתקיימות הפגנות של קנאי העדה החרדית, הטוענים הוועד פשרני מדי ומוותר לצבא. אבל אחד מהם מקפיד להגיע להפגין מדי יום ביומו מול משרדי הוועד. בתגובה לאותו מפגין שהגיע למקום, יצא אליו מהבניין מר. קליין העמלקי אחד העובדים שם להשמיד להרוג ולאבד עם ישראל, והתיז לעברו חומצה. לאחר מכן הכה אותו מכת רצר דהיינו רציחה ממש, עם מקל השלט שנשא המפגין. מוועד [ש מ ד] הישיבות נמסר בתגובה בשקר גלוי לחדשות 2, כי צר להם על השתלשלות האירועים, אך לדבריהם המשקרים ואמרים שמדובר באדם המעורער בנפשו שמתפרץ באלימות פיזית ומילולית כלפי אנשים שמגיעים למשרדיהם. לטענתם, לא פנו למשטרה עד כה בשל מצבו והתיעוד לא משקף את המצב מפני שגם הם חווים את זעמו. ולכן אשר קליין רצה להרגו ממש.
היתד המבשר וכו' ממש משקרים בלי שום בושה,
..... | 06-06-2017 12:10
היתד המבשר וכו' ממש משקרים בלי שום בושה, כדי לעשות שטיפת מוח על הציבור החרידי, אבל כולם כבר יודעים כהיום שיש גזירת גיוס בפועל על בני ישיבות בא"י. כל האזרחים החיים בארץ ישראל רואים ויודעים את האמת וכולם רואים בחוש שיש חידוש גזירת גיוס בפועל בלי שום פיקפוק. וכבר ידוע מזמן שוועד הישיבה עוזרים לצהל לגייס בני ישיבה בגלל שהם קיבלו בערך מליון ש"ח השנה כדי לעזור לגייס בני ישיבה וזה הכל כאילוי בשם כל הגדולי מועצת -השמד שלוחי ה-ס"ם.... איך יתכן כאשר ידוע לכל כי בעקבות פעילות עסקני הצבור בהכוונת מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א עוד לא הוסדר אופן ההתייצבות בלשכות לצורך קבלת הדיחוי באופן טוב יותר בהרבה, מאשר היה בעבר, הן מבחינת גדרי הצניעות שיש שם מזכירות פרוצות ממש וכו', ויש שם כופרים גמורים, והן מבחינות אחרים... איך? זה רק בגלל שהעסקנים מעונינים לגייס הרבה יותר בני ישיבות ר"ל כי הם שלוחי השטן. על ראש הגנב בוער הכובע!!! ומה אכפת להם שעושים עצרת נגד גיוס הצבא ובעד חיזוק עולם התורה??? התשובה היא שהם שולחים אלפי בחורים לשמד, ושינו את מסורת הדורות ולא רוצים שקלונם יושמע ברבים, אבל גדולי התורה של אמריקה לא מפחדים לזעוק את האמת ושלחו להם את המכתב!!! עכשיו תחילת של מהפך למרות עשרות מליוני השקלים המושקעים בקמפיין האגרסיבי להשתיק כל קול מחאה על השיוי הקיצוני שעובר היהדות החרדית בשנים האחרונות בעקבות גזירת הגיוס. איך יתכן שכל מי שמתגורר בארץ הקודש יודע האמת כי כל בן ישיבה מכל אזור בארץ ומכל חוג או עדה שמגיש בקשה להסדרת מעמד בן הישיבה ל"ועד הישיבות" (היינו וועד השמד) ואע"פ שמקבל חתימת ראש ישיבתו ואת האישור הנדרש להסדר הדיחוי "תורתו אומנותו" לפעמים גם לא מקבל המסמכים הנצרכים לדיחוי?????? הכל בגלל שיש גזירת גיוס בפועל. וועד הישיבות בשם הרבנים ובהסכמת הרבנים שלהם מגייסים אותם בכפיה!!!!!!! הכלל בשביל כסף ועוד כסף. והביעו גדולי הראשי הישיבות והעסקנים החשובים בחו"ל המוסרים נפשם נגד הגזירה הנוראה של גיוס בנים ובנות צער רב על ביזוי כבוד התורה וכבוד תלמידי חכמים ועל הפגיעה בכבוד הציבור החרדי, כאשר ישנם רבים מבני חוץ לארץ המקבלים את העובדות האלו בשוק shock בגלל שהם גם יודעים האמת על ענין גיוס הזה, ובפרט שהנציגים החרדים בכנסת המינים חידשו גזירת הגיוס, וכך נוצר מצב שהללו של שמד, וחוזרים על שמועות ועובדות המחרידות, שומו שמים!!! וידוע כי בהשמעת אלו כעובדות הם שמים עצמם ללחות מלחמת השם בעמלק מדור דור, לתמהון ופלא בעיני כל יושבי ארץ ישראל המכירים את המציאות מקרוב ולא מאשרים להם למחות נגד החרדקי"ם ונגד חידוש גזירת הגיוס. איך יתכן שבתקשורת החרדית האמריקנית מתפרסמות מודעות במסגרת קמפיין מסודר על כ-24 לומדי תורה שנעצרו כביכול בעוון לימוד תורה ולאחר מכן הדברים מצוטטים אף בפי תלמידי חכמים, ועסקנים האמיתים, כאשר כאן בארץ הקודש כל אחד יודע שאסור לפרסם דברים האמיתים האלו, מה שהיה מביא לכבוד התורה שיראו שיש אלו הלוחמים לבטל גזירת גיוס השמד והזימה, מלחמה לד' לקדש שם שמים. ועדיין נשאלת השאלה מדוע לא טורחים אנשי "האמת" מארץ ישראל (אלו השקרנים האכזרים המשכילים וכו') לנוסע לחו"ל לספר שם את כל האמת, ולפרוך אחת לאחת את המצאותיהם של מוציאי הדיבה בארץ ישראל? התירוץ לכל הנ"ל: בגלל שהם [הם לא יהודים לא עמדו רגלי אבותם על הר סיני] מנסעים לגייס אלפי בחורי ישיבה ואבריכי כולל כדי לקבל כסף ממדינת השמד אז הם מסלפים המציעות של "חידוש גזירת גיוס השמד והניאוף". זה פשוט מזעזע. אוי לנו מיום הדין.
3
מה כל כך מפריע כינוס בארה"ב על גזירת הגיוס למה ????????
יש לך תשובה????? | 06-06-2017 21:27
מה כל כך מפריע כינוס בארה"ב על גזירת הגיוס למה משקיעים כל כך הרבה כח בביטול העצרת... א) האם יעדי הגיוס אשר הסכימו עליהם החכי"ם החרדים בחוק הגיוס המתוקן לעוד 4 שנה, אין זה גזירת גיוס? ב) 6000 בחורים ישיבה שנמצאים כבר היום בצבא, מהיכן הם הגיעו? ג) הם עצמם כותבים שבחורים שהגיעו במועד קבלו את הדיחוי, מה עם אלו שלא הגיעו בזמן מחמת כל מיני סיבות או שדחו אותו בכוונה ע"י וועד הישיבות וכו', ובסופו של תהליך הוא מגויס, האם אין זה גזירה שלא היתה עד לחוק המתוקן? (היינו = חוק גזירת הגיוס) ד) כולל או ישיבה שאין שם כמות הבחורים והאברכים שקבע הצבא, תלמידיהם אינם זכאים לקבל דיוחי ועל זה הסכימו חברי הכנסת "החרדיים", האם אברכי כולל ובני ישיבות אלו נידונו למוות רוחני "בגלל מספרים"? (גם היטלר נתן לכל אחד מספר) ה) כשח"כ רשע מאגוד"י אומר בדיון בוועדה המיוחדת שצריך להוסיף שנתיים [לגיל הפטור מ- 24 ל 26 ] כדי שיוכלו לעמוד ביעדים, וכשח"כ משכיל מדגה"ת אומר באותו דיון שכל מי שאינו לומד ילך לצבא ל 3 שנה, וכך מצוטט עומר בר לב בשמו של ח"כ מאגוד"י בוועדה הנ"ל שמי שלא לומד צריך להתגייס, האם גם את השאלות הללו שאלו את מועצגה"ת? ו) מישהו יכול להזכר ממתי רואים תמונות של חיילים משכילים בזקן ופיאות ובלבוש חסידי, האם זה היה גם בעבר ובכמויות כאלו? ז) מדוע כשנקבע בחוק הגיוס "סנקציות פליליות" הפגינו רבבות מכל העדות והחוגים, ובהסיר סנקציות הפליליות, שותקים..? הרי הגזירה היא "גיוס חרדים לצבא", כשסנקציות /פיתויים / יעדים / וכו' הם רק אמצעים? ח) כמה בחורים ישבו בכלא בתקופה האחרונה בגלל שזימוני הצבא לא הגיעו אליהם בגלל חילופי כתובות וכדו' או בגלל בירוקרטיות אחרות ונשפטו כעריקים על כל הבעיות הכרוכות בכך עד לחיול וגיוס? ט) מה ההסבר שבחורי ישיבות ההסדר אינם כלולים ביעדים, רק בחורים השייכים ומוגדרים כשייכים למפלגות החרדיות כמו אגדו"י וש"ס? י) למי מתכוין ח"כ משומד מדגל התורה כשאומר שצריכים לעודד את הגיוס לצבא לאיזה ובחורים ואיזה מגדרים גם את זה שאל למועצת גדולי התורה וכשח"כ עוכר ישראל מאגודת ישראל אומר שעיקר המלחמה היא על התקציבים גם זה ממועצת גדולי התורה? לסיום "מה כל כך מפריע לפלג השמד [ב"ב] הכינוס בארה"ב על גזירת גיוס השמד, למה משקיעים כל כך הרבה כח בביטול העצרת"?. תירוץ: בגלל שכבר התחיל גזירת הגיוס בפועל ורוצים להשתיק הענין.
4
לאחר המתקפה נגד [אנשי אמת] -פלג הירושלמי בימים האחרונים
נקודה כאובת מאד | 07-06-2017 11:44
לאחר המתקפה נגד [אנשי אמת] -פלג הירושלמי בימים האחרונים בעיתון המתחרה והוותיק, 'הפלס' הבוקר במאמר, מגדיר זאת כ"חוצפה ועזות מצח" ועוקץ בחזרה "הפאניקה והבהלה העצומה שקמה בקרב אותם עסקנים פוליטיים, לאור קול הזעקה שהולך וגובר, אומרת דרשני" עימות סביב עצרת הגיוס בארה"ב העלה שוב את נושא "גזירת הגיוס" לכותרות והמלחמה שבה בין 'יתד נאמן' של הזרם הליטאי המרכזי לבין עיתון 'הפלס' של 'הפלג הירושלמי' שאינם מתייצבים כלל בלשכת הגיוס, לא לפטור ולא לדיחוי. לאחר המתקפה אמש ובימים האחרונים ב'יתד נאמן' נגד השקרים שמוכרים ליהדות ארה"ב ואף כינה אותם 'שוברים שתיקה', הבוקר משיב 'הפלס' במתקפה תחת הכותרת "על מאחזי העיניים ומעצמי העיניים". "בימים האחרונים מתמודדת היהדות החרדית מול מסע תקשורתי פרוע, המתנהל כנגד גדולי התורה האמיתים שליט"א בארה"ק ובארה"ב אשר הביעו דאגתם מפני המצב השורר בעקבות חוק גיוס השמד בא"י, מסע שדומה כי לא היה דוגמתו בהיקף החוצפה ועזות המצח, הן בזלזול בוטה בגדולי התורה שליט"א, והן בהכחשת דברים ידועים וברורים, ברור כחמה ביום ממש! וזאת כחלק משיתוף הפעולה הפורה שיש בשנים האחרונות בין גורמים מפלגתיים לבין מוסדות השלטון בארה"ק אשר חברו להם יחדיו לשנות את צביון הציבור החרדי" ולשרוף את כל נשמות בני ישיבות. העיתון החשוב ביותר מתייחס לעצרת הגיוס בארה"ב: "בימים אלו, עומדת בס"ד להתקיים עצרת זעקה בארה"ב על דבר גזירת הגיוס בארץ הקודש. אלא שלמרבה הפלא, למרות היות גזירה זו חיה נושמת ובועטת גם ברגעים אלו ממש, כשגזירה זו זורעת הרס וחורבן עיקבי ומתמשך בתוככי עולם התורה – ישנם עסקנים שעצרת זו הינה לצנינים בעיניהם, ומנסים בכל דרך אפשרית לטרפד ולהרוס, וזאת ע"י פירסום שקרים גלויים וגסים, כביכול אין בכלל גזירה ועולם כמנהגו נוהג בדיוק כמו שהיה כבר שבעים שנה". ודברי העסקנים השקרנים אלו "חוצפה ועזות מצח זו מותירה בספק האם הכלל 'מילתא דעבידא לאיגלויי לא משקרי אינשי'". ו"ישנם עשרות עסקנים בכירים, מכל החוגים והעדות, ששמותיהם גלויים לכל, אשר עומדים ומעידים בעדות אישית מעל כל במה כי הם בעצמם נתקלים כל העת בבחורים מצויינים, שהתייצבו בלשכת הגיוס כדת וכדין, והצבא מסבך אותם בתואנות שונות, בענינים פרוצדורליים זניחים, כשחלקם יושב בכלא, וחלקם אף נשבר ומתגייס לצבא השמד והזימה. וזאת כמגמה ההולכת וגוברת, כשהצבא מצא בכך את הדרך היצירתית כיצד להגביר את העמידה ביעדי הגיוס בצורה 'נקיה': פשוט מגבירים את הביורוקרטיה, באופן שרבים לא יוכלו לעמוד בה, ובכך ממילא יעלו אחוזי הגיוס. למותר לציין, כי בעבר מעולם לא שמענו שעל עניני ביורוקרטיה זניחה, הושיבו בני ישיבות בכלא". האם ניתן להכחיש את הדברים ולכתוב במחי יד, 'אין כלום, הכל בסדר בדיוק כמו בשבעים שנה האחרונות'? האם מישהו טרח לבדוק את הנתונים הללו? האם מישהו הלך לחקור את אותם עשרות עסקנים מסורים ואת אותם גדולי ראשי הישיבות לפני שהוא כותב בהינף קולמוס כי 'הכל דמיון פורה'? "דבר נוסף שאומר דרשני, הוא הפאניקה והבהלה העצומה שקמה בקרב אותם עסקנים שקרנים - פוליטיים, לאור קול הזעקה שהולך וגובר. הרי כל בר דעת משפשף עיניים בתימהון: בעצם, אחרי הכל, מה כל כך איכפת לכם שישנם גדולי תורה בארה"ב שמציגים את דאגתם מהמצב המר של חידוש גזירת גיוס בפועל. ועל העסקנים המשקרים אומרת הגמ' אמר רבי שמעון בן לקיש, רשעים אפילו על פתחו של גיהנם אינם חוזרין בתשובה. למעשה: האמת מתחילה לצוף, ועסקני בני ברק משתוללים כמו חיות...
5
אשרינו שגדולי התורה דארה"ב לא מאמינים לשקרנים המשכנעים
כהן | 07-06-2017 12:05
אשרינו שגדולי התורה דארה"ב לא מאמינים לשקרנים המשכנעים בכל דרך על המצב בארץ [אשר כל אחד יודע כמה הדברים שקרים נבזים], ומבררים אצל גדולי ישראל שבארץ את המצב. ועל העסקנים המשקרים אומרת הגמ' אמר רבי שמעון בן לקיש, רשעים אפילו על פתחו של גיהנם אינם חוזרין בתשובה. למעשה: האמת מתחילה לצוף, ועסקני בני ברק משתוללים כמו חיות...
הגאון הרב הליטאי מבני ברק המזוהה עם 'הפלג הירושלמי
הגאון הגדול הרב הליטאי מבני ברק | 10-06-2017 22:46
הגאון הגדול הרב הליטאי מבני ברק המזוהה עם 'הפלג הירושלמי', במכתב לאדמו"ר מהר"י מסאטמר שליט"א, בו הוא מסביר את הצורך לדעתו בהפגנה המדוברת שתתקיים מחר בס"ד בניו יורק נגד גיוס חרדים לצה"ל. מכתב תמיכה נלהב בהפגנה זו מגיע הערב (מוצ"ש) מהגאון רבי ישראל יצחק קלמנוביץ, הנחשב לתלמיד חכם עצום ולקנאי בדעותיו ומזוהה עם השקפות 'הפלג'. בעד השתתפותם של בני הציבור ותמיכה בהפגנה. החיים השלום והברכה, קדם מעלת הוד כ״ק אדמו״ר אשר על ישראל הדרתו הגאון רבי יקותיאל יהודה שליט״א מסאטמאר", פותח הרי"י קלמנוביץ' את מכתבו שמיועד לאדמו"ר מהר"י מסאטמר. הן ידוע המצב כאן בארץ ישראל, שמלחמת הסיטרא אחרא וגונדא דיליה הלוחמים נגד התורה הקדושה, החמירה בזמן האחרון מאוד מאוד, שלוחמים בעוז ובגבורה, ובכל מיני התחכמות, וברוב ממון, לבטל את התורה הקדושה והאמונה בהשם יתברך שמו, ולהוציא כל לומדי התורה מבית המדרש, ולהכניסם לתוך הצבא הטמא שלהם, לטמאם, לזהמם, ולערבם עם החפשים והחפשיות שלהם, בכח, בהסתה, ובפיתויים עד אין שיעור, וכל זה בגלוי ובהכרזה מפורשת שזה כל כוונתם. וכן בכל ענייני היהדות, פועלים בכל כוחם לקלקל ולערב את בנינו ובנותינו ביחד עם החפשים והחפשיות לפרוץ כל המחיצות המבדילות, והמוחים והמסבירים את עוצם הסכנה והקלקול שיש בהצבא הטמא, נרדפים על ידי הפאליציי, המכים באכזריות נוראה וחוטפים אותם לבית אסורים, ועל כן עיני כל ישראל בארץ הקודש נשואות אל אחינו שבגולה להשמיע קול זעקה ומחאה קבל עם ועולם על חורבן הדת והתורה שנעשה כאן בארץ ישראל. וממשיך הרב קלמנוביץ': הנני לחזק ידיכם בהשמעת קול המחאה על ידי האסיפה לשם שמים שיהיה מזה חיזוק גדול הן מצד שיתפרסם גודל עוולתם כנגד היהדות החרדית, להחליש כוחם שלא יוכלו לעשות כהנה, והן מצד החיזוק הגדול לכלל ציבור היראים בארץ ישראל שעומדים בחזית המלחמה למחות ולהציל מהשמד, יישר כוחכם מאוד מאוד. פשוט שכל מי שחש לכבוד מלכות שמים שלא תהיה מושפלת ומחוללת, וכן יש לו השתתפות בסבלן וצערן של ציבור היראים, יבוא לאסיפה הגדולה הזאת בלי שום אמתלאות, ויהיה בכלל הברכה לאשר יקיים את דברי התורה, ולא יהיה בכלל מי שלא בא לעזרת השם בגיבורים. זכותכם רב עד מאוד, תזכו לכל טוב מאדון הטוב בזה ובבא. המאחל בכל לב, ידידכם מוקירכם. ישראל יצחק קלמנוביץ
הנה התשובה מממרן הראש ישיבה מירושלים
מרן זקן הדור ראש ישיבת בריסק | 10-06-2017 22:28
הנה התשובה מממרן הראש ישיבה מירושלים: מרן זקן הדור ראש ישיבת בריסק הגאון הצדיק רבי משולם דוד סולובייצי'ק שליט"א התוודע בימים האחרונים על המכתבים שהתפרסמו מראשי ישיבות בנושא הפגנת הגיוס בארה"ב, והתבטא בחריפות נגד ההתנגדותם להפגנה. מרן הרב סולובייצ'יק שליט"א אף התייחס בדבריו לשמועות שעמרו עליו כאילוי הוא אינו בעד ההפגנה, ובין השאר אף נזף במנהיגי ורבני אמריקה שאינם עושים מספיק כדי לבטל את רוע "גזירת הגיוס". "העסקן מציג את המכתבים ואומר כי "זה פרסום שהולך בכל העולם". (ושהרב אינו רוצה לחתום בעד ההפגנה). הגרמ"ד סולובייצ'יק: "זה שקר, אחד שכתבו שסירבתי לחתום, שתיים שאמרתי שמפיצים שקרים. מה אני יכול לעשות, אני יכול לריב עם השקר, יש לי הרבה צער מזה". העסקן: "הראש ישיבה רוצה שאני יבדוק ממי מגיע הפרסום הזה?". הגרמ"ד סולובייצ'יק: "מה יש לי מזה? אין לי מה לעשות, מה אני עוד יכול לעשות, אנו חיים בעולם של שקר.בבריסק היה מגיד, הוא אמר פעם בדרשה: הציונים רודפים אותי, מעוללים לי צרות. רבותי! - כך הוא אמר - הרי אתם שומעים את הדרשות שלי, וכי פעם הזכרתי את המילה 'ציונים'? וכי פעם דיברתי נגד ציונים? מה הם רוצים ממני? אלא מאי, כשהנני אומר בדרשה שיהודי שאינו מניח תפילין איננו יהודי, יהודי שמחלל שבת אינו יהודי, נזעקים הציונים שהנני מדבר נגדם. כך גם "ראשי הישיבות בארץ ישראל אומרים כי כל המדבר נגד הגיוס מדבר נגדם. אתם מבינים אותי? מה אעשה? העצרת זה נגדם... מה זה קשור אליהם? אסור לצעוק נגד ההתגייסות? "אני יגיד לכם את האמת, אפילו אם זה אמת שבחור שממלא את כל הדרישות עם כל הפרטי פרטים שממלא את כל הפרטים, עם כל הדקדוקים הם נותנים לו דיחוי, אבל יש הרבה בחורים שאינם יכולים למלא את כל הדרישות, לא יכולים להביא את כל הפרטים. "כמו"כ יש את היהודים שהולכים במסירות נפש שלא הולכים בכלל להתייצב, ועוצרים אותם, וכי אין מצווה לעזור ליהודים אלו? אסור לעשות עצרת שלא ירדפו את היהודים האלו? אפילו נניח אם הוא צודק... מה אני יכול לעשות? השם ירחם! "ראשי הישיבות אינם יכולים לישון בגלל שעושים עצרת נגד הגיוס, מה זה אכפת להם, זה העסק שלהם? אפילו לו יהא שהאמת כדבריהם אבל ישנם אחרים, וכי להם אין מצווה לעזור? והרי עוברים על לאו של 'לא תעמוד על דם רעך' אם לא עוזרים להם! וכי הם אינם יהודים? הסבא רבי חיים התיר פעם לחלל יום כיפור בכדי להציל קומוניסט מגזר דין מות! "בשביל כל יהודי צריכים לפעול עבורו להצילו! וכי מפני שאלו שעומדים בדרישות עם כל הדקדוקי דקדוקים וכל החומרות מקבל פטור, על כן אסור לגונן על האחרים, וכי זוהי דעת תורה???". אחד העסקנים: "עוד דבר שהוא מחדש ששמע ממשפחת בית בריסק שאסור להרעיש וצריך לשתוק". הגרמ"ד סולובייצ'יק: "שקרים וכזבים - סי ליגנט! [שקר ממש] מה אני יכול לעשות? אין עוד אחד כמוני שזועק כל כך הרבה נגד גזירת הגיוס, יש לי טענות על האמרקינע'ר רבנים למה הם שותקים, כשהם יצעקו זה יעזור"!!! רבנים למה הם שותקים, כשהם יצעקו זה יעזור. רבנים למה הם שותקים, כשהם יצעקו זה יעזור. רבנים למה הם שותקים, כשהם יצעקו זה יעזור.
מספיק להתעמר ולרדוף את עם ד'. די!!
מספיק כבר | 07-06-2017 22:36
מספיק להתעמר ולרדוף את עם ד'. די!! כל מי שלא תמים ולא בעל אינטרס יודע כבר היטב את המצב החשוך בגיוס- השמד ובחינוך השמד בא"י, יש בעיות כאן בארץ שמי שאומר את האמת עלול לקבל רדיפות וישר אומרים לו גם אתה מהפלג? ואז מתחילים להציק ולרדוף אותו ומשפחתו, המצב חמור יותר אצל רבני ארץ ישראל שחוששים להגיד על מה קורה, בנוסף משתמשים בסיסמא אתה נגד גדו''י וכו' בכדי לחפות ולהצדיק כאחד את מעשיהם הנ''ל. זו האמת ומאוד עצוב לי שאני צריך להוציא אותה לרה''ר. ע''כ יאמר לראשי הישיבות והאדמורים ורבני חו''ל זו השעה שלכם כנראה, וכי כמה עסקנים וכמה בריוני ינהלונו לשמד פה בא"י? כולם יודעים כאן היטב שכל רב בא''י ששומע את המצב ומקבל נתונים מהשטח, שותק מיד, ואם פיקח הוא שולח כמה עסקנים ובדרך כלל לא מועיל כלום, זו האמת , ממש כואב , מקווה שמישהו יקבל תועלת מהדברים ושיפעל ללא חת ומורא מהנהו .. והעצרת נגד הגיוס קידוש שם שמים ענק...
6
מגעיל אחד
בני - זורק אבן אחר הנופל | 07-11-2017 4:15
אומר עשרות פעמים כמה לא אקפיד וכמה אוהב אך עם זאת חמש דקות של לבזות את דרעי ב״שיחה אישית״ ובקריאה להתפטר. למה לא שלחת לו אי מייל אישי? למה לזרוק אבן ולדקור דקירה אחרי דקירה בלומר לשון הרע ולמה אריה לא יבקש או כן יבקש מחילה אם אתה מוחל? הוא כעיקרון לא ימחל לך על הבזיון והבושה והדקירות האלו תתבייש לך.
7
איש חולה נפש
יוסי | 25-12-2018 13:24
מסכן גדול
8
שקרנים וחובבי שלמונים. בני בליעל!
פרסיפל | 30-01-2022 17:46
אחד גונב, נשפט, יושב בכלא ולחוזר לאותו המשרד להמשיך לגנוב. השני עוסק במודע בפרופגנדה ושקרים, ועכשיו משחק אותה תמים ומרומה. להקיא ממכם!