מסתבר שהשחקנית הישראלית, גל גדות היא ונדרוומן – גם ברשת. ממחקר חדש שהתפרסם לאחרונה עולה כי השיח העולמי ברשת על גדות הוא שיח נדיר ביותר לגבי שחקנים ובמיוחד לגבי ישראלים.

אומנם רק בעוד מספר ימים יעלה לאקרנים ברחבי העולם הסרט 'וונדר וומן' בכיכובה של גל גדות, אך הנתונים מראים כי כבר האינטרנט מאוהב בה. לפי המחקר שנערך באמצעות חברת הסטארטאפ 'Taykey', גדות השיגה מאזן יוצא דופן ברשת עם היקף של 95% שיח חיובי בהקשר שמה. האחוזים הנותרים מחולקים ל- 4% שיח ניטראלי ו- 1% שיח שלילי. אחוז האהדה הגבוה הוא נדיר ביחס לשחקנים, שבדרך כלל שנויים במחלוקת, ובמיוחד לגבי ישראלים מוכרים ומעמיד אותה ללא תחרות רבה בראש רשימת הישראלים האהובים בעולם.

וונדר וומן גם ברשת העולמית (צילום מתוך יוטיוב)

לדברי עמית אבנר מנכ"ל ומייסד Taykey, המחקר נעשה באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתחום הבינה מלאכותית כדי למדוד את רגשות הגולשים ביחס לתכנים וכך יודעים גם כיצד גולשים מרגישים כלפי גדות.

"גם בבדיקות שביצענו מוקדם יותר השנה לפרסומות הסופרבול גדות סומנה כדמות הכי מדוברת והכי אהובה על הקהל מבין המפרסמים" מספר אבנר "אולם עם יציאת הסרט החדש היא שברה שיאים חדשים".  עוד עולה מהמחקר שגדות לא הצליחה לתפוס את העניין של בני הנוער בעולם. הנתונים מראים כי הגילאים 25-35 מתעניינים בה פי שלוש בממוצע בהשוואה לגילאי 13-18. ולסיכום עושה חיל גם ברשת ויחד עם זאת לא מסתירה לרגע את היותה ישראלית – ללא ספק וונדר וומן או בתרגום חופשי- אשת חיל.