הרב יצחק זאגא הגיש רשמית את מועמדתו - סרוגים

הרב יצחק זאגא הגיש רשמית את מועמדתו

רב יצחק חי זאגא, המתמודד לראשות הבית היהודי, הגיש היום באופן רשמי את מועמדותו לראשי המפלגה במשרדי הבית היהודי בראש העין. "בכוונתי להמשיך ולנהל מערכת בחירות נקיה למופת, ומצפה לראות יחס זהה, מצד הממסד הקיים"

הרב יצחק זאגא הגיש רשמית את מועמדתו
  הרב זאגא מגיש מועמדות (צילום: ניסים לב)

הבחירות לראשות הבית היהודי. הרב יצחק חי זאגא, המתמודד לראשות הבית היהודי, הגיש היום באופן רשמי את מועמדותו לראשי המפלגה במשרדי הבית היהודי בראש העין.

בכך עלה מניין המתמודדים שכבר הגישו את הטפסים ובהם 300 חתימות המתפקדים וצ'ק בסך 15,000 שקלים לשניים. בתחילת השבוע הגיש יונתן ברנסקי את המועמדות. היו"ר נפתלי בנט צפוי להגיש גם הוא מועמדות, ומתמודד רביעי – שמעון אור.

במהלך המעמד, נפגש הרב זאגא עם יו"ר ועדת הבחירות של המפלגה, מיכאל סימן טוב, ומנכ"ל המפלגה ניר אורבך. הרב זאגא הגיש למנכ"ל את המסמכים הנדרשים יחד עם מאות מכתבי התמיכה שנשלחו לו ממתפקדי המפלגה לטובת הגשת המועמדות.

מנהל מערכת בחירות נקייה

לאחר מעמד ההגשה הפורמלי, התיישבו השנים לשיחת היכרות מעמיקה ובלתי פורמלית באווירה טובה ונעימה. במהלך המפגש תיאר מנכ"ל המפלגה לרב זאגא, את התארגנות המפלגה ליום הבחירות, והדגיש כי מחשוב תהליך הבחירה, באמצעות מחשב עם מסך מגע, אשר יוצב בכל קלפי, מבטיח את אמינות התהליך, חיסול תעלולי הפתקים, וקבלת התוצאה במהירות שיא.

כמו כן, דנו באריכות גם בנושא חובותיה הגדולים של המפלגה, ומבנה התזרים השוטף. עוד דובר בפגישה על חזונו החדש של הרב זאגא, השואף להביא למפלגה עומקים אידיאולוגיים, יחד עם חיבור גדול יותר אל המציאות הכלכלית והחברתית של כלל הציבור בישראל. לדעת הרב זאגא, זוהי הנוסחה הנכונה להרחבת שורותיה של המפלגה, וסחיפת קהלים חדשים לשורותיה.

הפגישה הסתיימה באוירה טובה, תוך שהרב זאגא מדגיש כי בכוונתו להמשיך ולנהל מערכת בחירות נקיה למופת, ומצפה לראות יחס זהה, מצד הממסד הקיים. אורבך מצידו התחייב, כי כך אכן יהיה.

הרב זאגא, רב משפטן וכלכלן. נשוי לצביה ואב לעשרה. בעל תואר ראשון ושני במשפטים, תזה במיסוי בינלאומי, ותואר שני במנהל עסקים. בעברו עבד כעו"ד וכיועץ לחברות גדולות. בין היתר, שימש יועץ ודירקטור בחברות אפריקה ישראל, דור אנרגיה, אלון דלק, דור גז, פקר פלדה ונגב קרמיקה. בעל ניסיון עסקי רב. היה מעורב בעסקאות ענק בהיקפים של מיליארדי שקלים, בענפים רבים ומגוונים מאד.

בשנים האחרונות, עומד בראש תנועת 'רוח ירושלמית', להפצת תורת הרב קוק. תורה המהוה את הבסיס המוסרי והערכי לכל התפיסה הדתית לאומית. שיעוריו מופצים באלפי עותקים, בחוברות הזוכות לאהדה עצומה, בכל רחבי הארץ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרב ממש ראוי לזה
| 29-03-2017 19:24