עם יעלון וכחלון ובלי הרצוג: לפיד חושף את כל התכניות - סרוגים

עם יעלון וכחלון ובלי הרצוג: לפיד חושף את כל התכניות

יו"ר מפלגת יש עתיד, המוביל בסקרים כבר תקופה ארוכה, מתייחס לכל התרחישים האפשריים בהם יש עתיד צפויה להתמודד בבחירות הבאות. החל מהצטרפות של יעלון ואשכנזי וכלה בחיבור עם כחלון

עם יעלון וכחלון ובלי הרצוג: לפיד חושף את כל התכניות
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לאחר תקופה ארוכה בה הוא מוביל בסקרים בפער ניכר, ולאחר דיווחים רבים על הצטרפות של בכירים לשעבר במערכת הפוליטית למפלגתו, יו"ר מפלגת 'יש עתיד', חבר הכנסת יאיר לפיד, התייחס היום (רביעי) לכל התרחישים בהם יש עתיד צפויה להתמודד בבחירות הבאות.

במהלך תדרוך לכתבים פרלמנטריים, אישר לפיד כי הוא אכן מנהל מגעים עם שר הבטחון לשעבר, משה בוגי יעלון, להצטרפות למפלגתו. לפיד אישר כי הוא מנהל מגעים גם עם הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי על הצטרפות אפשרית ל'יש עתיד'. "אני בקשר אתו, אני בקשר עם כולם, עם בוגי וגבי, ואת כולם אני מנסה לשכנע להצטרף ליש עתיד ואף אחד מהם לא יעשה החלטות עד שיהיו בחירות על הלוח".

בנוסף, לפיד הצהיר כי לא יקים גוש חוסם עם המחנה הציוני ומרצ ואמר כי מדובר בקשקוש גמור: "לא נתאחד עם העבודה ולא נייצר גוש חוסם, זה קשקוש גמור".

על התרחיש לפיו מפלגות 'כולנו' בראשות משה כחלון, ומפלגתו יתאחדו, אמר לפיד כי "יש שתי מפלגות מרכז בכנסת – יש עתיד וכולנו. אני בספק לגבי חיבור עם כחלון, אך אשמח לחיבורים".

לפיד התייחס גם לחקירות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ולתרחיש לפיו נתניהו יאלץ להתפטר ואמר כי בשום אופן הוא לא יאפשר הקמת ממשלה חלופית: "אם הוא הולך הביתה, צריך ללכת לבחירות. כל ניסיון לעשות תרגיל אחר הוא בעיניי הוא אנטי-דמוקרטי ולא אשתף פעולה עם שום ניסיון להקים ממשלה חדשה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו