מבצע השבת של תושבי שדמות מחולה - סרוגים

מבצע השבת של תושבי שדמות מחולה

תושבי שדמות מחולה מארחים בביתם משפחות המעוניינות להיקלט ביישוב לשבת מפנקת המתארחים זוכים להכיר את היישוב היפה והמזמין ואת הנוף עוצר הנשימה. המארחים זוכים להכיר את שכניהם הפוטנצייאלים ומקווים כי יחד יגדילו את הקהילה בישוב המתפתח

author-image
מבצע השבת של תושבי שדמות מחולה
  נוף חסר תחרות - שדמות מחולה (צילום: הר כביר)

שדמות מחולה

יוזמה מעניינת במיוחד נרשמה לאחרונה מהגזרה הצפונית. תושבי שדמות מחולה החיים בפסטורליות ברת הקנאה נרתמו לשיווק החוויתי שמבצעת חברת "החיים יפים" לפרויקט הנבנה והחלו לארח בביתם משפחות מתעניינות.

לפי ההצעה, המשפחות המתעניינות בשכונה החדשה הנבנית ביישוב ייהנו משהות של שבת שלמה לצד משפחה מקומית במהלכה יוכלו להכיר לעומק את מבנה היישוב, אופי הקהילה ובעיקר – ליהנות מנוף חסר תחרות ושקט נפשי אמתי.

את פרויקט האירוח יזמו התושבים בעצמם כך שכל הליך הסגירה יוכל להתבצע גם הוא ישירות אל מול המשפחה והיישוב, ואלו ידאגו לו לכל מחסורן של המשפחות המתארחות הן בארוחות השבת, לינה וההיכרות הנדרשת עם היישוב.

שדמות מוולה ממעוף הציפור (צילום: הר כביר)

המיזם החל בעקבות שיווק השכונה החדשה הנבנית ביישוב. במסגרתה ייבנו עשר יחידות דיור דו משפחתיים מרווחים ומפוארים. שטח כל יחידה הוא 148 מ"ר על פני מגרש של כחצי דונם.
מסוגלות התושבים לקבל אל ביתם את המשפחות המתעניינות מעיד יותר מכל על אופי היישוב ועל רמת הקהילתיות השוררת במקום.

המחיר לדירה שסב סביב המיליון שקלים יחד עם המפרט העשיר, המיקום הפסטורלי והקהילה המלוכדת הפכו את הפרויקט למבוקש בקרב משפחות מהמגזר וקצב השידוכים בין משפחות קולטות לנקלטות מתחיל לצבור תאוצה.

למידע נוסף על השבתות והקליטה ביישוב לחצו כאן

הבתים בפרוייקט החדש ( צילום: הר כביר)



מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו