"גועל נפש": סערה בעקבות הפרסומת של סופר פארם
פרסומת שהשיקה רשת 'סופר פארם' המציגה משפחה של שני אבות ושתי אמהות, עוררה סערה ברשת: "גועל נפש, הילד יהיה אומלל". סופר פארם: "הפרסומת מופיעה רק בפייסבוק. מכבדים את כלל האוכלוסיות"
פרסומת של 'סופר פארם' שעלתה לפני מספר ימים, מעוררת סערה ברשת החברתית ואף הביאה לקוחות רבים לאיים כי יפסיקו לקנות בסניפי הרשת.
בפרסומת, שבפתחה מוצגת השאלה "מה הדבר הכי קשה בלהיות הורה?", מוצגות לצד המשפחה הנורמטיבית המרכיבה אבא, אמא וילד, גם משפחות שמורכבות משני אבות ומשתי אמהות.
"כל הכבוד אתם מקדמים נהדר את הרס מוסד המשפחה. מעודדים אנשים לחשוב שאפשר לגדל ילדים בלי להקים משפחה. המציאות תתפח לכולנו בפרצוף כשילדים יתבעו אתכם שגידלם אותם בלי אבא ואמא", כתב אחד הגולשים.
גולש אחר כתב: "גועל נפש. אם יש לבן אדם שריטה והוא אוהב את בן מינו – שיעשה את זה בחדר חשוך. להתגאות בשריטה, ולהביא ילדים לעולם מעוות בו הם רואים "הורים" בני אותו מין זה כבר מצריך אשפוז כפוי. אותי איבדתם עם הפרסומת הזו, ואאחל לכם שהכסף שתרוויחו ילך לכם לתרופות".
מגיב אחר כתב: "מבולבלים אתם, מבולבלים. בשם הנאורות, העולם שלכם הולך לאבדון. רק האדם המותר מהבהמה יכול לשנות שדרי טבע ולזווג מין במינו ולא "זכר ונקבה ברא אותם". ילד צריך אבא ואימא ולא אבא ואבא".
"גועל נפש. זוג גברים הומואים מגדלים ילד. איזה אומלל הוא יהיה . טינופת של פירסומת. לא אכנס יותר לסופר פארם", כתב מגיב אחר.
ראוי לציין כי מגיבים רבים הגיבו בהתפעלות לפרסומת ואף שיבחו את החברה על "האומץ" להפיק פרסומת שכזו.
מרשת 'סופר פארם' נמסר ל'סרוגים': "מדובר בפרסומת שנעשתה בשיתוף עם פייסבוק ועיריית תל אביב לרגל שבוע "הגאווה". וקיבלנו המון מחמאות ופידבקים. הפרסומת נמצאת רק בפייסבוק ובבתי הקולנוע. מתוך כבוד למגוון הדעות והמשפחות הקיימות בחברה הישראלית וסופר פארם משרתת את כולן".
על אלו הקוראים להחרים את הרשת, אמרה גורמים ב'סופר פארם' ל'סרוגים' כי "יש מעט תגובות כאלה, רוב התגובות הן מפרגנות. אנחנו באמת משרתים ומכבדים את כל האוכלוסיות במדינת ישראל".
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו