מה תלבש מלניה לאירוע המתוקשר בעולם? - סרוגים

מה תלבש מלניה לאירוע המתוקשר בעולם?

ביום שישי הקרוב יושבע הנשיא ה-45 של ארה"ב, אבל מה שבאמת מעניין אותנו בכל הסיפור הזה  הוא מה תבחר ללבוש הגברת הראשונה מלניה, לאירוע המתוקשר בעולם? השמועות אומרות שהיא הולכת לבחור במעצב האהוב של היריבה הילארי קלינטון, יהיה מעניין זה בטוח

מה תלבש מלניה לאירוע המתוקשר בעולם?
  (צילום:flickr)

הנושא המדובר ביותר כרגע בעולם האופנה העולמי, נע בין השאלה מי ומה תלבש האישה הראשונה, מלניה טראמפ לטקס ההשבעה של בעלה, דונלד טראמפ לנשיא ה45 של ארצות הברית. להשבעה עתידים להגיע האנשים החשובים בעולם וכל כלי התקשורת המכובדים בעולם עתידים לסקר בהרחבה את האירוע.

הסיכויים הגבוהים מראים שאת הגברת טראמפ, ילבישו לא אחרים ממעצבי העל: קארל לגרפלד וראלף לורן המזוהה מאוד עם הילרי קלינטון, אותה הלביש בכל תקופת הבחירות שבה הפסידה לטראמפ ואף הרבה לפני.

תלבש את עיצוביו של החביב על הלארי קלינטון? (צילום:שטארסטוק)

כזכור מלניה נראתה כבר בבגדיו של ראלף לורן בחגיגות הבחירה בבעלה לנשיאות והצליחה לעורר המון רעש תקשורתי ושלל תגובות. האם גם עכשיו היא מתכוונת לשחזר בשנית את האפקט התקשורתי ולבחור שוב במעצב לורן? את זה נוכל לדעת בוודאות רק לאחר טקס ההשבעה כנראה.

בכל אופן אנחנו מקווים שמלניה תעשה את הבחירה הנכונה ותלך על המראה הקלאסי והנקי שתמיד מחמיא לה ולא תנסה להיות מתאמצת מידי על אף האירוע המיוחד.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
היא.... מושלמת היא יפה אני חולה עליה
מוריה | 18-01-2017 18:48
2
מה זה אמור לעניין
פיני | 19-01-2017 0:55
מהלזה אמור לעניין דתיים היא גויה ופרוצה
3
זה אתר דתי?
kjvkg | 20-01-2017 1:28
4
מה אכפת לי מה היא לובשת??
את מי זה מעניין? | 21-01-2017 23:59