תנו חיוך ותכנסו חינם: עידן דוד מזמין אתכם למופע שמח במיוחד

תנו חיוך ותכנסו חינם: עידן דוד מזמין אתכם למופע שמח במיוחד

הזמר והיוצר עידן דוד פרסם לאחרונה מופע שיעלה לכם חיוך (תרתי משמע) בין האמנים שעתידים להתארח במופע הזה תוכלו למצוא את נעה ירון דיין

מיהו האמן שהמופע שלו עולה-חיוך גדול?
  תנו חיוך (צילום: שאטרסטוק)

אם עדין לא שמעתם את השם עידן דוד, אנחנו ממליצים לכם לשים אוזן לשיריו ובעיקר לחייך. כי לאחרונה פרסם עידן שהתשלום לאירוע השקת הסינגל שלו "הכי טוב" שיתקיים ב- 16.1.17 ב'אוטו בר', בתל אביב יעלה לכם -חיוך. כן אכן כך -רק לחייך ולהיכנס. במופע ההשקה יהיו גם אורחים מיוחדים, בהם: נועה ירון דיין בקטע פואטרי סלאם מקורי וארץ נץ (אינפקטד מאשרום).

שמיעה קצרה בשירו החדש, לגמרי עושה חשק להגיע וליהנות מהצלילים שיש לעידן להציע. ואגב לנו הצבע קול שלו מזכיר את עוזי חיטמן ז"ל עם נגיעות של שולי רנד (והאמת ששולי באמת קשור לכל העניין הזה).

"לעידן דוד אחי היקר יש שירים נפלאים, יש כשרון מתפרץ, אנחנו כותבים יחד והייתי שמח לראות את האנשים שיגרמו לדיסק הזה לצאת" כתב שולי רנד כשעידן דוד היה בעיצמו של פרויקט הדסטארט לאלבום הבכורה שלו 'אחד', שהצליח לגייס 74,610 ש"ח.  ומאז כבר הספיק להפיק ולהדפיס את האלבום אצל המפיק נועם עקרב(אליעד נחום ועוד)

ועוד סיבה שתגרום לכם לאהוב את המוזיקה של עידן – כל שיריו הוא כותב, מלחין ומבצע בעצמו ולפעמים כמו בסינגל הזה שולי רנד מייעץ לו באופן אישי ומיוחד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו