אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

בעקבות 'סרוגים': תושבי חרמש יקבלו שירות מלא

לאה תושבת חרמש קנתה מכונת כביסה, אבל הטכנאי של פלרום אמר לה כי הוא אינו מגיע לישוב. שעה לאחר פנייה של סרוגים, נקבע ללאה מועד להגעת הטכנאי

בעקבות 'סרוגים': תושבי חרמש יקבלו שירות מלא
  פלרום מגיעה לישוב חרמש

האם גם 50 שנה לאחר שחרור יהודה ושומרון, עדיין יש חברות שמסרבות לתת שירות מעבר לקו הירוק? כך לפחות טוענת לאה, תושבת הישוב חרמש בצפון השומרון, שקנתה מכונת כביסה ב'מחסני חשמל' בנתניה.

לטענתה של לאה העסקה שולמה, הסבלים של 'מחסני חשמל' הגיעו עם המשאית לישוב חרמש והציבו את המכונה בביתה של לאה. אך אז היה אמור להגיע טכנאי של חברת פלרום, אך לטענתה הוא סרב להגיע משום שלדבריו, פלרום אינה מספקת שירות בישוב חרמש.

לאה התקשרה לפליקס, איש המכירות ב'מחסני חשמל' שמכר לה את מכונת הכביסה וזה התנצל על הטעות.

לוקח את האחריות עליי

"הייתה אי הבנה, לא הבינו אותי. מסתבר שלא מגיעים טכנאים לחרמש. זה לא נעים לי שלא תקבלי שירות, את יכולה או לבטל את העסקה או להזמין משהו אחר", נשמע פליקס מתנצל בטלפון עם לאה.

"אני אומרת לך מה שהכי לא לעניין זה להעמיס מחדש את המכונה ולהוביל חזרה." ניסתה לאה להסביר כי החלפת המכונה תהיה אפילו יותר יקרה מאשר הגעת טכנאי.

"אני מבין. כנראה שזו הייתה טעות שלי, שאולי לא הבינו אותי נכון. כי אני אמרתי שלחרמש יש שירות. אני לוקח את האחריות עלי – כי אני מכרתי."

"הם אמרו שהם יגיעו"

יש לציין כי הישוב חרמש אמנם נמצא מעבר לקו הירוק, אך הוא מרוחק 20 קילומטר בלבד מכביש 6, וההגעה אליו אינה כרוכה במעבר במחסום כלשהו כמו יתר ישובי צפון השומרון, שנמצאים לעיתים רבע שעה נסיעה מכביש נחל עירון (ואדי ערה).

בעקבות הפנייה לסרוגים באמצעות ועד מתיישבי השומרון, פנינו ל'מחסני חשמל' ואלה אמרו כי הם אכן דאגו לספק את מכונת הכביסה, וכי הבעיה היא אצל חברת פלרום שמסרבת להגיע לישוב. עם זאת, הנציגה ב'מחסני חשמל' פנתה לפלרום ובתוך כמה שעות מזמן הבירור, כבר נקבע אצל לאה ביקור והגעת טכנאי להתקנת מכונת הכביסה למחר.

"אחרי שהסברתי להם איפה זה חרמש – הם אמרו שהם יגיעו וכבר תיאמו איתי למחר. תודה רבה לכם", מסרה לאה לסרוגים.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: "אני שמח שוועד מתיישבי שומרון נכנס לנושא הזה בכל הכוח. לא יעלה על הדעת שנותני שירות יעשו איפה ואיפה בין צרכנים ויחליטו שלא לתת שירות לתושבי יו"ש. אני שמח על תיקון העוול ועל השינוי המסתמן בעקבות פעילות הוועד בנושא".

צחי דיקשטיין יו"ר ועד מתיישבי השומרון: "הדבר החמור ביותר הוא שחברות יודעות לסגור עסקאות, אבל לאחר שהכול ידוע וצריך לספק את הסחורה או לתת שירות, פתאום מתחילות הבעיות. מדובר באפליה נגד הצרכנים וזה דבר שצריך למנוע אותו ואנחנו נמנע. מודה לאתר סרוגים שצועד איתנו כבר תקופה ומסייע לנו לפתור בעיות של ספקים שמסרבים להגיע לישובי השומרון".

מחברת פלרום נמסר ל'סרוגים': "לאחר בדיקה, הלקוחה גרה ביישוב חרמש, שנמצא בצפון השומרון. קיימת בעיה בטחונית לכניסה לאיזור של היישוב, ישנו מעבר של מחסום צבאי. יחד עם זאת הוחלט לשלוח לשם קבלן שמכיר את האיזור ויכול להיכנס ולהעניק שירות ללקוחה; השירות תואם מול הלקוחה למחר. במידה ויהיו פניות עתידיות להזמנת שירות לאיזור זה יתבצע בתיאום מראש עם הסניף בחיפה".

==

אם גם אתם גרים ביו"ש ונותני שירות מסרבים להגיע לישובכם, פנו אלינו ונשתדל לעזור srugim@srugim.co.il

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
למכור יודעים ואח"כ לספר סיפורים
| 03-01-2017 20:16
לפני 4 שנים לערך קניתי מכונת כביסה .התקשרתי לשירות ולא הצלחתי לתפוס אותם עד שהתיאשתי מהם .הפעלתי את המכונה והלכתי לסופר וקיניתי גם דברים להכנסת כלה.כשחזרתי הביתה ראיתי את המכונה שנפלה על הפנים. ראיתי חושך . קראתי לבחור שיעזור והוא הרים את המכונה והיא היתה שלמה לגמרי בניסי ניסים. למחרת בא ערבי פועל וסיפרנו לו והוא הבין את הבעיה והוציא מהמכונה 4 ברגים ענקים שהחזיקו את התוף.תודה לאל שיצאתי בזול מאוד.