איילת שקד: כשבג"צ יראה את הנתונים הוא יאשר את המתווה

איילת שקד: כשבג"צ יראה את הנתונים הוא יאשר את המתווה

שרת המשפטים מתייחסת לאפשרות שהמתווה שהושג אתמול ייפסל על ידי בג"צ: "לאף אחד אין אינטרס להבעיר את האזור הזה, גם לא לבג"צ"

כשבג"צ יראה את הנתונים הוא יאשר את המתווה
  (צילום: Miriam Alster/Flash90)

לקראת הודעתם של ראשי היישוב עמונה, האם הם מקבלים את המתווה החדש שהושג אתמול בין יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרת המשפטים איילת שקד מתייחסת לאפשרות לפיה בג"צ יפסול את מתווה ואומרת כי לפי תקדימים קודמים אין סיבה שבג"צ לא יאשר את המתווה.

"אני מאמינה שכשבג"ץ יראה את הנתונים, לפי תקדימים בעבר, בג"ץ יאשר דחייה כזאת, שהיא לא לאורך זמן והיא בהסכמה", אמרה שקד בראיון לגל"צ. שקד ביקשה להרגיע את הרוחות ואמרה כי "לאף אחד, גם לא לבג"ץ, אין שום אינטרס להבעיר את האזור הזה. אם הפינוי יכול להיעשות בדרכי שלום, אני בטוחה שכולם יתמכו במתווה".

מקווה שבג"צ יהיה מתחשב

מי שעוד התייחסה למתווה החדש ותולה את יהבה בבג"צ, היא חברת הכנסת לשעבר ואשת חברון, אורית סטרוק, שכבר כינתה את העברת חוק ההסדרה המרוכך בקריאה ראשונה "הישג הסטורי".

"אני רוצה להאמין שבג"ץ יהיה טיפה מתחשב", אמרה סטרוק אף היא לגל"צ. "אחרי שבג"צ חייב להרוס בתים שאנשים בנו לפני 20 שנה, בתים לתפארה, ובסך הכל מעבירים אותם לחלקות אחרות שבעניינן אין שום פסק דין; אני מאוד מקווה שלבג"ץ יהיה מספיק טעם טוב לא להיכנס לסוגיה הזאת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו