שפית טעמה מנה במסעדה - וכמעט מתה - סרוגים

שפית טעמה מנה במסעדה – וכמעט מתה

שפית העובדת במסעדה בתל אביב הייתה קרובה למצוא את מותה בסוף השבוע האחרון וזאת לאחר שבסך הכל עשתה את המוטל עליה- לטעום מנה שהכין אחד הטבחים במטבח.

שפית טעמה מנה במסעדה - וכמעט מתה
  (צילום: שאטרסטוק)

שפית העובדת במסעדה בתל אביב הייתה קרובה למצוא את מותה בסוף השבוע האחרון וזאת לאחר שבסך הכל עשתה את המוטל עליה- לטעום מנה שהכין אחד הטבחים במטבח.

על פי הדיווח באתר 'מאקו', השפית, המועסקת באחת המסעדות ברחוב אבן גבירול בתל אביב היא ככל הנראה בעלת רגישות לשמן זית, לימון או חומץ, טעמה מנה במטבח – וחטפה התקף אלרגי קשה במיוחד שהובילה לחסימה של קנה הנשימה שלה ולהתנפחות בלשון ובגרון.

חבריה לעבודה שהיו עדים למקרה הזעיקו מיד את כוחות ההצלה שהגיעו למקום תוך דקות ספורות והבהילו אותה לבית החולים 'איכילוב', הנמצא סמוך למסעדה, שמצבה מוגדר קשה. מיד עם הגעת הצוותים למקום הם הזריקו לה אדרנלין המצוי במזרק אפיפן – מזרק מציל חיים במקרים מעין אלה, שהשפית ככל הנראה שכחה בבית באותו יום.

ראוי לציין כי הגורמים שטיפלו בה הדגישו כי אם האמבולנס היה מתעכב – ייתכן ולא ניתן היה להציל אותה. הבוקר (ראשון), שלושה ימים לאחר המקרה, השפית שוחררה לביתה כשמצבה מוגדר טוב. נתון נוסף שחשוב להדגיש הוא שהמקרה של השפית הוא אחד מיני רבים שעלולים להתרחש מדי יום ובכל מקום, גם למי שבכלל לא מודע לכך שהוא אלרגי לרכיב כלשהו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו