כצל'ה: "הציבור שלנו צריך מנהיג בעל אופי ויכולת הכרעה"

כצל'ה: "הציבור שלנו צריך מנהיג בעל אופי ויכולת הכרעה"

יו"ר האיחוד הלאומי לשעבר דוחה את כל הפרשנויות וקובע כי מדובר בהישג של נתניהו: "אין הישג של בנט. יש הישג של ביבי שחוק ההסדרה לא עולה ועמונה מפונה בכוח בשוטרים פרשים ויס"מניקים כשבנט בתוך הממשלה"

author-image
כצל'ה: "הציבור שלנו צריך לחפש מנהיג בעל אופי"
  לחפש מנהיג אחר. כצל'ה (מרים אלסטר/פלאש90)

יו"ר האיחוד הלאומי לשעבר, יעקב כ"ץ (כצל'ה), דוחה את הפרשנויות לפיהן ההסכם בין נתניהו לבנט הוא הישג להתיישבות ואומר כי בנט היה צריך להציג לנתניהו שתי אופציות; או שעמונה תישאר על כנה או שהולכים לבחירות.

בעמוד הפייסבוק שלו כתב הערב (ראשון) כצל'ה כי "ביבי ידאג שלא יהיה רוב לחוק ההסדרה כמו פעם קודמת, כי בנט לא אמר לו שאין ממשלה אם עמונה נעקרת".

כצל'ה קובע כי "אין הישג של בנט. יש הישג של ביבי שחוק ההסדרה לא עולה ועמונה מפונה בכוח בשוטרים פרשים ויס"מניקים כשבנט בתוך הממשלה". בנוסף סבור כצל'ה כי "במקביל להסדר כביכול שרוה"מ סיכם לכאורה עם בנט, ידאג ביבי שמנדבליט לא יאשר אותו".

על האפשרות שנבחנת על ידי נתניהו לפיה "יישום חבילת ההסדרה שתידחה בחודש", כותב כצל'ה: "חבל לכבס המילים. אין קריאה ראשונה, יש עקירה. גם את זאת יודע בנט, אבל במסגרת החולשות מותר גם בנושא זה למרוח את הציבור התמים והאידיאליסטי שלנו".

בהתייחסו להתנהלותו של בנט כתב כצל'ה: "יש לו לבנט ללמוד הרבה מביבי. בתחום ההישרדות עדיין אין תחליף לביבי. הציבור שלנו צריך לחפש ולהעמיד מנהיג בעל אופי ויכולת הכרעה ואמירה ברורה. לא ניתן לעצור גאולתן של ישראל וכנראה ההנהגה הנוכחית לא זכתה להיות המובילה לשלב הנוסף בעלייתינו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
חזק בדיבורים! שזה הגיע לאולפנה בבית אל הם העדיפו כסף
ניצן | 04-12-2016 21:29
עכשיו יש להם את החוצפה והעזות להעביר ביקורת על אחרים למה אדון כצלה לא נלחמתם על גבעת האולפנה בבית אל? הרי רבך קרא לכולם לבוא ולמסור את הנפש על הבתים שם???? אז שזה הגיע לכיס שלכם רצתם לסגור עיסקה עם המדינה פינוי בהסכמה בתמורה לכסף למוסדות כולל בניית בתים לאברכים וישיבה חדשה ומפוארת ועכשיו אתם מעיזים לתת מוסר לאחרים? הרי בגלל הרב שלך חוק ההסדרה הורד מסדר היום לפני שנים ויכל להציל את עמונה אבל כדרכם מימים ימימה אתם דואגים רק לעצמכם ולכיסכם אז טוב תעשה אם תשתוק ותפסיק אתה והמשפחה שאתה עובד בשבילה להעביר היקורת על כולם
2
חבל שכשהיה לציבור שלנו 'מנהיג בעלן אופי' הוא לא העביר
משה | 04-12-2016 22:01
את חוק ההסדרה כולל סעיף עמונה.
3
בערוץ 7 סגרו את האפשרות להגיב
שולמית זלמן | 04-12-2016 22:22
הגברת מפחדת שהציבור יכתוב דברי אמת על המקרה של גבעת האולפנה בבית אל שאז בעלה הורה לכצלה להוריד את חוק ההסדרה כדי לאפשר לו לפנות ללא התנגדות את גבעת האולפנה בתמורה לבתים למוסדתיו וישיבה חדשה בשבילו ואז לכולם היה ברור שעמונה תהיה הבאה בתור
4
האומנם?
שורות לבנות | 04-12-2016 22:28
אולי אין הימין חפץ בפינוי עמונה וזה כולל גם את ביבי גם את בנט, אבל שניהם תחת איום- האחד צוללות והשני "עננה" שקורבנה עוד לא נבחר- ואולי מבינים שניהם שפירוק הממשלה הוא נפילה למלתעות השמאל וזה יהיה עוד יותר גרוע? בנט עמד על שלו עד שהביט במראה וראה בה את פניו העצובות של בוכריס.
5
בנט חלש לא מסוגל לכלום
| 04-12-2016 22:55
6
אין כמו כצלה בעולם
| 05-12-2016 0:56
איש אמיתי ואוהב חרדים
7
הקנאה מדברת מתוך גרונו
חיים | 05-12-2016 10:33
ראינו לאלו הישגים כצלה הוביל כשהיה מנהיג האיחוד הלאומי: דיבורים ריקים מתובלים בשחצנות. חוק ההסדרה, אם אכן יעבור, יהווה הישג עצום להתיישבות, גם אם לא יצליח לפתור את בעיית עמונה, לצערנו.