טרגדיה: מטוס שעליו סגל קבוצת כדורגל התרסק בקולומביה - סרוגים

טרגדיה: מטוס שעליו סגל קבוצת כדורגל התרסק בקולומביה

מטוס ועליו כ-80 נוסעים, בהם סגל של קבוצת כדורגל ברזילאית ותשעה אנשי צוות, התרסק הבוקר בדרכו מבוליביה לשדה התעופה הבינלאומי במדיין שבקולומביה

טרגדיה: מטוס שעליו סגל קבוצת כדורגל התרסק בקולומביה
  חברי קבוצת שאפקואנסה. ארכיון (צילום: מתוך ynet)

מטוס ועליו כ-80 נוסעים, בהם סגל של קבוצת כדורגל ברזילאית ותשעה אנשי צוות, התרסק הבוקר (שלישי) בדרכו מבוליביה לשדה התעופה הבינלאומי במדיין שבקולומביה.

על פי דיווחים בתקשורת המקומית, מדובר במטוס שנשא עליו את חברי קבוצת הכדורגל הברזילאית שאפקואנסה, שהייתה בדרכה למשחק הראשון מתוך שניים בגמר גביע הסודאמריקנה שהיה אמור להיערך מחר במדיין. המטוס התרסק מעט לפני חצות באזור הררי שעוטף את העיר.

ראש העיר של מדיין, פדריקו גוטיירס, אמר כי ייתכן שישנם ניצולים בהתרסקות המטוס, ולפי הדיווחים במדינה, כוחות הצלה נראו מפנים מהמקום כמה בני אדם. בראיון לתחנת רדיו מקומית בדרכו לזירת האירוע אמר ראש העיר כי "זו טרגדיה בממדים גדולים".

לפי דיווחים שונים בקולומביה, ייתכן כי על המטוס שהו גם כ-20 עיתונאים שהתלוו לקבוצת הכדורגל כדי לסקר את השתתפותה ההיסטורית בטורניר.

שאפקואנסה הפכה השנה לאחת ההפתעות הגדולות בדרום אמריקה. עד לפני שנים ספורות היא שיחקה בליגות הנמוכות בברזיל, וזו למעשה הייתה אמורה להיות ההופעה הראשונה שלה אי פעם בגמר טורניר גדול.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו