תג מחיר ואיום ברצח על קיר בית הכנסת הרפורמי - סרוגים

תג מחיר ואיום ברצח על קיר בית הכנסת הרפורמי

בכניסה לבית הכנסת הרפורמי ברעננה רוססו כתובות נאצה והונחו מעטפות עם הכיתוב: "רמב"ם הלכות רוצח", כשלצידן סכין ושמותיהם של בכירים בקהילה הרפורמית

author-image
תג מחיר ואיום ברצח על קיר בית הכנסת הרפורמי
  (צילום: באדיבות התנועה הרפורמית)

הבוקר (חמישי) בכניסה לבית הכנסת הרפורמי ברעננה (קהילת רענן) רוססו כתובות נאצה והונחו שלוש מעטפות עם הכיתוב: "רמב"ם הלכות רוצח", כשלצידן סכין ושמותיהם של ענת הופמן, יו"ר נשות הכותל וראש המרכז הרפורמי לדת ומדינה; גלעד קריב, מנכ"ל התנועה הרפורמית בישראל; וריק ג'ייקובס, נשיא התנועה הרפורמית בצפון אמריקה.

ענת הופמן, יו"ר נשות הכותל וראש המרכז הרפורמי לדת ומדינה, מסרה ל'סרוגים' כי "הסכין היא תוצאה ישירה של הרוחות הרעות שנושבות נגד יישום מתווה הכותל מצד ראשי המפלגות החרדיות ורבנים חרדים, שעושים הכל נגד כל מי ששונה מהם. האיום ברצח נועד להפחיד ולעצור אותנו. אבל רוחנו לא תישבר. נמשיך להגן על נשות ישראל מרוחות השנאה והאפלייה המשתוללות בחוץ".

1

(צילום: באדיבות התנועה הרפורמית)

IMG-20161124-WA0002 IMG-20161124-WA0004

מי שעוד גינה את המעשה הוא ארגון 'רבני צהר', שמסר ל'סרוגים' כי "בינינו ובין הרפורמים ישנה מחלוקת עצומה ביחס למהות היהדות ולזהותה היהודית של המדינה. אולם באופן חד משמעי וללא כל מצמוץ – אסור בשום אופן שמחלוקת זו תגלוש לסממן כלשהו של אלימות הן מילולית והן פיזית. אנחנו מגנים באופן מוחלט את מה שנעשה במרכז הרפורמי היום ברעננה, ושותפים בקריאה לרשויות החוק לפעול כדי לעצור באופן מיידי כל התדרדרות לכיוון האלימות, ולא להמעיט בחומרת אלימות מילולית או סימבולית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו