הולך נגד הרוח: מעצב העל לטובת מלניה - סרוגים

הולך נגד הרוח: מעצב העל לטובת מלניה

מעצב העל טומי הילפיגר יוצא להגנת מלניה טראמפ בתקשורת על אף גל המעצבים המחרימים אותה "״אני חושב שמלניה אישה יפהפייה וכל מעצב היה שמח להלביש אותה"

הולך נגד הרוח: מעצב העל לטובת מלניה
  (צילום: שטארסטוק )

לאחר גל ההתקפות  מעולם האופנה והפופ כלפי האישה הראשונה, מלניה טראמפ. מעצב העל טומי הילפיגר יצא להגנתה בתקשורת ולא שוכח להוסיף כמה מחמאות  "״אני חושב שמלניה אישה יפהפייה וכל מעצב היה שמח להלביש אותה". ולא שוכח להוסיף גם כמה מחמאות לאיוונקה, בתו היהודיה של טראמפ "איוונקה יפה וחכמה לא פחות, אבל היא לובשת רק את העיצובים שלה. אני לא חושב שצריך להתייחס לזה במובן פוליטי. אלה נשים שנראות טוב בבגדים. אי אפשר למצוא הרבה נשים יפות כמו איוונקה ומלניה״.

בטוח יהיה לה מה ללבוש, בית האופנה של טומי (צילום:shutterstock)

בטוח יהיה לה מה ללבוש, בית האופנה של טומי (צילום:shutterstock)

כזכור החרם האופנתי על מלניה התחיל בעקבות המלבישה של מישל אובמה-המעצבת, סופי טילט. אשר צייצה בטוויטר האישי שלה  ״לא אשתתף בהלבשה או השתייכות בכל צורה שהיא לגברת הראשונה. הרטוריקה של גזענות, שוביניזם ושנאת זרים שבעלה מפיץ לא מסתדרת עם הערכים שלי״. וקראה למעצבים נוספים להצטרף לחרם על מלניה.

לסיכום אפשר להסיר דאגה מליבנו כי למלניה לא חסר מי שילביש אותה והכי חשוב יש לה עכשיו את מעצב העל- טומי הילפיגר, מי צריך יותר מזה?

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כתבה מוזרה . חסר בגדים בימות המשיח?
| 23-11-2016 22:07
אולי עוד מעט יאמרו שלא יהיה לה מה לאכול. איפה אנשים חיים?