בדרך לפוליטיקה? גבי אשכנזי בהתייחסות ראשונה - סרוגים

בדרך לפוליטיקה? גבי אשכנזי בהתייחסות ראשונה

הרמטכ"ל לשעבר, גבי אשכנזי, התייחס היום (שלישי) לראשונה לאפשרות כי יצטרף לפוליטיקה: "אני גם שואל את עצמי איזו מדינה אני רוצה להעביר לנכדיי"

בדרך לפוליטיקה? גבי אשכנזי בהתייחסות ראשונה
  (צילום: פלאש90)

הרמטכ"ל לשעבר, גבי אשכנזי, התייחס היום (שלישי) לראשונה לאפשרות כי יצטרף לפוליטיקה ואמר כי כעת הוא בוחן את האפשרות הזו אך אינו רואה בפוליטיקה כאובססיה.

בשיחה עם עורך TheMarker, סמי פרץ, בוועידה הכלכלית-חברתית, אמר אשכנזי: "פוליטיקה זו אופציה, לא אובססיה. אני מתכתב עם האפשרות הזאת. אחרי 40 שנה אני מנצל את הזמן עכשיו כדי לסדר דופק".

אשכנזי, שמכהן היום כיו"ר קרן רש"י, הוסיף כי "הפוליטיקה הישראלית היא לא פיתוי. כשאתה מסתכל עליה, אדם שפוי ירצה להתרחק ממנה. אבל יש דברים שכדי לשנות אותם, אתה צריך להצטרף אליהם".

"אני גם שואל את עצמי איזו מדינה אני רוצה להעביר לנכדיי ויש דברים שאתה מבין שהדרך היחידה לשנות אותם היא להצטרף לזירה הפוליטית אבל כרגע אני נמצא במקום שמאפשר לי לתרום ולהשפיע ואני לא מרגיש שבשלב הזה אני צריך לשנות את זה".

כזכור, לפני כחצי שנה דווח כי אשכנזי, ורמטכ"ל לשעבר נוסף, בני גנץ, הודיעו על כוונתם להקים תנועה חברתית חדשה.

על פי הדיווח של כתב חדשות 2, עמית סגל, התנועה, שנקראת 'פנימה', הוקמה יחד עם שר החינוך לשעבר מ'יש עתיד', הרב שי פירון והיא מוגדרת כתנועה תרבותית.

סגל דיווח כי בביתו של הרב פירון נפגשו גנץ ואשכנזי עם עוד פעילים בולטים ומוכרים מכל מיני קצוות של הקשת הפוליטית בישראל.

בתגובה לפרסום הבהיר הרב שי פירון כי "זאת לא תנועה פוליטית, אין לה מטרה להפיל אף אחד, בטח לא את נתניהו. המטרה שלה היא לקבוע סדר יום של תקווה ולא של פחד, כשפחד נזרע מכל הכיוונים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו