אלי ישי נגד ליצמן: "צביעות" - סרוגים

אלי ישי נגד ליצמן: "צביעות"

יו"ר מפלגת 'יחד' תוקף את השר ליצמן בעקבות הגשת הערר נגד חוק המואזין של מוטי יוגב: "אינני מסוגל להבין את הסייענים מבית. צביעות"

אלי ישי נגד ליצמן: "צביעות"
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חוק המואזין.

יו"ר מפלגת 'יחד', חבר הכנסת לשעבר, אלי ישי, תוקף הבוקר (רביעי) את חברי הכנסת החרדים שהגישו ערר נגד החוק של חבר הכנסת מוטי יוגב, המגביל את פעילותו של המואזין בלילה.

ישי דוחה את הטענות של ליצמן לפיהן אם החוק יעבור זה ישליך גם על הצפירות והשירים החסידיים המושמעים לפני כניסת השבת:  "ואם בגלל הצעת החוק הזו יבטלו את הצפירה המודיעה על השבת הממשמשת ובאה?" שאלו הצדקנים שבחרו להתנגד להצעת החוק בעניין המואזין, "אין לכם אחריות?" הם הוסיפו בצקצוק שפתיים. מעבר לעובדה כי הצפירה נשמעת בשעות היום והמואזין גם בלילה, הניסיון להשוות גובל בצביעות", תקף.

עוד ביקש ישי להבהיר כי "איש לא התנגד למואזין, אלא אך ורק למטרד המפריע את השקט של תושבי ישראל המתגוררים סמוך לשכונות ערביות או בערים מעורבות החל משעות הבוקר המוקדמות מאוד".

"אנחנו תומכים בחופש דת, אף שמערכות כריזה אינן חלק מהדת המוסלמית שכן הן לא היו קיימות בעבר – ובוודאי שאיננו מונעים מגזענות. אנו מאמינים בגישה שתמנע פגיעה באזרחי ישראל כפי שנהוג למשל במצרים או בערב הסעודית שם קיימת הסדרה ומגבלות ווליום שלא לדבר על צרפת שם עברו לשימוש באמצעי תאורה במקום באמצעים קוליים".

בסוף דבריו אמר ישי: "אני מסוגל להבין את התנגדותה הטבעית של הרשימה הערבית, היא מחוייבת למצביעיה מתפללי המסגדים, אך אינני מסוגל להבין את הסייענים מבית. צביעות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אלי לא מתאים לך
שלמה | 16-11-2016 10:36
הבוטות הזו בתגובה של אלי ישי גורמת לי הרגשת גועל. הרי אלי ישי הרבה יותר עדין וזה מה שהוא שידר כל השנים, אך כעת בצר לו הוא מתבטא בחריפות נגד חבריו החרדים כדי לפזול לימין בבחינת שלח לחמך.
2
צביעות
יעקב | 17-11-2016 3:25
החרדים לא רואים כלום חוץ מכסף , איזה חוצפה להשוות הצפירה לפני כניסת השבת . לזבל של המוסלמים בארבע לפנות בוקר . ליצמן אתה בוגד צבוע