מבזקים

נס בבני ברק: הילד נחנק במהלך אכילת בננה – פעילות מהירה הצילה את חייו

דוברות איחוד הצלה: ילד כבן שנתיים וחצי נחנק במהלך אכילת בננה בעת שהותו בגן ילדים בבני ברק. פעילות מהירה של הגננת שפעלה ע"פ ההנחיות של איחוד הצלה הצילה את חייו.

עוזי ברק מתנדב איחוד הצלה מסר: "הגננת סיפרה לנו כי פעלה לפי ההוראות שקיבלה מאגף הרפואה של איחוד הצלה והצליחה לשחרר לו את הבננה מקנה הנשימה תוך כדי שהזעיקה למקום את מתנדבי איחוד הצלה מסניף בני ברק. הגעתי למקום יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנוענים של איחוד הצלה ואפשר לציין כי באורח נס מצבו טוב עקב הפעילות המהירה של הגננת שהצילה את חייו".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
דנידכ
15.11.16

קמצנות במידע חיוני לציבור קיוותי לקרוא על פעולת העזרה של הגננות להציל את היחד באמצעות מ-ד-וזאת מתוך הגישה. " כל המציל נפש אחת כאילו...וצבירת עוד חידושים במקרה הגשת עזרה "חנק.