הרב רפי פרץ: "אלירז היית גדול התלמידים שלנו" - סרוגים

הרב רפי פרץ: "אלירז היית גדול התלמידים שלנו"

אבל כבד בגבעת זאב. אלפים באו ללוות את רס"ן אלירז פרץ. הרב רפי פרץ: "במקום שבו נלקחת מאיתנו, שמעתי את השמיים והקדוש ברוך הוא בוכים על הבן שנלקח מאיתנו, גדול התלמידים שלנו". מח"ט גולני אבי פלד: "לא ידעת פחד, תמיד הסתערת בראש חיילך, הכרעת ונלקחת מאיתנו."

author-image
הרב רפי פרץ: "אלירז היית גדול התלמידים שלנו"
  ערוץ 2

אלפים באו ללוות את רס"ן אלירז פרץ סמג"ד גדוד 12 בדרכו האחרונה. ארונו הובא תחילה לבית הכנסת בגבעת זאב הקרוי על שם אחיו אוריאל פרץ ז"ל שנהרג בלבנון לפני 12 שנה. מסע ההלוויה המשיך להר הרצל לשם הגיעו אלפי אנשים שבאו ללוות את משפחת פרץ.

הרב רפי פרץ ראש מכינת עצמונה ומי שחיתן את אלירז ספד על קיברו בדמעות ובבכי. "כל השבת ירד גשם נוראי, גשם שכמוהו לא זוכרים זקני האזור. במקום שבו נלקחת מאיתנו, שמעתי את השמיים והקדוש ברוך הוא בוכים על הבן שנלקח מאיתנו, גדול התלמידים שלנו".

אם המשפחה, מרים פרץ, אמרה בדמעות חנוקות כי אלוהים אוהב את הלוחמים שיצאו ממשפחת פרץ. "אני לא יודעת מה זה סיירת גולני, אבל אני יודעת שאלוהים אוהב את סיירת גולני של משפחת פרץ, אוהב את הלוחמים האלה, אוהב את אלירז שלי – גיבור חייל, ילד ששאף לחיים משמעותיים. לא היה רגע לא משמעותי בחייו. כל שעה בחייו היתה עשייה למען עם ישראל."

מח"ט גולני אל"מ אבי פלד אמר כי אלירז לא ידע מהו פחד "אלירז אחי, הלב לא מסוגל לעכל את מותך. אתה שלא ידעת פחד, אתה שתמיד הסתערת בראש חיילך, הכרעת ונלקחת מאיתנו. אדם שאהבת המדינה וחייליו עמדה תמיד בראש מעייניו. אנחנו מלאים תדהמה שאתה אלירז, שניצלת כל כך הרבה פעמים, הוא זה שנפגע. אבל זה מצד שני זה ברור, כי אתה זה שמסתער ראשון, כך חונכת וגדלת. אהבתך למשפחתך ולאשתך שלומית הייתה גדולה, אבל למרות כל הסיכונים המשכת לבצע את תפקידך."

אלירז נהרג בתקרית אש סמוך לרצועת עזה. ביחד עם רס"ן אלירז פרץ נהרג גם סמ"ר אילן סביאטקובסקי. בחילופי האש נפצעו עוד מספר חיילים אחד החיילים נפצע קשה. במהלך התקרית נהרגו שני מחבלים שעסקו בהנחת מטענים סמוך לגדר המערכת.

אחיו של רס"ן אלירז פרץ ז"ל נהרג לפני 12 שנה בקרב בלבנון. למרות האירוע הקשה, בחר אלירז להתגייס לתפקיד קרבי ולשמש כקצין ביחידה מובחרת. אלירז הותיר אחריו אשה וארבעה ילדים, בהם תינוקת בת חודשיים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו