בית המשפט: אורן חזן השתמש בסמים קשים - סרוגים

בית המשפט: אורן חזן השתמש בסמים קשים

בית המשפט השלום בתל אביב דחה את תביעת המיליון של אורן חזן נגד עמית סגל, וקבע כי התחקיר בו נטען כי חזן צרך סמים, וסיפק נערות ליווי היה רציני ואחראי

בית המשפט: אורן חזן השתמש בסמים קשים
  חזן מגיש את תביעת הדיבה לסגל (מרים אלסטר/פלאש90)

נצחון לעיתונאי ערוץ 2 עמית סגל בתביעת הדיבה שהגיש נגדו ח"כ אורן חזן.

בית משפט השלום בתל אביב דחה הבוקר את תביעת הדיבה בסך מיליון שקלים, שהגיש חזן נגד עמית סגל וערוץ 2 בעקבות התחקיר על מעלליו בעיר בורגוס בבולגריה טרם היבחרו לכנסת.

בית המשפט קבע כי כפי שפורסם בתחקיר, אורן חזן אכן השתמש בסמים קשים. בנוסף קבע בית המשפט כי התחקיר בו פורסם כי חזן סיפק נערות ליווי ללקוחות הקזינו, נעשה בצורה אחראית ורצינית ומתח ביקורת על התנהלותו של חזן.

עם זאת, חייב בית המשפט את סגל וערוץ 2 בתשלום 40,000 שקלים פיצוי לחזן בגין הפרסום באתר ערוץ 2 כי חזן היה סוחר סמים.

בינתיים במערכת הפוליטית לא הגיבו על פסק הדין, שטרם פורסם במלואו. ברשת התגובות הן שבחים וברכות לעמית סגל על התחקיר ועל הנצחון, וקריאות לאורן חזן להתפטר מהכנסת – לאחר שעברו נחשף.

אורן חזן מסר התייחסות לפסק הדין: "מקריאה מהירה של פסק הדין שוב אפשר לומר כי עמית סגל וערוץ 2 חוטאים בדיווח שיקרי ומסולף" אמר חזן, והוסיף: "למרות מסע הכפשות חסר תקדים והתגייסות כל הגווארדיה התקשורתית למען אחד מחבריה, בית משפט בישראל מורה לכתב שנחשב בכיר בישראל לשלם פיצויים בסך 40 אלף שקל וקובע וכי לא היה סחר לא בסמים ולא בנשים. במקומם הייתי מתבייש ולא חוגג".

צפו בתחקיר ערוץ 2

(שימו לב: עשוי להכיל תוכן פוגעני)

חזן סגל פסק דין

בעקבות התחקיר, הושעה חזן מתפקיד סגן יו"ר הכנסת בהוראות היו"ר יולי אדלשטיין ואינו מנהל את ישיבות המליאה מאז התחקיר וזאת למרות שלא נפתחה נגדו חקירה או הליך בירור בכנסת. במושב הקיץ האחרון של הכנסת הוא הודח מתפקידו ובמקומו נבחרה ח"כ נאוה בוקר מהליכוד.

כזכור במסיבת עיתונאים לפני כשנה, סיפר חזן כי הוא נתון להתקפות והשמצות מיומו הראשון בכנסת, וטען כי הוא ח"כ חרוץ שאינו משתמש בגימיקים. דקה לאחר מכן, שלף קרטון ובו צילום מסך של הודעת הטוויטר שלו בה נכתב, "מגיש ברגעים אלה מכתב התראה לפני תביעה נגד עמית סגל וערוץ 2. בבית המשפט נראה מי מאיתנו באמת לקח הערב סמים."

כעת נראה שבית המשפט המחוזי בתל אביב הכריע בסוגיה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אחרי כיפור והושענא רבא
| 25-10-2016 10:33
ומודה ועוזב-לא ירוחם?
2
ותמר זנדברג לא? וחברי מפלגת עלה ירוק לא?
אוראור | 04-11-2017 20:17
העיקר שרק לחזן נטפלים - כאילו ששאר חברי הכנסת כאלו צדיקים - מצאו להם שעיר לעזאזל הצבועים הלו - כמה צפוי - שיעשו טובה.