אסון בהודו: אריאל נפל מצוק לעיני אשתו ונהרג - סרוגים

אסון בהודו: אריאל נפל מצוק לעיני אשתו ונהרג

אריאל פריימן, מטייל ישראלי בשנות ה-50 לחייו מניר צבי, נהרג לאחר שנפל ממצוק במהלך טיול שערך עם אשתו ובנם ועם זוג חברים נוסף

author-image
אסון בהודו: אריאל נפל מצוק לעיני אשתו ונהרג
  (צילום: ארכיון, ynet)

אסון בהודו.

אריאל פריימן, מטייל ישראלי בשנות ה-50 לחייו מניר צבי, נהרג אמש (שלישי) לאחר שנפל ממצוק במהלך טיול שערך עם אשתו ובנם ועם זוג חברים נוסף. על פי הדיווח באתר ynet, אשתו וזוג מטיילים נוספים שהיו עמו, הגיעו רק היום לאזור שבו התאפשרה קליטה סלולרית ואז דיווחו על האירוע.

על פי הדיווח, לאחר שגופתו של פריימן חולצה מאתר האסון, פנו מקורביו לתחנת משטרה בעיר הסמוכה אוטרקשי – שם ניתן יהיה לטפל בהנפקת מסמכים שנדרשים להמשך. משרד החוץ מסייע למשפחה בשעתה הקשה. המשטרה המקומית דיווחה כי זו התאונה השנייה תוך שבועיים שבה מעורבים אזרחים זרים באזור ההימלאיה.

לדברי המשטרה, קבוצה של חמישה מטיילים החלו במסע באזור ביום שני. הם התקדמו במסלול טיול למקורם הקרחונים של הגנגס, טרק במעלה הר שאורך כ-18 קילומטר, ואתמול המשיכו במסלול לאחר עצירת לילה. "התאונה אירעה כאשר הוא החליק ונפל לתוך נקיק", דווח עוד. הקבוצה תכננה מסלול ששיאו בגובה של 4,463 מטרים, באזור צחיח הממוקם מעל קרחון גנגוטרי, שמשמש בסיס עבור משלחות העפלה להר שיוולינג ולעבר פסגות אחרות.

כזכור, רק בשבוע שעבר אירע אסון נוסף בחו"ל במהלכו נהרגו שני ילדים במהלך טיול משפחתי בגאורגיה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אריאל ז"ל
ע.ו | 28-04-2020 20:46
אבידה של איש מיוחד אדם נדיר מוכשר ויקר היתה לי הזכות להכירו לזמן מה.. להיות תחת פיקודו.. המפקד הכי מרשים ואהוב שהיה לי