התגובה ההולמת לפשקוויל החרדי נגד בנות השירות הלאומי

התגובה ההולמת לפשקוויל החרדי נגד בנות השירות הלאומי

כשלאחד השכנים בבניין בשכונת גבעת שאול בירושלים נמאס מהתנהגותן של בנות השירות הלאומי המתגוררות בבניין, הוא כתב נגדן מודעה בוטה. כמה שעות אחר כך נתלתה מודעת תגובה מקסימה

התגובה ההולמת למכתב נגד בנות השירות הלאומי

כשלאחד השכנים בבניין בשכונת גבעת שאול בירושלים נמאס מהתנהגותן של בנות השירות הלאומי המתגוררות באחת הדירות בבניין, הוא כתב נגדן מודעה בוטה ואיים לסלקן מהבניין.

המודעה המודפסת בכתב אדום, נתלתה על קיר הכניסה לבניין ונכתב בה: "ההודעה הזו מיועדת לבנות השירות המתגוררות בבניין ברחוב… בשם כל הדיירים מאוד חשוב להעביר מסר אליכן:

"הדיירים כולם אנשים חרדים, ומזהירים באופן חד משמעי  שלא נסכים לחוסר צניעות שחלק מכן מתנהג. שבא לידי ביטוי בלשבת בכניסת הבניין בזמן שגברים אברכים צריכים לעבור ולא מכובד לעבור כשאת יושבת חשופת רגליים בכניסת הבניין הקדוש הזה.

כמו כן לא ניתן לבמה לבנות שמתנהגות בהפקרות מזעזעת ומביאות את החברים שלהם לחכות להם בכניסת הבניין, בטח לא בחור שיושב חצי שעה עם אופנוע ומחכה לחברה שתוריד לו כוס קפה."

"אם התופעה הזו תמשיך, נעשה הכל על מנת שלא תהיו פה יותר.", איים השכן והוסיף :"הבניין ב… זה בניין מגורים לאנשים חרדים ולא מבחירה ולא מרצון אתם מתגוררות בבניין שלנו, ולכן על מנת שנכיר לכן שכנות טובה זאת הזהרה חמורה מאוד שראוי שתקחו לתשומת לבכן. לא נסכים לחוסר צניעות והפקרות בבניין מגורנו כנ"ל. על החתום כל דיירי הבניין.

על המודעה המקורית התווספה ההערה בכתב יד בה נכתב: "ההודעה לא מייצגת את כולם. חלק מבנות השירות הלאומי הם שכנות טובות יותר מאשר חלק מהשכנים הנכבדים".

14224717_1773916029513980_6922991179724832645_n

אתם שכנות נפלאות

כמה שעות לאחר מכן נתלתה מודעה אחרת באותו הבניין בה נכתב: "שכנות יקרות ושכנים יקרים. היות שנתלתה פה מודעה פוגענית שלא על דעת כל הדיירים, אני רוצה לבוא ולהציג גם את עמדת אלו שקולם לא נשמע. והיות שזה נעשה בפורום ציבורי ולא בשיחה בארבע עיניים, אעשה זה גם אני פה

א. בין אדם לחברו קודם לבין אדם למקום. המודעה המבקרת את צניעותן של כמה מדיירות הבניין הייתה בוטה, פוגענית, מחפיצה ומשפילה. אם משהו מפריע לכם, אנא העירו בצורה מכובדת.

ב. נא אל תתלו מודעות בשם כל הדיירים טרם שאלתם את כולם.

ג. אנשים שונים מגיעים ממקומות שונים. נא אל תשכחו שמה שבעיניכם איום ונורא, הוא בעיני אנשים אחרים התנהגות מקובלת ומכובדת. שוב, אם דבר מה מפריע לכם ואתם מרגישים שאינו מתאים לשכונה, שיחה פרטית תעשה את העבודה טוב יותר.

ד. בנות שירות לאומי יקרות – אתן שכנות נפלאות. ובזאת אזכיר לשכנים שיש מי ששלוליות זבל במעלית מפריעות לו לא פחות משדברים מסוימים מפריעים לכם.

בברכת חודש אלול מועיל

שכנים שחושבים אחרת מכם.

14359076_1773917349513848_4317036189231875566_n

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יפה מאוד.
| 15-09-2016 16:08
אבל באמת זה לא יפה לשבת במדרגות כשגברים עוברים שם.
2
זה תוכן חדשותי
נדב | 16-09-2016 8:28
על פי אמות המידה שלכם? תוכן רכילותי? מה זה אמור להביע בכלל ואת מי זה מעניין??!