ההפתעה של תלמידי ישיבת שבי שומרון לרב שמידט - סרוגים

ההפתעה של תלמידי ישיבת שבי שומרון לרב שמידט

תלמידי ובוגרי ישיבת ההסדר בשבי שומרון, ערכו לרב יהושע שמידט בהפתעה אירוע סיום הש"ס, אותו סיימו במהלך חופשת בין הזמנים האחרונה. הרב דב ליאור שיגר סרטון ברכה

ההפתעה של תלמידי ישיבת שבי שומרון לרב שמידט
  לכבודו של הרב יהושע שמידט (באדיבות הישיבה)

תלמידי ובוגרי ישיבת ההסדר-גבוהה בשבי שומרון, ערכו אמש (שלישי) אירוע לרגל סיום הש"ס על ידם, אותו סיימו במהלך חופשת בין הזמנים האחרונה שהסתיימה ביום ראשון האחרון. גורמים בישיבה מספרים ל'סרוגים' כי האירוע נערך בהפתעה גמורה לראש הישיבה, הרב יהושע מרדכי שמידט, והיה כל כולו ביוזמה של בחורי הישיבה לכבודו של הרב. בין המסיימים היו גם תלמידי שיעור א' שהצטרפו זה עתה לישיבה, וגם הם לקחו חלק ביוזמה הזאת.

לדברי גורמים בישיבה, התלמידים והבוגרים בחרו לעשות את סיום הש"ס דווקא בתאריך ג' אלול, תאריך פטירתו של הרב קוק, בכדי לסמל את המשך תורתו של הרב קוק שממשיכה גם בימים אלו, 81 שנים אחרי פטירתו. בישיבת שבי שומרון מספרים שהיה ניתן לראות שהסיומים נתנו הרבה כוח לתלמידי הישיבה לפתוח את חודש אלול ואת שנת הלימודים חדשה וכן להשקיע, ללמוד ולהקיף עוד מסכתות.

1

נשיא הישיבה, הרב דוב ליאור, שלא יכל להגיע לאירוע, שלח סרטון ברכה וחיזוק לתלמידי הישיבה בו אמר: "אין ספק שזכות לימודה של תורה היא הזכות הגדולה ביותר שעומדת לעם ישראל בעמידה נגד אויבים ומי שלומד במהלך כל היום צריך לדעת שבזכותו לעומד על משמר ארצנו להדוף את הרשעים שבאים לפגוע בעם ישראל".

עוד הוסיף הרב ליאור: "ישיבות אחרות ממש רואות איך שבי שומרון נהפכה למנוע כזה שדוחף את לימודה של תורה והחזרה שלה והידיעה בכל מושבות המדינה כולה".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מחמם את הלב והנשמה
יהודי פשוט | 07-09-2016 22:36
לראות תלמידים שמשקיעים את הבין הזמנים שלהם כדי ללמוד ולהגדיל תורה ולהאדירה. יישר כח לכם נתתם כח לבעלי בתים גם ללמוד ולהשקיע את זמנם הפנוי ללימוד התורה
2
הלוואי עלינו.....
| 10-09-2016 21:27
3
שטויות.....
| 10-09-2016 21:30
כל אחד למד 3 דפים וביחד השלימו את כל הש"ס.
ונניייייייח שזה היה הגיוני (כמה תלמידים אתה חושב שיש שם
| 31-10-2016 8:49
אלף?) מה בכך? הם סיימו את הש"ס, ואתה?
אין אף אחד שלמד רק שלושה דפים
מרדכי, אברך בישיבת שבי שומרון | 14-09-2016 18:13
בס"ד הרוב לקחו מסכתות שלמות, ומעטים הם אלו שלקחו רק חציי מסכת. ויש כאלה שלקחו כמה וכמה מסכתות. כדאי לבדוק לפני שמשמיצים