אסון בתל אביב: חניון קרס; 2 הרוגים ו-5 נעדרים - סרוגים

אסון בתל אביב: חניון קרס; 2 הרוגים ו-5 נעדרים

ברחוב הנחושת פינת רחוב הברזל במרכז תל אביב התקבל דיווח על חניון בן 4 קומות שקרס. בהריסות אותרו 2 גופות ועוד שני פצועים חולצו. כוחות פיקוד העורף מאתרים לכודים

אסון בתל אביב: חניון קרס; 2 הרוגים ו-5 נעדרים
  זירת קריסת המנוף (צילום: דוברות המשטרה)

אירוע רב נפגעים בתל אביב.

ברחוב הנחושת פינת רחוב הברזל בצפון תל אביב התקבל דיווח על בניין בן 4 קומות שקרס. ככל הנראה מדובר בחניון שקרס על כ-30 פועלים שהיו תחתיו. במקום יש אתר הרס ענק עם הררי חול ואבק.

יורם לוי דובר כבאות ארצית: "יש אנשים שקבורים מתחת לחול, הקפצנו את כל הצוותים האפשריים, למעלה מ-60 לוחמי אש הגיעו למקום. התחלנו בעבודה ידנית. ביקשנו עזרה של פיקוד העורף לנוכח האירוע. היתה לנו קריסה של בית בעכו לפני מספר שנים ולקח הרבה זמן לפנות את המקום, התחלנו לעבוד במקום".

מהמשטרה נמסר: "עד כה ידוע על 15 עובדים שחולצו, חלקם מקבלים טיפול בשטח וחלקם פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים (על פי גורמי רפואה מצם קל עד בינוני). כרגע ידוע על שני לכודים נוספים עמם נוצר קשר אך הם טרם חולצו. כמו כן בשלב זה ידוע על לכוד נוסף עמו טרם נוצר קשר."

2 פצועים איתם נוצר קשר חולצו מתוך ההריסות. שניים נוספים אותרו ללא רוח חיים ועוד 5 עדיין מוגדרים נעדרים.

ממד"א ומבתי החולים נמסר: חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים 11 פצועים, בהם: 1 קשה, פועל כבן 25 עם חבלת ראש וגפיים לבי"ח איכילוב, 1 בינוני לבי"ח לאיכילוב , 9 קל, מהם: 2 לאיכילוב, 4 בילינסון, 3 לתל השומר. עדכון בהמשך.

בילינסון: עד כה הגיעו ארבעה פצועים לחדר הטראומה. אחד בינוני ושלושה קל.

שיבא: למרכז הרפואי הגיע פצוע אחד במצב בינוני.

WhatsApp Image 2016-09-05 at 12.07.04 (1) WhatsApp Image 2016-09-05 at 12.07.06

משה לוי מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי במספר נפגעים בהכרה שיצאו בכוחות עצמם מאתר בניה בו ככה"נ קרס גג חניון במהלך עבודות. תוך כדי הטיפול הרפואי הראשוני לנפגעים של מתנדבים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגיעו ראשונים לזירה נמסר על לכודים נוספים בתוך ההריסות וצוותי כיבוי פועלים לחלצם. בשלב זה הנפגעים סובלים מחבלות ופציעות ובהכרה מלאה".

יהודה הילדסהיים מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה הנפגעים היו עדיין בתוך ההריסות וחולצו על ידי אזרחים וצוותי כיבוי כשהם סובלים מחבלות ופציעות ובהכרה. יחד עם צוותי רפואה מבית החולים אסותא שבסמוך שהגיעו לזירה לסייע הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הכל בגלל חילול שבת ! זה מה שקורה בגלל חילול שבת !
| 05-09-2016 20:49
ובגלל מצעדי התועבה בעיר תל אביב