איתן אלשיך: "אבא לא מתרגש מהתקשורת" - סרוגים

איתן אלשיך: "אבא לא מתרגש מהתקשורת"

בנו של מפכ"ל המשטרה יוצא להגנת אביו וטוען כי הדברים שפורסמו בשמו סולפו ונערכו מגמתית. "מה שכן חורה לו, זה הפגיעה בקהילת יוצאי אתיופיה"

איתן אלשיך: "אבא לא מתרגש מהתקשורת"
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

הגנה מבית.

איתן אלשיך, בנו של מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, יוצא הבוקר (רביעי) להגנתו של אביו בעקבות המתקפה נגדו אודות דברים שאמר בכנס לשכת עורכי הדין, ולטענתו פורשו בצורה לא נכונה ואף פורסמו בצורה מגמתית.

"בתקשורת פורסם סרטון קצר, ערוך, מגמתי ומסלף", טוען אלשיך הבן, ואומר כי "אי אפשר להבין לא נכון את הנאמר, אחרי שמקשיבים לתשובה המלאה".

בהודעה שפרסם, בצירוף סרטון ארוך שפרסם, כתב אלשיך כי "לצערי כל חברי הכנסת שלנו לא התביישו ללהג עוד לפני שראו את הסרטון המלא. אבא שלי, עד 2 בלילה, בילה בשיחות טלפון".

לדברי אלשיך, הסיבה שאביו השקיע שעות ארוכות להסביר את דבריו לאישים שונים בטלפון אינה "כי האירוע פוגע לו ב'שם'. ולא כי בלגן מסכן לו את התפקיד. (כי זה לא. פשוט כי כולם סביבו, וכל מי שנכח באולם, יודע, שזה פשוט לא מה שהוא אמר. ואיך שהציגו את זה, אלו פשוט לא דעותיו), מה שכן חורה לו, זה הפגיעה בקהילת יוצאי אתיופיה".

אלשיך מתאר את ההשלכות מפרסום דברי אביו ואומר כי "הנתק שנגרם כתוצאה מתקשורת עקומה, והפגיעה בקהילה שלימה, שהטעו אותה לחשוב שהמשטרה גזענית ורוצה ברעתם".

"זו הסיבה שהוא שוחח עם ראשי הקהילה עד 2 בלילה. אחד אחרי השני. כדי לצרף אותם לאחד, להתחבר, ולא להיות שותפים למהלך האנרכיסטים, שמשחקים בקהילה. הנזק שנגרם לקהילה הוא עצום! הוא מחזיר את כולנו כמה צעדים אחורה ברצון שלנו לחבר את כולנו לרקמה אנושית אחת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו