אורי אריאל: "ההודעה של הליכוד הזויה" - סרוגים

אורי אריאל: "ההודעה של הליכוד הזויה"

בעוד חברי הבית היהודי שותקים מאז הבוקר ולא מתייחסים למשבר עם הליכוד. דווקא יו"ר האיחוד הלאומי שובר שתיקה ודורש מנתניהו גינוי להודעת הליכוד שכינתה את בנט ושקד אנשי שמאל

אורי אריאל: "ההודעה של הליכוד הזויה"
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

חברי הבית היהודי שותקים מהבוקר. למעט איילת שקד שהתראיינה לרדיו גלי ישראל, מסרבים חברי הסיעה ובראשם נפתלי בנט להתייחס לקרב ההודעות בין המפלגה ובין הליכוד.

גם חשבונות הפייסבוק והטוויטר של חברי הכנסת והשרים סמוטריץ' ובן דהן, שביום רגיל פעילים מאוד שותקים. אלה שכן מפרסמים פוסטים עוסקים היום בעיקר בנושאים משניים. מוטי יוגב צייץ על העברת גני הילדים ממשרד הכלכלה למשרד הרווחה ובנט התעסק בשיטת מדידה חדשה במערכת החינוך.

היחיד שהגיב לנושא (חוץ משקד שסרבה להתראיין לסרוגים) הוא השר אורי אריאל שצייץ בצהריים הודעת תמיכה בבנט: "ההודעה של הליכוד שבנט ושקד הם שמאל היא הזויה. מצפה מרוה"מ להתנער מכך בהקדם. גם כשיש חילוקי דעות צריך להתנהל נכון, כדי לשמור על המחנה הלאומי." שולי מועלם הוסיפה "הליכוד מאשים את הבית היהודי בחנופה לשמאל ובאותה העת שומר לבוז'י את תיק החוץ. צבועים נמאסתם".

נזכיר כי בצהריים הוציא דובר הליכוד תגובה לתגובתו הבוקר של בנט, בה תקף בשפה לא עדינה את התנהלות יו"ר הבית היהודי: "בנט בפאניקה כי הוא יודע את האמת. מי שנבחר בקולות הימין משמר את מורשתו של דרוויש בבתי הספר של ילדי ישראל ונאבק בכל דרך לשמר את ההגמוניה של השמאל בתקשורת." אומרים בליכוד, כשהם מתייחסים לקמפיין של בנט לקידום החינוך הערבי בישראל.

על המשל של בנט על ירי בתוך הנגמ"ש אומרים בליכוד: "בנט כבר מזמן לא בתוך הנגמ"ש. יחד עם האח לפיד הוא כל הזמן חופר מנהרות מתחת לשלטון הליכוד", גם כאן רמז לקרב הקרדיטים על העלאת נושא המנהרות לפני צוק איתן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו