בקורת סרטים לדתיים: צבי הנינג'ה יוצאים מהצללים - סרוגים

בקורת סרטים לדתיים: צבי הנינג'ה יוצאים מהצללים

26.07.16 18:12  כ' בתמוז תשעו

חי בסרט, הטור שמביא לכם מדי שבוע ביקורת קולנועית, בשיתוף פעולה עם אולפני הסרטים המובילים בישראל, על הסרטים החמים בקולנוע מזווית ראייה ייחודית לציבור הדתי. מתכנן לצאת לסרט עם הדייט ורוצה להימנע ממבוכה? מעוניינת ללכת עם הילדים ולא מתאים לך לחשוף אותם לתכנים לא ראויים? הגעתם למקום הנכון-יאללה, אקשן. והשבוע: "צבי הנינג'ה יוצאים מהצללים"

בקורת סרטים לדתיים: צבי הנינג'ה יוצאים מהצללים
  באדיבות אולפני גלובוס מקס

חי בסרט: ביקורת סרטים לציבור הדתי. אחת לשבוע, בבואי לבחור לאיזה סרט ללכת על מנת לכתוב טור זה כשליח ציבור שפירקו נאה וכרסו מגודל (על החלק השני אני עדיין עובד. סבלנות), אני עומד בפני התלבטות לא קלה. ללכת לסרט הזה או לזה? אקשן או דרמה? מצויר או לא ? על פי רוב, הבחירה מוכרעת על ידי אחת מהתחושות הבאות- החלטה שכלית- "וואלה נשמע כמו אחלה סיפור עם שחקנים מעולים "או החלטה רגשית- "משהו בסיפור מדבר אלי, הדמות הזאת נוגעת בי".

כשבחרתי לצפות (ותהרגו אותי, אני ממש לא מבין למה) ב"צבי הנינג'ה יוצאים מהצללים" לא בחרתי לא מהשכל ולא מהרגש. בחרתי מהקישקע, אם לנקוט בשפה של החבר'ה, או אם לנקוט בשפה שתסב אושר לפרופסור מנחם מהקורס לפסיכולוגיה ביולוגית- מהאמיגדלה, אותו חלק במח שמעורר אותנו להיחשף לגירוי כזה או אחר, לעיתים לא מתוך מודעות אלא כאינסטינקט.

 

לכידה

באדיבות אולפני גלובוס מקס

אותה תחושת קישקע שגרמה לרווחים של 450 מיליון דולר לסרט הראשון בסדרה שיצא לפני שנתיים, צעקה לי בתוך הראש- מה זה משנה מה העלילה? זה צבי הנינג'ה, גדלנו עליהם! תנו לי כמה , קוובנגה, נונצ'אקו וסלטות, תרביצו כמה קטעי אקשן של שרדר, ספלינטר וקרנג המח ואני מבסוט. עלילה שמלילה,מעניין לי את הפיצה.

אז זהו… שעם כל הכבוד ללאונרדו מנהיג הצבים, דונטלו אוהב להמציא תכסיסים, רפאל מדליק אבל חוצפן ומיכאלאנג'לו הוא רקדן (ויקום מי שלא זמזמם לעצמו עכשיו את הפתיח… ) מדובר, אם להיות עדין, בסרט שטחי ואינפנטילי.

לכידה

באדיבות אולפני גלובוס מקס

שרדר,הרשע הנצחי, מצליח להימלט מהכלא (לאחר שבסרט הראשון נכלא בסיועם חברינו הירוקים) בעזרתו של המדען המשוגע בקסטר סטוקמן. הוא נפגש עם קרנג החייזר וביחד הם מתכננים להשתלט על העולם. צבי הנינג'ה בהנהגתו של מסטר ספלינטר החכם מכל עכבר ובסיועה של אפריל אוניל הכתבת החרוצה, נחלצים להצלת האנושות העומדת בפני אסון ויוצאים לקרב עם קרנג, שרדר ושני שותפיו לתא שהפכו להיות מוטציות מפלצתיות- בי-בופ ורוקסטדי. כצפוי, הסרט עתיר אפקטים, עמוס בבדיחות קרש מוצלחות יותר ומוצלחות פחות ומלא בפעלולי נינג'ות, מרדפי מכוניות ושאר אקשן להמונים.

בין מאבק במוטציות, קפיצה ממטוסים ומרדפים ברחובות ניו יורק ויערות ברזיל, יתמודדו הצבים עם דילמה לא קלה- האם להפוך להיות בני אדם בעזרת חומר כימי שהצליחו לגנוב משרדר , או שמא להשלים עם מצבם – על כל השונות והקושי שבכך, ולהישאר צבי נינג'ה גאים?

לכידה

באדיבות אולפני גלובוס מקס

בקיצור- אם בא לכם על נוסטלגיה וממש לא מזיז לכם לשרוף כמעט שעתיים על עלילה שטחית, הרבה אקשן וילדים נלהבים במושב מאחוריכם- לכו על זה. אחרת- תוותרו מראש, עדיף להיכנס ליוטיוב ולראות איזה פרק או שניים מהסדרה המצויירת. יותר תמורה בפחות כסף.

נקודה חשובה להורים- למרות שהוא מוגדר כסרט לילדים, יש בו הרבה אלימות ובדיחות וולגריות וזולות, אני לא הייתי לוקח את הילדים שלי אליו. לשיקולכם.

לכידה

באדיבות אולפני גלובוס מקס

כתיבת תגובה

הוספת תגובה - סרוגים
הדפסה

שם

נושא

תוכן

6 תגובות
הצג את כל התגובות