הרב אלקנה שרלו: אשתתף במצעד ביום חמישי - סרוגים

הרב אלקנה שרלו: אשתתף במצעד ביום חמישי

הרב אלקנה שרלו, המעביר שיחות ושיעורי תורה בישיבות ובמדרשות וברחי הארץ, החליט להביע את מחאתו על דברי הרב לוינשטיין על ידי השתתפות במצעד הגאווה. "כרב ומורה לתורה במכינות וכחבר אשתתף בעזרת ה' במצעד ביום חמישי בירושלים"

הרב אלקנה שרלו: אשתתף במצעד ביום חמישי
  (צילום מסך מתוך עורץ היוטיוב של ישיבת ההסדר אורות שאול רעננה)

בין שלל התגובות, המצדדות או המגנות, בעקבות דברי הרב יגאל לוינשטיין, נראה כי תגובתו של הרב אלקנה שרלו היא המפתיעה ביותר.

הרב שרלו, אחיינו של הרב יובל שרלו, המעביר שיחות, הצהרות ושיעורים במדרשות ובישיבות ברחבי הארץ, הצהיר מעל דף הפייסבוק שלו כי בכוונתו להשתתף ביום חמישי הקרוב במצעד הגאווה שייערך בירושלים.

"כנגד דבריו של הרב יגאל אני מתקומם בשלושה רבדים", כתב הרב שרלו ופירט: "הראשון, שהוא החשוף מכל והפוגע מכל, הוא כמובן התייחסותו הקשה והלא נסבלת לאנשים מהקהילה הלהטבי"ת. כאן אין מקום להתפלפל פלפולים ולדרוש דרשות- נאמר דבר חמור עם, חלילה, השלכות חמורות, ונדרש גינוי עז ותיקון דחוף".

הרב שרלו ממשיך וכותב: "השני הוא הרובד בו נמצא ויכוח בין עמדות קנאיות למתונות. הויכוח רחב ומורכב והוא נוגע לא רק לסוגיית הלהט"ב, כפי שעלה בדבריו ובדברי הדוברים האחרים בכנס זה. יש נוטים לחשוב שהדתי האמיתי הוא הקיצון ועובד ה' הראוי הוא הקנאי, ולא זו דרכי. וכאן כן אדרוש דרשה לפרשת שבוע- פנחס הכהן הקנאי התברך בשלום כדי להרגיעו (כמו שדמותו של אליהו הנביא הקנאי נהפכה לסבא טוב) ולא הוא נבחר למנהיגות אלא יהושע 'שיודע להלוך כנגד רוחו של כל אדם ואדם'".

דברי הרב יגאל בכנס מרכז ליב"ה

בסוף דבריו מותח הרב שרלו ביקורת על העולם הדתי שלטענתו מתנהל לא פעם על ידי פחד: "וברובד השלישי אני מוצא פחד. והפחד מנהל את העולם הדתי והפוליטי והחברתי. הפחד מהומואים והפחד מרפורמים והפחד ממי שלא חושב או מתנהג כמוני. לא רוצה לחיות כך".

"ובשל התקוממותי בשלושת הרבדים הללו", עובר הרב שרלו לצד המעשי, "אני כרב ומורה לתורה במכינות וכחבר אשתתף בעזרת ה' במצעד ביום חמישי בירושלים".

למחרת הפרסום, חזר בו הרב שרלו ואמר כי ללא ישתתף במצעד

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
83 תגובות - 73 דיונים מיין לפי
1
מה נסגר?
| 18-07-2016 12:37
מה הוא רציני? מנסה להכעיס? לעצבן מישהו? מה הוא מנסה לעשות? כל הכבוד לרב יגאל והרב אריאל שחשפו פה פרצופים אמיתיים של רבנים ופוליטיקאים.
2
טוב מאוד! סוף סוף נחשפים פניכם
| 18-07-2016 13:02
אין צורך במילה 'רב'.
3
מה יהיה ??
| 18-07-2016 13:40
ה ירחם עליך ..מתביישים מהתורה זה הסיפור ?
לא מתביישים בתורה.מתביישים באנשים כמוך
עמנואל | 18-07-2016 15:14
לא מתביישים בתורה.מתביישים באנשים כמוך
4
אחח שהקב"ה יעזרו
| 18-07-2016 13:53
שנפלוט מתוכינו אנשים כאלה! יש גבוח גם למחאה או וויכוח! מצעד הגאווה ה' ישמור!!
5
טירוף מוחלט.
אורי | 18-07-2016 14:13
רק רב חולה נפש יכול להשתתף בצעדה של משכבי זכור.
מסכימה . רב...
מ | 19-07-2016 13:47
מסכימה . רב שלא ראוי לו התואר הזה . אולי רב עם אנשים...
6
יופי
מוישי | 18-07-2016 14:16
ואם מחר תלך לים את מי זה מענין? יש הבדל עצום בין מחנכים בעלי שיעור קומה כמו הרב לוונשטיין והרב אריאל לבין עוד "מישהו" שמלמד בכל מיני מקומות נו, באמת אז תלך למצעד ....
7
לבכות ולבכות
| 18-07-2016 14:20
נגמרו הדמעות
8
משובש למהדרין ...
| 18-07-2016 14:43
משובש למהדרין
9
אפיקורס
מחלל שם שמיים | 18-07-2016 14:47
התפוח נפל ליד העץ
10
טיפש ורשע
משה | 18-07-2016 14:47
טיפש ורשע
11
לא אני בהלם טוטלי תגידו לי שהכתבה הזו לא אמיתית
לי | 18-07-2016 14:55
אני בזה לך
12
ביזיון
יהודה | 18-07-2016 14:56
והבדילנו מן התועים ... לא ראוי להקרא רב - פשוט מזעזע !!! ר' אברום שפירא זצ"ל היה קורא לאנשים האלה פתאום קמו לנו כל מיני "רבלך" ... אשרי הרבנים הרב שמואל אליהו שליט"א הרב יעקב אריאל שליט"א והרב לוינשטיין שליט"א
13
ביזיון
יהודה | 18-07-2016 14:58
והבדילנו מן התועים ... לא ראוי להקרא רב - פשוט מזעזע !!! ר' אברום שפירא זצ"ל היה קורא לאנשים האלה פתאום קמו לנו כל מיני "רבלך" ...
14
אהבת חינם
מגיב | 18-07-2016 15:20
כל הכבוד, בזכות אהבת חינם תיבנה ירושלים
15
כאב כן הבן
| 18-07-2016 15:39
סוטים מתחברים עם סוטים.
16
ישר כוח!!
אליהו | 18-07-2016 15:39
סוף סוף דעת צלולה בדור הזה. הגיע הזמן שרבני הציונות הדתית יצטרפו למצעדי הגאווה ויגלו בדיוק מה הם שווים. לנו יש תורה ומצוות מהר סיני.
17
הרובד הראשון
שחר | 18-07-2016 15:48
הוא ההתייחסות הקשה ללהטבי"ם כעושי מעשה תועבה, האם לשיטתך צריך הבעל קורא או מי שמעביר הסדרה לדלג על הפסוק "וְאִישׁ אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת זָכָר מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה עָשׂוּ..." כדי להמנע מההתייחסות הקשה? הרובד השני הבהרת עמדת התורה (או חופש הביטוי) אינה קשורה כלל לקנאות מעשית. הרובד השלישי אף אחד לא מפחד מהם, אלא מתייחסים אליהם ברחמים כמו כל התייחסות למי שסובל מנכות קשה ביותר, ומה שמפחדים שהם לא ידבקו אחרים עם המחלה ע"י המצעד וכדו', כי יש הרבה אנשים שיש להם נטיות לשני המינים ובגלל השטיפת מח והמצעד שזה גאווה הם בוחרים בחולי והם מעצבים בתודעה את הזהות החד מינית.
שאלה לי אליך
עמית | 18-07-2016 20:40
לשיטתך. מתי בפעם האחרונה אתה או הרב המוערך בעינך הוקיע בעלי נכות מסוימת וקרה להם סוטים? במקום להתייחס לעצם העברה בה אולי אנשי הקהילה לא מקפידים, יש להתייחס ליחס המבזה והמשפיל בו בחר להתבטא הרב ברייש גלה. ככה אנחנו מדברים על אנשים?
18
רב במצעד הסוטים
| 18-07-2016 15:52
לא מתאים היה עדיף שתסתובב במועדונים שלהם ותסביר להם על הסטיה של הומואים בושה לך
19
כל הכבוד
עופר | 18-07-2016 15:58
כל הכבוד לרב אלקנה שרלו! איש תורה אמיתי, איש אמת ואיש חמלה.התעלם מכל אנשים חסרי יראת השם שמגיבים כאן, ודע שציבור דתי גדול עימך בדרכך הצודקת.
20
רב שהולך נגד התורה
יהודה | 18-07-2016 16:19
בפרהסיא הוא ממש לא רב . איפה כתוב בתורה שמותר לאדם להזדהות עם להטבים ?
21
הרב בלומנצוייג- ראה גידולים שגידלת!!
בוגר ירוחם לא "גאה" | 18-07-2016 16:27
אנא למען כבוד הישיבה מחה בו בפומבי! או שתבאר לנו למה אינך מוחה בו.. אנא.
22
יאללה תשתתף!
אפס מאופס | 18-07-2016 16:28
ועל הדרך תעצור לאיזה בייקון
23
הרב בלומנצויג- ראה גידולים שגידלת!
בוגר ירוחם לא "גאה" | 18-07-2016 16:28
אנא למען כבוד הישיבה מחה בו בפומבי! או שתבאר לנו למה אינך מוחה בו.. אנא
24
רב עמלק
נחמן | 18-07-2016 16:30
בזמן האחרון הרבנים שמוכיחיכם את עצמם כרב עמלק הם הציונות "הדתית " המחופסת שהם הבוגדים של דת ישראל והם מתנהגים כרפורמים לכל דבר ועיניין
25
התגובות כאן הן בושה וחרפה
ליאור | 18-07-2016 16:46
יש כאן אנשים שמצוות ואהבת לרעך כמוך כל כך רחוקה מהם שכדאי להם להסתכל טוב טוב במראה ולשאול את עצמם האם השנאה שהם מפיצים כלפי האחר והשונה היא דרכו של העם היהודי. ןאם זוהי כן דרכו של העם היהודי אז כולנו נמצאים בבעיה קשה.
אתה צודק אבל אתה מדבר לא לעניין.
יאיר | 19-07-2016 8:03
יש כאן יהודי המתקרא רב שעושה חילול ה' ומזיק ליהודים אחרים. אז אין כאן מקום לכיבודים. הוא צריך לחזור בתשובה
תפסיק ללעוס סיסמאות מקשקש שטויות
דיבורים ריקים | 18-07-2016 18:50
סכל צריך להוקיע אותו מבתי מדרש
26
| 18-07-2016 16:59
רפואה שלמה.
27
גם אני נגד קיצוניות אבל!!!
בני | 18-07-2016 17:08
ללכת למצעד הזה .. כנראה אתה תמים מידי אתה מה תראה שם תועבות וחולי נפש שלא חלמתה אליהם פריצות מהצד הכי זול שאפשר לתאר חייב למנוע מהרב לעשות מעשה מביש כזה ואני לצערי הייתי בגלגול הקודם במצעדים דומים ה ישמור מה הולך שם פשוט את כול הזבל שלהם שהם עושים בחדרי חדרים ובמועדונים שלהם הם עושים את זה ברחוב .... מה הקטע הזה מה !!!! כמו שמשהו כעסן יחליט לעשות יום הכעס העולמי ולתת מכות לכול מי שהוא רואה ברחוב ....ולצעוק אני כעסן אווווואואואואוא....תתפלו בזה במקום להראות שאתם משהו
28
בושה לאותו רב אלקנה שרלו
יהודה ועוד לקרא | 18-07-2016 17:25
צריך לעשות קריעה על התנהלות כזו של יהודי מזוקן המכונה "רב"
29
הגאוה והגדולה לחי העולמים
חיים | 18-07-2016 17:28
באמת לא מצליח להבין איך אפשר לתמוך במצעד "גאוה" שמו של המצעד מעיד על הבעיה המוסרית (דתית) שעומדת מאחריו . ה' שונא גאווה (גם בלי הקונוטציה העכשוית של קהילת הלהטבים) - אין אני והוא יכולים לדור בכפיפה אחת . פשוט ביותר שאי אפשר לתת הסכמה ולגיטימציה לעבור על איסור תורה חמור. הדיון האם זה "סטיה" "חולי" "אתגר רוחני" או כל דבר אחר הוא נושא אחר לדיון מטרת המצעד בריש גלי היא לגיטימציה מוחלטת למשהו שהתורה אוסרת מפורשות באיסור חמור. אז אם היהדות היא רק מה שמתאים לנו לערכים המערביים המודרניים אז זה בדיוק טענת אליהו לנביאי הבעל - פוסחים על שתי הסעיפים התורה היא לא הובי !@
30
לדברי הרב הגאון
צפוני 1 | 18-07-2016 17:30
בהתחלה מגנים על רפורמים אחר כך משתתפים במצעד הבהמות מזכיר לי משל ידוע רבקה אימנו חשה בביטנה הלכה לשאול אצל שם ועבר ומה חששה שמא יש בביטנה גוי ויהודי הגיעו אותה שם ועבר יש לך 2 גויים והיא נרגעה היתכן 1 יהודי ואחד גוי חוששת 2 גויים רגועה? אלא שחששה שמא מזרחיסט בביטנה הולכת ליד מצעד הבהמות רוצה להשתתף ליד בית מדרש רוצה להשתתף אמרו לה שם ועבר אל דאגה יש לך 2 גויים נרגעה רבקה 2 גויים עדיפים מ מזרחיסט אחד
31
אם זה הדוד אז מה הפלא שזה האחיין?
ברוך | 18-07-2016 17:33
העבמ הזה שרלו חייב להתאשפז במחלקה סגורה דחוף. לפחות תוריד את הכיפה מעל ראשך יא חולה
32
הוא יעשה את...
| 18-07-2016 17:39
הוא יעשה את זה בלבוש מלא או עם חוטיני?
33
אמקקה שרלוט
שרלוטן | 18-07-2016 18:04
ערב רב שרלוט בעזרת ה תשתתטף במצעד הצואה הרותחת והשכבת זרע רותחת בגהנום יא מחלל שם שמיים רבתי ומרים יד בתורה.
34
התפוח לא נפל רחוק מהתפוח השני....
אורי | 18-07-2016 18:07
כבוד הרב, אם אתה מחפש להיות פלורליסט, אז פלורליזם זו הדת של הבהמות!
35
כבוד הרב שמור לנו מקום!
זמרי בן סלוא | 18-07-2016 18:10
אני בא עם כל החברה מהקובה....
36
אמקקה שרלוט
שרלוטן | 18-07-2016 18:14
רב סוטה למה לקרוא לערב רב המקק זה רב? ערב רב בן קקה על אחד צואה כזה אין בעיה לכתוב ולדבר ככה . גם ככה יהא בצואה הרותחת והשכבת זרע רותחת בגהנום
37
בי"ז בתמוז אנו צמים על כך שאפסטומוס ימ"ש שרף את התורה.
ישראלי | 18-07-2016 18:14
כנראה שיש יותר גרועים ממנו בעניין הזה. אלו רבנים (פוסטמות) שעושים זאת לעיני השמש, ונותנים טעם לדבריהם.
38
גם זו דרך להתפרסם.
נו. | 18-07-2016 18:54
הרב שרלו? אני לא חושב ששמעתי את שמך אי פעם. בטח אתה קרוב של הרב י. שרלו. זה לא שם נפוץ.
39
מקווה שיפורסם
יוסף | 18-07-2016 18:58
תרבות בה אדם שוכב עם בנותיו על דרך קבע -אין זו סטיה שכן זוהי דרך התרבות . אך בתרבות שלנו דבר זה נחשב לסטייה מהמקובל (כן זו המשמעות בעברית למילה סוטה ..) . בתרבות החילונית המושפעת מהתרבות הגויית אין זו סטיה לשכב עם זכר ואף מביאים מחקרים המוכיחים טענתם...כל בר דעת מבין שסטייה נחשבת בהתאם למקובל בתרבות (אם התרבות הגויית ישכבו עם בהמות בכיכר העיר גם אז יהיו אנשים עם "נטיה טבעית" לכך וזה הגיוני מאוד )אך לפי תורתנו הקדושה זו סטייה מובהקת ("תועבה" לצורך העניין ואל תתחילו עם פרשנויות עקומות ) מי שלא מתאים לו העניין ...מוזמן להשליך את כיפתו לאחור ולבחור לו אלוהים חדשים . בקיצור התרבות הגויית של ימינו הולכת וחוזרת לימי הכנענים ולא עבדו עבודה זרה אלא להתיר עריות וכגודל העבודה זרה כך גודל הסטייה . זה בדיוק הדבר עליו הזהירנו ה׳ ית'(זה שיש הרבה דתיים שמאמינים בה' הסבלן בלבד המקבל והמכיל שציווה רק ואהבת לרעך כמוך ולא תמחה את זכר עמלק , לא מרגש אותנו ). ולך שרלו יקר אשריך שהוצאת את המרצע מהשק .
40
יום חמישי הפגנה נגד הסוטים בכיכר השבת אחה"צ
יהודי | 18-07-2016 18:59
מי שלא מוחה נתפס באותו העוון
41
כל הכבוד לרב שרלו ומחשבה על התגובות כאן
מורה בישיבה בשומרון | 18-07-2016 19:04
מביך לקרוא את התגובות כאן הציבור הדתי לאומי מאבד את עצמו לדעת מי אתם, אנשים שסבורים שהאמת אצלכם ואצלכם בלבד? יש לכם אמא? יש לכם ילדים שאתם מרשים לעצמכם לדבר על אנשים (=צלם אלהים) אחרים בחוסר חמלה?? אם אתם נקראים מאמינים ברוך שעשאני אפיקורס
תודה לך. ולגבי התגובות
עמית | 18-07-2016 20:57
קשה לדעת כמה התגובות מייצגות. אבל כדאי לכם מורי ומנהיגי הציבור הדתי לאומי לדעת שאלה הקולות שמגיעים אל הציבור החילוני באופן שוטף, בתגובות לכתבות ומעל דפי הפייסבוק. אם ברצונכם להשכין יותר שלום ואהבת רעים בתוך עמנו, אנא השמיעו יותר קולות שפויים. כדי לגבור קצת על החושך.
42
לא יאומן כי יסופר לאן ! אולי תיקח איתך ס׳ת
אבי | 18-07-2016 19:07
קח גם תלמוד אולי זוהר ועץ חיים או אולי ראשית חכמה ? ״מחריבייך ומהרסייך ממך יצאו״ והנה רואים אותם יוצאים
43
רב צעיר רוצה פירסום
עמי | 18-07-2016 19:24
אם אתה רב אז תן כבוד לגדולי ישראל. שאל אותם בצניעות מה כוונתם , בקש הבהרות, סע אליהם ודון איתם בהלכה. לפרסם תגובה בפייסבוק נגד הרב יגאל?? גובל בפחדנות עד רדיפת פרסום קבלת חשיפה וחיבוק מכמה חילונים , יופי לך מקצת כבוד ויהרה על חשבון תלמידי חכמים
44
הרב שרלילו
מ | 18-07-2016 19:45
הרב שרלילו
45
שנאה
א | 18-07-2016 20:11
אני לא שונא אף אחד חוץ מאנשים רקובים כמוך.....
46
כל הכבוד
דתי | 18-07-2016 23:09
הרב אנחנו תומכים בך ועומדים מאחוריך! אל לך להתיחס לכל הבורים והחשוכים שמגיבים כאן
47
היהדות הפלורליסטית המוסרית במיטבה!
משה | 18-07-2016 23:10
תודה לך הרב, שמוכיח לנו מחדש שהאורתודוכסיה השמרנית המיושנת והאנרכוניסטית אינה מקומה במסע העם היהודי. אין לי ספק שהקנאה הדתית המוגזמת בטוקבקיסטים כאן יפוגו מהעולם. שבוע נעים וברכות.
חבוב אתה חי בדמיונות. יהדות זה לא רפורמים.הם בחוץ
יאיר | 19-07-2016 7:56
לך ותלמד קצת יהדות לא רפורמה
48
אני מצפה מכבודו שיפסיק ללמד תלמידים בישיבות בו הוא מלמד
אריק | 18-07-2016 23:14
לרב אלקנה שרלו. אתה מלמד ביחד עם האחיין שלי באחת מישיבות הדגל של הציונות הדתית. שישאלו התלמידים מה דעתך על הלהטב"ים מה תגיד? תחבק אותם תזדהה עימם או שתאמר אין תועבה גדולה מזו כלשון התורה בפרשת אחרי מות . אם תלך ח"ו ותזדהה עם אותם סוטים מחריבי היהדות אינך ראוי ללמד תורה בעם ישראל כיוון שהתורה לא מקבלת תופעות אלו . אנא חזור בך אתה יכול לבקר את הרב לוינשטיין אך לא לרמוס דברי תורה מפורשים
49
הרב אלקנה יישר כח!
י. | 18-07-2016 23:18
אני מניח שתבוא לקרוא פה את התגובות ותיתקל תחתיי בכל אותם סוטים שפיהם מלא לשון הרע, השמצות וניבולי פה, אז שלפחות מיעוט הקולות, המשקפים את רוב מניינה ובנייה של הציונות הדתית יבואו לידי ביטוי. לא התראינו שנים רבות מאד (וגם אז היכרותנו היתה שטחית) אבל אני זוכר ויודע שעמל התורה שלך הוא אדיר ואיך ידעת לבטא עמדה תורנית גם בסביבה קשה ולא אוהדת. אתה משקף ומייצג את רובנו, שלא שכחנו שדרך ארץ קדמה לתורה (כנראה בטוקבקים הלכות לה"ר לא חלות...), שדברי חכמים בנחת נשמעים, שדרכיה דרכי נעם וכל אותן עקרונות הלכתיים שמושמים היום למרמס וללעג בידי קבוצת רבנים קטנה וההמון הצמא לאקשן ולתיגרה שבעקביהם. צעדת צעד קדימה במקום בו אין אנשים, מבלי לוותר על התורה ועל ההכלה במלואן ובשלמותן. אני מחזק אותך שתמשיך בדרך זו.
"קבוצת רבנים קטנה והמון צמא לאקשן ולתיגרה" ממש נופת צופ
| 20-07-2016 16:54
מלא שנאה ובוז למי שלא מסכים עם איתו כמובן בשם דרך ארץ וכל הבלה בלה ההומניסטי הרגיל שמלא שנאה ופחד.
50
בעל הטורים אמר אל תסמוך על השכל
| 18-07-2016 23:51
או על הכסף אלא על הקב"ה .שרלו סומך על השכל הדפוק שלו להבין מי היה יהושע בן נון. יהושע בן נון שרף את עכן וכל משפחתו שעבר על דברי הקב"ה ולא הבין ללבו שחשק בזהב הנוצץ."רב" ערב רב.
רב בישראל התומך במצעד העבריינים מבזה את התורה ולומדיה
מוריד מסכות | 19-07-2016 13:43
בושה וחרפה. למה הרבנים השפויים בציונות הדתית לא מוחים נגד ביזוי התורה, הנשמע כדבר הזה שרב ומחנך בישראל יתמוך במצעד תועבה בריש גלי ?
51
השם ישמור
פלוני אלמוני | 19-07-2016 0:12
אנשים מה זה התגובות כאן? אתם מקללים ועוד רב? משיהו כאן בכלל מכיר את הרב אלקנה? איש צדיק וירא שמים.הוא לא בא לתת לגיטמציה לאיסור תורה. הוא בא למצעד בעקבות התבטעויות חסרות אחריות בציבור הדתי כלפי הומוסקסואלים. אני גם לא מסכים איתו ולפי דעתי הוא לא צריך ללכת למצעד, אבל מכאן ועד לקלל אותו? תתביישו לכם
52
כל הכבוד לאומץ של הרב- הוא גדול הדור
אלקנה | 19-07-2016 0:14
כל המדברים סרה ברב, את קלונכם אתם חושפים, הוא מציל את כבוד התורה, שדרך ארץ קדמה לה, חסרים עוד קולות אמיצים כאלה
אתה טועה!!!
| 19-07-2016 1:46
יש להבדיל בין קרוב גם של הומואים לבין מתן לגיטימציה ל״משפחה״ של זוג הומואים. זה לא יהיה!! משפחה זה אבא ואמא ולא אבא ואבא!!
53
במחילה
| 19-07-2016 0:42
משכב זכור הוא מוגדר תועבה. נקודה. דבר שני, אין כאן קשר בין האיסור ההלכתי נטו לבין הרצון להכרה להטב"ית שהיא בסופו של דבר רוצה הכרה במשפחה של זוג הורים מאותו מגדר. הבעיה יותר מורכבת מהלגיטימציה או אי הלגיטימציה של יחסי אישות תוך מגדריים שהן בסופו של דבר בחדרי חדרים ועניינם הפרטי. הסוגיה הציבורית היא לתת לגיטימציה למשפחה שמבוססת על חד מיניות שזה, עם כל הצער, אולי, אסור הלכתית וחאלס. הקהילה הלהט"בית מבקשת לגיטימציה לסגנון חיים וכאן ידידינו שרלו, נפל בפח. הוא לאמדבר בשם התורה. הוא מדבר בשם הרגש, שיש לו מקום להתייחסות ולכובד ראש, מה המקום וצורת ההתייחסות לאדם שיש לומ משיכה לבני מינו, אבל ללכת למצעד הגאווה? ידידי, הגזמת. אתה יורה לעצמך ברגל. וכאן נימה אישית, מקווה שלא פוגענית. זו 'יציאה' רגשית, בלי שיקול דעת מעמיק, לעניות דעתי הקלה, ואני יודע שזה נשמע קצת 'המוני' אך הקורא ידון. צריך להפריד בין ההזדהות עם הקושי לבין לגיטימציה. לדוגמא, אני מבין את הקושי של אדם שחווה טרגדיה להאמין בהשגחה ושטוב ה' לכל, אבל להפוך זאת לשיטה? מחילה. ידידי שרלו, חתיכת צעיר, תחשוב קצת...
54
בוגר ישיבת.ירוחם
| 19-07-2016 1:09
אני מתחנן, אנא תגובתך!
55
בוגר ישיבת ירוחם
| 19-07-2016 1:10
הרב בלומנצוייג! אנא תגובתך!!!
56
זיונות דתית
פישפיש | 19-07-2016 1:14
הוא מוכן להצדיק את התועבה שלהם ולא את התורה "שלו"
57
עולם הפוך ראינו. עם הארץ המתקרא רב. חילול ה' מזעזע !!!
מייקל.א | 19-07-2016 4:08
עולם הפוך ראינו. עם הארץ המתקרא רב. חילול ה' מזעזע !!!
58
כבוד האדם? אין השפלה גדולה מזה
משה | 19-07-2016 6:09
לדחוף את הזרע ממנו נוצר האדם למקום ממנו יוצאת הצואה? להוליד ילד שאין לו את הזכות הבסיסית לגדול עם אבא ואמא? חברה. גדלתם בבית שבו ההבדלים בין אבא ואמא מטושטשים. בסדר יש לכם בעיה. אל תהפכו אותנו לחלק מהבעיה הזו. תתביישו בשקט ואין בזה כל גאווה. זה נטיה מינית? אז מה אשתו של השכן חתיכה לא נורמלית . אבל היא אשתו. ואחותך ואמא שלך גם יפיפיות. אז מה? תשלוט ביצרים שלך כי אתה בן אדם. מה אם בא לך לשכב עם משהו ועוברת פרה ברחוב? אולי בהודו פרה זה אלוקים יצא מכם ישו? חסר לנו נוצרים פה?
59
יש ללכת לדבר איתם ויש להתגאות בגועל הזה בראש חוצות
יהודי | 19-07-2016 7:27
עברת כל גבול. אלעק רב. צריך להרחיק אותך מכל עיסוק עם צעירי הצאן של עם ישראל. השתבשה דעתך ואתה עוד מתגאה בזה. לאן עוד נידרדר????
60
ועוד קוראים לו רב. אולי רביי
יאיר | 19-07-2016 7:51
אבל אין לו שום שייכות לקדושה.
61
כל הכבוד
גאלי | 19-07-2016 8:30
כל הכבוד כך צריך
62
ל51
| 19-07-2016 9:02
אני מקווה שכשהרב שרלו יגיע למצעד הוא לפחות יוריד את העינים כדי לא לטמא במופעי הזימה שהולכים להיות שם. וזה לא קשור לכמה תורה הוא למד..אז די לרשום תתוספות האלה זה לא רלוונטי. וגם לומר כל הזמן "דרך ארץ קדמה לתורה" זה לא חכמה..זה צריך לבוא לא על חשבון ההלכה ואם הוא כ"כ רוצה למחות שיעשה כמו הרב לאו ודומיו..לא חייב להגיע למצב שאתה מכעיס עם שלם, יש מספיק חילונים שיתמכו בשטות הזאת והמצעד הזה לא חייב שגם גדולי ישראל יהיו שם.ולדעתי אף אחד לא התכוון כאן לא התכוון ללשון הרע אלא דברו מתוך כאב. ולרב שרלו אני אומר בבקשה תעשה חושבים שוב ועל החילול ה' שיגיע במידה ותהיה שם איך זה יציג ציבור שלם.תחשוב גם על זה.
63
הרב שרלו
שמואל | 19-07-2016 10:58
הרב יובל שרלו הוא גדול הדור. הוא דן בנושאים האלו הרבה לפני שכולם התעוררו.. הדעה של הרב אלקנה לא מייצגת את דעת דודו!
64
מה אתם רטצים? זה מצעד של הומואים לא?
משה | 19-07-2016 11:01
.
65
"רב" יוצא כנגד התורה ??? המחפש תשומת לב
אחד העם | 19-07-2016 12:32
מחלל שם שמים ברבים.
66
כל הכבוד סוף סוף רב נורמלי.
דתל"ש אופטימי | 19-07-2016 12:40
כל המגיבים היצורים שכותבים לו תגובות נאצה והשפלות, אתם צריכים להתבייש לכם תתי אדם עקומים שכמותכם לכו תמלמלו לכם תפילות סתמיות שיגרמו לכם להרגיש טוב עם עצמכם ותשתדלו שלא לנצל מינית אף ילד או לפגוע בחלש ממכם על הדרך.
67
אלקנה שרלו
דוד | 19-07-2016 13:42
אין לציבור הדתי לאומי שום ערכים
68
האם רב צריך גם יראת שמיים?
איתמר כספי | 19-07-2016 21:15
וכך דרש הרב אלקנה שרלו: "כאן כן אדרוש דרשה לפרשת שבוע- פנחס הכהן הקנאי התברך בשלום כדי להרגיעו". אבל התורה כותבת במפורש "פנחס בן אלעזר בן אהרון הכהן השיב את חמתי מעל בני ישראל בקנאו את קינאתי .. לכן אמור הנני נותן לו את בריתי שלום" מי כעס כאן ? פנחס או הקב"ה בעצמו? אפשר ל"כופף" את התורה לאג'נדה המתונה של הרב? לשיטת ה"רב" הזה, צריך להרגיע גם את האלוקים הקנאי הזה, שכועס ללא סיבה על בנ"י ש"רק" עובדים לבעל פעור וחוטאים בבנות מדין. אני לא רב ולא בן רב, אבל חושב שיודע לקרא פסוק
69
שרלו ופרשו
אלי | 21-07-2016 11:11
עיצה:בזמנך הפנוי תיצמד לשכל
70
מחרב היהדות תפסיק לעשות דברים בשם היהדות
רא | 22-07-2016 14:13
ותתחבר לדת האמיתית שלך-דת הפופיק שהעקרונות שלה זה לעשות מה שכיף ומה שיביא לי כבוד בציבור החילוני פיייחס
71
הלב דואב מהתגובות כאן
... | 11-04-2018 13:35
הלב דואב - ה' נתן שכל ורגש בשביל שלא נלך אחרי התורה כעיוורים. תתייחסו קודם לאנשים שעומדים לפניכם ורק אחר כך לספרים. התורה נמצאת בארץ ולא למעלה - תתחילו להתנהג בכבוד לבני אדם. אבוי לנו שאנשים חושבים שזו דרכה של תורה ושל היהדות פשוט בושה וחרפה של ערכים
72
מעביר שיחות ושיעורי תורה בישיבות ובמדרשות וברחי הארץ
שלמה | 08-05-2018 22:12
אני מבקש לשמוע את שמות של הישיבות ובמדרשות וברחי הארץ שכבוד הרב מעביר בהם שיעורים. ישיבת הקיבוץ הדתי? המכינה המעורבת הלא דתייה ? המדרשה על שם בן גוריון? איפה? מי? תפסיקו לעבוד על אנשים עם הפייק ניוז . כמה כסף שלמה הקרן לכפירה על הכתבה הזאת.
73
כנס רבני הציונות הדתית
אורי | 08-05-2018 22:19
יש ביום ה' כנס רבני הציונות הדתית. מין הסתם הוא יהיה גם הכנס -כי הוא רב- וגם המצעד. מקווה שלא יתנו לו להיכנס לכנס