אורית מרק: "שיחה ראשונה עם אמא אהובה שלי" - סרוגים

אורית מרק: "שיחה ראשונה עם אמא אהובה שלי"

אורית מרק, בתם של מיקי וחוי מרק, פרסמה הבוקר פוסט מרגש על הגעגועים לאביה ועל השיחה עם אמה. "אמא שלי חיה, מדברת, נושמת, עומדת כל כך חזק"

אורית מרק: "שיחה ראשונה עם אמא אהובה שלי"
  (דוברות המועצה האיזורית הר חברון)

אורית מרק, בתם של מיכי וחוי מרק, פרסמה הבוקר (ראשון) פוסט מרגש ומטלטל בו היא מספרת על הגעגועים העזים לאביה שנרצח ועל השיחה הראשונה עם אמה.

"לקום בבוקר ולראות 'שיחות שלא נענו מ "אמא יקרה", פשוט לא להאמין", פתחה מרק את דבריה." עכשיו, שיחה ראשונה עם אמא אהובה שלי. אמא שלי חיה, מדברת, נושמת, עומדת!! כל כך חזק! והיא אומרת לי שהיא מתגעגעת אליי ורוצה שאבוא אליה. פשוט אין מילים. ואמא מוסרת לכל מי שהתפלל פשוט תודה, היא אומרת שבזכותכם מצבה משתפר בצורה מטורפת..תודה ".

על השבוע שעבר על המשפחה כתב מרק: "שבוע מטלטל, שבוע שלא נגמר. כמה אנשים מיוחדים זכינו שיהיו בביתנו, אבא שלי רואה את כל היופי הזה והוא בעננים (תרתי משמע;) ,כמה מיוחדות. כמה אנשים עזרו לנו, כמה תמכו, כמה חיזקו. איזה חיבוק ענק קיבלנו מעם ישראל. פשוט מעיף גבוה! לראות אנשים שלא מכירים פשוט באים, מכל קצוות הארץ והעולם.. עוצמתי כל כך.. כמה דברים וכמה מצוות אנשים קיבלו על עצמם, אבא מביט בכם וגאה, גאה כל כך!".

"ואבא", המשיכה מרק לרגש. "מי קולט בכלל שאתה לא פה, אנשים באים ומספרים עליך בלשון עבר.. וזה לא הגיוני, כי אבא שלי, אתה לא אדם שמדברים עליו בעבר, אתה לא אדם שיכול למות. אתה אדם חיי!! אבל לאט לאט אנחנו מבינים שלא.. אני מבינה שזו כבר שבת שניה שאין לי ברכה ממך בערב שבת, שבת שניה בלי החיבוק החזק , המבט והאמירת "שבת שלום ביתי אהובה" שלך.. שנתנה לי כוחות לכל השבוע. שבת שניה ששרים שירי סעודה שלישית ואתה לא מצטרף בשירתך היפה…שבת שלישית שאין קידוש של אבא.. ואין שיחות מאבא, אין חיוך של אבא ולא רואים אותך בבית אבא.. בפינה שלך, שתמיד היית לומד שם. אף אחד לא שם.. אתה חסר חסר כל כך".

"אבא, אין לך מושג כמה השפעת על עם ישראל, כמה אנשים שמעו עליך ולומדים ממך ולוקחים על עצמם דברים.. אבא- תיהיה גאה!! פשוט תיהיה גאה.. אבא, סיפרתי לאנשים כמה אהבת כל אדם לא משנה כמה הוא שונה ממך פשוט אהבת את כולם, והערכתך ותרמת. ושתמיד אמרת לי שכל קושי וכל משבר או אובדן עוזרים לי לעשות את השליחות שלי בעולם בצורה הכי טובה אז כנראה שרק בלעדייך אבא אני יעשה את השליחות שלי בעולם בצורה הכי טובה! אבא.. אוהבת אותך כל כך ומתגעגעת ברמות שאין מספר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו